15:19

Makro #4

Hej!
Dziś przychodzę do was z kolejnym postem z serii "Makro". Ostatnio bardzo polubiłam chodzić na zdjęcia podczas zachodu słońca ponieważ według mnie fotografie wychodzą magicznie i  trochę tajemniczo. Cztery na siedem zdjęć jest bez dodatkowych filtrów. Nic przy nich nie majstrowałam bo jestem naprawdę zadowolona z efektu. W pozostałych troszeczkę podrasowałam kolorek (dosłownie odrobinę). Wiem, że się powtarzam ale naprawdę lubię fotografować mimo, że nie jestem wielkim znawcą. Czy są tu osoby, które tak jak ja, uwielbiają chodzić z aparatem w ręce i pstrykać zdjęcia wszystkiemu co znajduje się wokół? Co myślicie o tym żebym w następnym miesiącu zorganizowała konkurs fotograficzny? Byłby ktoś chętny na udział? :)

Wszystkie zdjęcia robione są przeze mnie! Zabraniam kopiowania. 
Piszcie co u was i jak spędzacie wakacje :)

69 komentarzy:

  1. ze słonecznikiem najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat jestem w szkole na kierunku fotograficznej, więc wakacje to takie chwile kiedy aparatu używam tylko jak trzeba :D
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym była bardzo chętna na taki konkurs :) Śliczne zdjęcia kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :) myślę że pomysł z konkursem jest świetny :) sama lubię robić zdjęcia szczególnie natury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, a co do konkursu to chociaż nie jestem żadną profesjonalistką, ani amatorką tylko poczatkującą to chętnie bym wzięła udział. :))
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. @kolory i cały pokój pokażę niedługo na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjęcia makro! świetne zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, klimatyczne. Ta biedronka *_* słońce. Cudownie.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam do LBA :)
    http://the-story-of-ourlove.blogspot.com/2016/07/poraz-kolejny-nominacja-do-liebster_14.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotografie są naprawdę magiczne. Też zastanawiam się nad zakupieniem takiego obiektywu.
    Mój blog
    Kanał na YT
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie ci wyszły zdjęcia, ten efekt mi się bardzo podoba i często robię w nim zdjęcia :]

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Konkurs fotograficzny to świetny pomysł ^^ Twoje zdjęcia jednym słowem mnie zachwyciły. Ostatnie bardzo mi się spodobało! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę cudowne zdjęcia, wydaje mi się, że jeszcze trochę praktyki i bedziesz mogła nazywać się "wielkim znawcą" ! <3

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta biedronka jest cudowna! Ogólnie śliczne zdjęcia :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki konkurs to świetna sprawa ;) myślę, że byłoby bardzo dużo chętnych osób :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mają w sobie to coś i bardzo przyjemnie się je ogląda a takie konkurs jest świetnym pomysłem bo wiem że sporo osób lubi fotografować ja też wzielabym udział ale wiem że nie mam szans z moim telefonem :D

    Truskaweczka (klik) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeeeej *o* jakie przepiękne zdjęcia!
    ja też uwielbiam robić zdjęcia, kiedy jest zachód słońca i kiedy ma ochotę :D
    mam to samo zdanie - wychodzą wtedy magiczne zdjęcia

    obserwuję, zapraszam
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia są niesamowicie piękne :) Jakim obiektywem zrobione ? :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku <3 śliczne zdjęcia, fotografia jest mi bardzo bliska i sama bardzo często chodziłam robić tego typu zdjęcia.
    Jednak w te wakacje jeszcze nie robiłam, pogoda nie dopisuje :(

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne ♥ Też uwielbiam robić zdjęcia, chociaż średnio się na tym znam :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNE *-*
    Mi się strasznie podobają zdjęcia w 'klimacie' 3 ostatnich. Nie umiem tego nazwać, ale liczę że rozumiesz XDD ♥
    Konkurs byłby super pomysłem! <33
    Pozdrawiam♥
    http://ivvvetteee.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  23. fakt, zdjęcia przy zachodzie słońca są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zdjęcia z takim efektem, sama kiedyś dużo takich robiłam więc wiem jak czasem trzeba się przy tym namęczyć więc super robota! Dodatkowy plus za brak filtrów :D
    Konkurs to dobry pomysł, sama chętnie się zgłosze :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia, masz rację, mają w sobie taką tajemniczość ;)
    A co do konkursu fotograficznego - chętnie wzięłabym w nim udział.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje zdjęcia!! A z tej serii to już w ogóle, chyba najbardziej!!
    Po prostu przepiękne!! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te zdjęcia ;)
    Uwielbiam konkursy fotograficzne, więc jeśli zorganizujesz taki to proszę, daj znać :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia wspaniałe. Widać, że lubisz to robić :)
    Mi najbardziej podoba się zdjęcie ze słonecznikiem, ma w sobie to coś :)
    A jeśli chodzi o konkurs to ja jestem chętna wziąć w nim udział. Mam nadzieje że uda się go zorganizować :)


    http://gzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs będzie ogłoszony przy następnym poście z serii "Makro" :)

      Usuń
  29. 3 zdjęcie mnie urzekło :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są super! Ja tez uwielbiam chodzic z aparatem przy sobie! :)


    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia bez filtrów są najlepsze, właśnie takie najbardziej naturalne mają swój niepowtarzalny urok. Co do pytania jak spędzam wakacje - właśnie na robieniu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju jakie piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja! Z chęcią wezmę udział, bo też lubię sobie coś pocykać. Pierwsze zdjęcie jest świetne. Ogólnie uwielbiam fotografię makro <3

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są boskie. <3 Ja też od niedawna uwielbiam fotografować wszystko co jest w około i mnie i uwieczniać na zdjęciach, lecz dopiero się uczę i jak na razie aż takie piękne mi nie wychodzą.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia! Jednak zdjęcie numer 2 jak dla mnie troszkę za ciemne :)
    Ja również lubię chodzić z aparatem i pstrykać zdjęcia, szczególnie zwierzętom, owadom i roślinom :) Konkurs fotograficzny? Ja chętnie podeślę jakieś zdjęcie :)

    Ze względu na to, że uwielbiam fotografię, to właśnie takie posty najbardziej lubię - dlatego czekam na więcej i dołączam do grona obserwatorów żeby ich nie przeoczyć!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli jesteś amatorką to muszę przyznać, że masz mega talent. Zdjęcia są świetne! Kilka lat temu również uwielbiałam fotografować wszystko, co wpadło mi w oko. Niestety już tego nie robię, bo zazwyczaj brakuje mi czasu. Pozdrawiam :) http://asfragileasice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia :)
    Jaka tematyka konkursu? Zastanawiam się nad wzięciem udziału :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę coś o "Piękno wokół nas" , "Piękno natury" :)

      Usuń
  39. Przepiękne zdjęcia!


    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zdjęcia makro! Fajnie wychodzą Ci zdjęcia, fotografuj! :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia i myślę, że jeśli zorganizowałabyś konkurs hmm... może skusiłabym się na udział :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz talent ! :) Ja sama latam z aparatem po podwórku i pstrykam wszystkiemu zdjęcia :) Pomysł na konkurs bardzo fajny.



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia makro są cudowne, a szczególnie te pierwsze <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjęcia. Póki co moje wakacje w pracy, ale wrzesień będę odpoczywać :)

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! Napisałaś że nie jesteś wielkim znawcą, ale te zdjęcia są genialne! ♥
    Troszeczkę interesuję się fotografią i zdarza mi się właśnie robić zdjęcia wszystkiemu wokół, haha :D Chciałabym zrobić jakiś większy krok w tę stronę, ale na razie nie mam zbyt dobrego sprzętu.. ^^
    Konkurs fotograficzny? Myślę, że to świetny pomysł! :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam robić zdjęcia wszystkiemu i wszystkim, mieć aparat przy sobie :)
    Bardzo lubię zdjęcia makro, twoje są piękne, podobają mi się :)
    Podoba mi się również Twój blog więc obserwuje :) pozdrawiam serdecznie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Znalazłam się tu przypadkiem i się cieszę... Piękne zdjęcia, aż zaobserwuje, bo bardzo lubię czytać takie posty w sumie oglądać zdjęcia! ;) Mam pytanie jakim aparatem robisz zdjęcia? :) Mam nadzieję, że zobaczę u Ciebie, więcej takich super fotek! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 1200d :) Bardzo fajny aparacik :)

      Usuń
  48. Zdjęcia są mega magiczne :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię oglądać takie posty z własnoręcznymi zdjęciami.
    Szkoda tylko, że tak mało ich dodałaś. ;)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. What beautiful photos!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  51. Też uwielbiam zachód słońca :D
    Zdjęcia wychodzą w tedy boskie :D
    Bardzo śliczne zrobiłaś fotki :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Te Trzy ostatnie genialne !

    OdpowiedzUsuń
  53. cuudowne zdjęcia!!!!!! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne zdjęcia <3
    Ja również nie jestem żadnym profesjonalistą, ale lubię robić zdjęcia ;) I to wtedy, kiedy słońce nadaje tego "blasku" roślinom, krajobrazom i reszcie ;)
    Co do konkursu, jestem bardzo za :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześliczne zdjęcia, masz talent ;) Co do konkursu to świetny pomysł :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Very lovely! I like this so much,

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowne zdjęcia! Bardzo klimatyczne. Ja też chyba muszę się wybrać na zdjęcia o zachodzie słońca ;)

    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  58. Te zdjęcia są cudowne, naprawdę masz talent! Sama bardzo lubię fotografie i chyba spróbuję wziąć udział w konkursie! ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger