18:32

Czarny!

Hej!
Lipiec rozpoczynamy postem w konkretnym kolorze. W ankiecie najwięcej głosów zdobył czarny. Przyznam szczerze, że dziwnie mi było szukać inspiracji w tym kolorze ponieważ lipiec to dla mnie piękny, radosny i pełen barw miesiąc. Nawet zastanawiałam się czy nie zmienić na inny ale to wbrew moim zasadom. Nie ja dokonuje wyborów tylko moi czytelnicy i tak jest najlepiej. Z drugiej strony każdy kolor ma w sobie coś pięknego a czarny to klasyka! Tak więc zapraszam do oglądania i komentowania :)


Pamiętajcie żeby oddać głos w mini ankiecie na pasku bocznym :)

61 komentarzy:

  1. ja osobiście bardzo lubię czarny więc nie mam nic przeciwko
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te adidasy :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, so many beautiful pictures, they're such a cool inspiration. I love your blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te buty
    Serdeczne pozdrowienia
    Zapraszam
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor to właśnie czarny. Tylko ubrania na zdjęciach nie w moim stylu.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś w środku miałam nadzieję, z to walsnie ten kolor będzie w lipcu xD. Świetne inspiracje.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje w czarnym kolorze też są bardzo ciekawe :) Oddałam swój głos w ankiecie :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje!
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj uwielbiam czerń jeśli chodzi o dodatki, ubrania i w ogóle - klasyka ♥
    ale w mojej szafie jest też dużo innych kolorów szczególnie latem. Super inspiracje! :) :)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, że czarny mało kojarzy się z latem, ale zdjęcia wybrałaś piękne!

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje :) Takie minimalistyczne, a ja takie lubię :) Jednak masz rację, że w lipcu musi być bardziej kolorowo, więc głosuję na żółty :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  12. 80 % moich ubrań jest w kolorze czarnym i czuję się w nim najlepiej. ta maksi spódnica jest świetna, sama mam podobną ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie mixy zdjęć ;D Oczywiście zagłosowałam w ankiecie :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny to mój ulubiony kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super inspiracje :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam czarny kolor! :) świetne masz te inspiracje:D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie ubrania, ale szczerze mówiąc latem wolę nosić jasne ciuszki. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspiracje w tym kolorze bardzo mi się spodobały ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;) Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni!

    >> LAST DREAM BY ME <<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo wszystko ja latem preferuję odrobinę więcej szaleństwa. Ale przecież czarny zawsze przydaje się jako baza do takich strojów. Bardzo ładne inspiracje!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czarny :)
    Oczywiście nie przesadzając z nim, ale nutka tego koloru nadaje charakteru :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kolor czarny.
    Cudowne inspiracje:)!
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne buty<3 boże tylko jak w nich chodzić?
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarny ^^ Jeden z moich ulubionych kolorów :) Bardzo fajne inspiracje ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega ładne inspiracje :D
    Ja bardzo lubię czarny i noszę w lato większość czarnych i białych rzeczy
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia wybrałaś! Uwielbiam postyb ze stylizacjami!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tą serię:) rzeczywiście dosyć trudno było wybrać czarną kolorystykę. Lecę zagłosować w ankiecie :)

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam czarny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się top na drugim zdjęciu :). Niby zwyczajny, ale z taką spódnicą robi ogromne wrażenie! :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - czarny to klasyka, choć fakt faktem, że nie jest to dość "letni" kolor :) Wybrałaś świetne inspiracje :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam czarny kolor, świetne zdjęcia :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam czarny ♥ Nie wyobrażam sobie żeby w mojej nie było tego koloru - zdecydowanie pasuje do wszystkiego. Moje codzienne stylizacje są właśnie czarne- ale black is such a happy colour ! :D

    https://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje , a masz rację czarny do wsyzstkiego zawsze pasuje najlepszy kolor ☺


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio kupiłam sobie kilka czarnych rzeczy, ale jednak nie... Najlepiej czuję się w intensywnych barwach- Zwłaszcza w czerwieni ;)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne inspiracje! Mój ulubiony kolor! Chociaż w okresie wakacyjnym wskakuje najczęściej w jasne kolory a dominuje biel :)
    Pozdrawiam i udanych wakacji życzę ^^
    porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście też jestem za kolorkami, zwłaszcza teraz gdy mam tak świetny wakacyjny humor xd. Jednakże inspiracje całkiem ciekawe, zwłaszcza buty po środku.

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czarny kolor to podstawa każdej kobiecej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czarny to zdecydowanie mój ulubiony kolor od kilku lat! Świetny blog, ponieważ odwiedzam po raz 1 :)
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbia czrny kolor. Bardzo fajne buty na trzecim obrazku. Ciekawie napisany post szkoda, że taki krótki. :(

    zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam czarny, można go łączyć z innymi kolorami do woli albo po prostu z dalej z czarnymmm mm <3

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne inspiracje, uwielbiam czarny ponadczasowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietne rzeczy, uwielbiam ten kolor ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne inspiracje *u* Zakochałam się w butach, pędzlach no po prostu we wszystkim *u*
    Świetny pomysł ;) !

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam czarny kolor, choć w wakacje staram się odstawić go na bok i wolę inne, bardziej kolorowe, czy pastelowe rzeczy :) inspiracje są super, podobają mi się te buty w pierwszym zestawie :) Pozdrawiam ,charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również nie lubię czarnego w lecie. Jest w nim bardzo gorąco! :o Ale spodobały mi się ciuchy :)
    Zapraszam wszystkich na mojego bloga >>KLIK<<

    OdpowiedzUsuń
  47. Nooo czarny kolorek do wszystkiego pasuje :D
    A te czarne buciki z paskami są MEGAA *_*
    Naszyjnik strasznie mi sie podoba :D
    Także bardzo ciekawe inspiracje :)
    Odwdzięczam się za każą obserwacje :*
    Mój blog -Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  48. W sumie czarny to brak koloru :) ale inspiracje i tak ładne :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne inspiracje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam kolor czarny. Najchętniej to bym w nim chodziła przez cały rok, ale niestety latem się w nim gotuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja uwielbiam czerń o każdej porze roku :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  52. Mimo, że czarny jest kolorem ponurym, udało Ci się świetne inspiracje znaleźć :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne inspiracje. Uwielbiam czarny w każdym wydaniu i o każdej porze roku ;) No chyba że jest gorąco, wtedy raczej się wystrzegam czarnych ubrań ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna propozycja , bardzo lubię kolor czarny do wszystkiego idealnie pasuje .

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham czarny kolor... Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Glos oddany <3 W sumie tez mi tak jakos dziwnie ogladajac inspiracje lipcowe w kolorze czerni ale czern pasuje do wszystkiego wiec <3 Ideolo piekne inspiracje <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne inspiracje :) Zagłosowałam w ankiecie!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  58. czarny zdecydowanie mój ulubiony kolor-czuję się w nim najlepiej, plus post całkowicie w moim stylu więc myślę, że moje posty mogą Cię zainteresować. :)

    https://alekli.blogspot.com/ < zapraszam po szczyptę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne inspiracje,uwielbiam czarny! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger