19:28

22-24.07.2016

Hej! 
Ostatnio nie było postu ze względu na to, że w piątek wyjechałam na mini wakacje. Nie chciałam ustawiać automatycznego wpisu tylko po to żeby coś było. Poza tym przydał mi się odpoczynek od komputera chociaż na te trzy dni. W piątek, zaraz po pracy, pojechałam z chłopakiem do Szczawnicy. Na miejsce zajechaliśmy ok. godziny 19. Po rozpakowaniu poszliśmy nad wodospad a później na miasto. Długo nie pochodziliśmy ze względu na to, że robiło się już późno a rano musieliśmy wstać o 5.

Sobota była bardzo udana! Pojechaliśmy do Tatralandii na Słowacji. Nie dość, że po drodze piękne widoki to jeszcze na miejscu czekały na nas fajne atrakcje. Mnóstwo zjeżdżalni i baseny z cieplutką wodą. Jedyne minusy to stanie w kolejce, czekanie na zjazd no i oczywiście ludzie którzy się wpychali. Ale uważam, że było warto i polecam tam się wybrać na cały dzień :) 
W drodze powrotnej zahaczyliśmy o Zakopane. Udało nam się chwilkę pochodzić po Krupówkach i zjeść pysznego gofra z truskawkami. Żałuję, że nie mogłam wziąć chociaż jednego dnia wolnego (takie uroki podjęcia dopiero co pracy). Weekend to zdecydowanie za mało by na spokojnie wszystko zobaczyć. Nawet nie miałam kiedy porobić sensownych zdjęć :( 
Ostatni dzień był trochę pechowy. Przed południem wypożyczyliśmy rowery i pojechaliśmy znów na Słowację ale tym razem przez Park Narodowy. Wszystko elegancko aż do czasu... W jednym rowerze poszła dętka. Na szczęście niedaleko od "miejsca zdarzenia"  (już na Słowacji) była wypożyczalnia i "serwis". Dziura załatana, 3 euro zapłacone to można jechać dalej, zobaczyć co jest w głębi miasteczka. Zapowiadało się dobrze. Nie upłynęło 15 minut a z tego samego koła zaczęło uchodzić powietrze. No to wracamy. Może łatka puściła? Nie. W dętce była druga dziura. Pan nie mógł uwierzyć bo jak twierdzi na Słowacji to niemożliwe. Chyba szkoda mu się nas zrobiło bo tym razem naprawił za darmo i mówił  żeby wracać do Szczawnicy. I tak nasza przygoda z rowerami się zakończyła :D

Jak spędzacie swoje wakacje? :)

45 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia, zazdroszczę ci, że mogłaś być tam chociaż ten weekend ;)
    Tak patrzę na te zdjęcia i myślę, że muszę się tam wybrać :D
    Pozdrawiam ;*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne widoki, ja niestety wakacje w tym roku spędzam w domu :(
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Widoki przepiękne, ja wybieram się w piątek nad morze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jezdżę w góry - właśnie zrozumiałam, jak dużo tracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful photos. :) It looks like a paradise! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zaczęłam nową pracę :). Tak więc wakacji raczej nie ma :D. A Zakopane to moje rejony :). Mam nadzieję, że choć troszkę się Wam tu podobało.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczęłam prace więc wakacje już za mną :D Podobało ale czasu zabrakło :(

      Usuń
  7. Uwielbiam nasze góry :) Ja niestety nie mam długopobytowych wyjazdów, jedynie jednodniowe, ale lepsze to niż nic :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że udało Ci się wybrać na mini-wakacje, widoki są przepiękne, szkoda tylko, że Wasza wyprawa rowerowa nie do końca się udała ze względu na wadliwą dętkę ;) Ale i tak jestem pewna, że bawiłaś się świetnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne, że jakieś zdjęcia udało Ci się zrobić, a nie ma sensu tylko pstrykać gdy jest się na wakacjach :). Zazdroszczę i widzę, że wyjazd udany ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje w sumie się już skończyły, ale spędziłam swoje wakacje całkiem nieżle :D
    Śliczne zdjęcia, aż widać że wakacje :3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. mieszkam w tych okolicach więc fajnie,że się podobało :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zdjęcia!
    Sama miałam kiedyś podobną przygodę z rowerami, ale w Polsce.;)
    Do Tatralandii chętnie bym się wybrała, ponieważ uwielbiam i baseny, i zjeżdżalnie!
    U mnie wakacje jakoś lecą, ale zdecydowanie za szybko. :D
    Pozdrawiam c:

    http://veneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne widoki :) Akurat miesiac temu rowniez bylam w gorach, w Zakopanem, a teraz jak popatrzylam na Twoje zdjecia to az zatesknilam za tym miejscem. Slowacja takze wyglada przepieknie.
    https://polengland.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde chciałabym do tatralandii <3 byłam lata temu :D
    no niestety, wakacje w domu :D za dużo spraw do załatwiania mam

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiałaś super spędzić czas ♥


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tatralandia to moje marzenie!
    I współczuję sytuacji z rowerami :D
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam 2 lata temu na Słowacji w jakimś zamku i było całkiem fajnie ;) Ja teraz spędzam wakacje w UK :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka przerwa na pewno wiele Ci dała, a z tego co widzę na zdjęciach widoczki cudowne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne widoki! Z chęcią wybrałabym się do Tatralandii. :) Ja byłam we Włoszech, reszta wakacji na spokojnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wycieczka na pewno była udana <3 Oo w Tatralandii jest cudownie.
    A z tym rowerem to mieliście po prostu szczęście,haha. Bo jednak rzadko się zdarza, że dętka pęka dwa razy i to jednego dnia.

    Pozdrawiam i więcej takich podróży życzę :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie! Byłam w Tatralandii i bardzo miło wspominam ten wypad,oprócz kilometrowych kolejek do zjeżdżalni:( Ale i tak było świetnie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. W Szczawnicy nigdy nie byłam, ale patrząc na zdjęcia warto się tam udać. Może wakacje we wrześniu/październiku się udadzą, kiedy skończy się okres urlopowy :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, dużo przygód! Śliczne zdjęcia, ja wakacje spędzam nad jeziorem :)
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne widoki. Ja swoje wakacje dopiero zaczne bo w sierpniu jade nad morze.
    Jestem bardzo wdzieczna za obserwacje i komentarze.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Widoki są przepiękne.
    Dużo słyszałam o tej Tatralandii i w sumie myślę, że fajnie byłoby się tam wybrać.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia! :)Widać że masz pasję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny weekend!
    Byłam w Tatralandii jaki dziecko i bardzo mi się tam podobało, chciałabym wrócić!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczawnica i Zakopane to miasta to których mogłabym wracać nieustannie! Kocham wodę, więc koniecznie muszę wybrać się do Tatralandii :)

    Buziaki, Sandra
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wcześniej nie słyszałem o Tatralandii, a bardzo lubię takie wesołe miasteczka. Moje wakacje są dość pracowite, ale nie narzekam. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jutro w końcu wylatuję za granicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanego wieczorku :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia. W Tatralandii byłam ale jakoś nie za dobrze wspominam - za dużo ludzi w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale super wycieczka. Śliczne widoki. Też kiedyś byłam w Zakopanym i byłam bardzo zadowolona. Współczuję przygody z rowerami, ale cieszę się, że udała się Wam wycieczka.
    Pozdrawiam i miłego tygodnia
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia cudowne - widać, że ''mini wakacje'' udane i przemyślane :) Zazdroszczę! :D Obserwuję :)

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie wodne parki i wszelkie możliwe zjeżdżalnie. Widać, że wyjazd był bardzo udany! Cudowne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne zdjęcia :)
    Ja swoje wakacje spędzam ze znajomymi, praktycznie cały dzień na dworze. Jakoś tak dalej nie wyjeżdżam, byłam na 3 dni w Niemczech i chyba mi wystarczy. :D
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. zawsze chciałam pojezdzić rowerem w górach :D
    fajnie by było pojechać do Tatralandii bo uwielbiam zjeżdżalnie a widzę że tego jest sporo :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jako dziecko byłam w Tatralandii - niezapomniane wrażenia!
    Zapraszam,
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale genialne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger