17:18

Wakacje

Hej!
Niektórzy już rozpoczęli swoje wakacje, inni dopiero za kilka dni a jeszcze inni mogą liczyć tylko na urlop. Ten czas warto wykorzystać tak aby nie żałować ani jednej straconej godziny. Może niektórzy nie zawsze mają towarzystwo i nie wiedzą jak wypełnić wolny czas. Przychodzę dzisiaj do was z postem w którym będą przedstawione sposoby na ewentualną nudę, która może zagościć w niektóre dni podczas tej dwumiesięcznej przerwie od szkoły.
1. Skup się na rozwijaniu swoich pasji!
Lubisz malować/rysować/piec/robić zdjęcia/blogować a w roku szkolnym brakowało czasu na te czynności? Teraz jest szansa poświęcić temu większą uwagę. Wykorzystaj to!

2. Jedź na wycieczkę! Odkrywaj nowe miejsca.
Podróżowanie to świetna sprawa. Nie trzeba jechać daleko by znaleźć wiele ciekawych miejsc. Może gdzieś niedaleko jest miejsce o którym nikt nie miał pojęcia?

3.Oglądnij film/serial!
Na to też nie koniecznie był czas podczas roku szkolnego. Masz swój ulubiony serial lub listę filmów, które warto obejrzeć? Teraz możesz to bez przeszkód nadrobić :)
 4. Zacznij ćwiczyć!
Niektóre osoby przekładają ćwiczenia ze względu na brak wolnego czasu. Teraz z pewnością można wyskrobać przynajmniej jedną godzinkę dziennie na aktywność fizyczną!

5. Zacznij czytać!
Książki kształtują naszą wyobraźnię. Jeśli lubisz czytać to warto po nie sięgnąć choćby na chwilę.

6. Poznawaj nowych ludzi!
Wakacje służą nowym znajomością. Jesteś nieśmiały/a? Przełam to. Może poznasz kogoś kto jest wart twojego zaufania i spędzisz z nim miłe chwile?
 7. Po prostu dobrze się baw! 
Mam nadzieję, że swoje wakacje wykorzystacie jak najlepiej potraficie! Życzę wam wszystkim udanych dni pełnych wrażeń :)

Koniecznie napiszcie w komentarzu jakie macie plany na wakacje! :) 
(zdjęcia z internetu

51 komentarzy:

  1. W te wakacje szczególnie stawiam na podróżowanie :) Pozdrawiam i również życzę udanych wakacji ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swój urlop pewnie wykorzystam dopiero za dłuższy czas, ponieważ niedawno zaczęłam pracę na normalnej umowie, a nie śmieciówce, jakkolwiek bardzo podoba mi się Twoja lista, co można zrobić, żeby jak najlepiej spożytkować wolny czas, moja droga - szczególnie rada o podróżowaniu jest świetna- nie trzeba wyjeżdżam daleko, by odkryć nowe miejsca :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za rady! Przydadzą mi się, bo utknęłam na 2 tygodnie z nogą w gipsie i kompletnie nigdzie nie mogę wychodzić... Udanych wakacji, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! Wybieram się na tydzień z ukochanym do Gdyni, pewnie nie dostanie więcej urlopu więc jestem zdana sama na siebie:D Planuję sobie gdzieś dorobić i wyremontować pokój, tak aby był bardziej przytulny :D Buziaki;*! paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszą i tak spontany niż planowanie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Punkt z czytaniem realizuję z całą mocą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ćwiczę już ponad rok, ale mam nadzieję, że w wakacje jeszcze to poprawimy! Treningi może dwa razy dziennie, więcej ich na zewnątrz..Zobaczymy! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne zajęcia na wakacje :) Ogólnie w roku szkolnym nie ma prawie na nic czasu ;/

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już spełniam prawie wszystkie punkty ;)



    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com :*
    Moglabym Cie prosic o klik w link do koszuli w najnowszym poscie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym uczestniczyć w wolontariacie, zajęciach sportowych.
    Oprócz tego na pewno będę czytać, opalać się, rozwijać swoje zainteresowania.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jezcze wakacji nie mam więc rady się mnie nie tyczą :( ale innym może się przydadzą! ;D

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje zamierzam spędzić aktywnie- zacząć ćwiczyć, rozwijać swoje pasje i oglądać seriale:)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :) ja już dawno zaczęłam swoje wakacje, ale nie mam jakichś konkretnych planów. Zaczynam niedługo pracę, w wolnych chwilach ćwiczę i w te wakacje założyłam bloga! Więc serdecznie zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo Pierwszy raz widzę tego typu post. Bardzo fajny i ciekawy. Ja w wakacje jadę na obóz, dwa razy w góry, do Amsterdamu i nad morze do kuzynki :)
    Miłego dnia :*
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W moich planach na wakacje jest na pewno pojechanie na obóz i mnóswoo odkrywania nowych miejsc ze znajomymi!

    Pozdrawiam! ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    Pozdrawiam

    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisalam bardzo podobny post ! Świetne są twoje propozycje na spędzenie wolnego czasu <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobał mi się punkt nr 7
    Trzeba to w końcu wnieść w życie :)


    http://majaikarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jeszcze tylko kilka dni do wakacji, zamierzam je poświęcić rozwijaniu swojej pasji i zacząć czytać! Z wakacji trzeba korzystać :)
    Świetne inspiracje! ♥

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ulubione punkty 4,5,6 i 7. Cieszę się z każdej nowej znajomości. Ostatnio zaczełam biegać, nie sama..z moim psem, świetna zabawa. Myślę o przeczytaniu kilku książek, ponieważ bardzo mało czytam..Świetny post i blog, dziękuje za odwiedziny i klikanie( Jeśli trzeba będzie klikać u Ciebie, pisz śmiało ! :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie wakacje to praca i nauka bo niestety jedno nie pójdzie bez drugiego jednak resztę czasu mam zamiar spędzić oglądając serial na podstawie książek, które uwielbiam :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę że w wakacje powinniśmy robić to, na co mamy ochotę. Co do pkt o czytaniu, to nareszcie zamierzam wziąć się za siebie i zacząć czytać. Jeszcze nigdy nie przeczytałam żadnej książki, oprócz lektury. No muszę sie za siebie wziąć ;) pozdrawiam serdecznie! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak a razie moim jedynym planem jest wyjazd na obóz sportowy, reszta to będzie spontan :P

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akurat na te wakacje mam dużo planów. Nie mówię tu tylko o planach typu spotkania ze znajomymi, a mam też na myśli oglądanie seriali, rozwijanie bloga, coroczny powrót do ćwiczeń. Fajne pomysły!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  26. super inspiracje i bardzo dobre rady
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za motywację! Super post :)

    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, zgadzam się z tobą!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja własnie ciągle szukam czasu aby poczytać . zawsze jak zaczne to mega mnie wciąga i nie moge przestać . A tu niestety sesja ;/
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na wakacje mam mnóstwo planów i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować choć kilka z nich.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi często nudzi się w wakacje więc chętnie wykorzystam pomysły :)
    Zapraszam na mój blog zwyczajny-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje wakacje zazwyczaj spędzam spontanicznie, ale na pewno nie może w nich zabraknąć wymienionych przez Ciebie punktów :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam najdłuższe wakacje w życiu (od 18 maja do 1 października) i od początku bloguję, czytam książki, oglądam dramy i ćwiczę. ;) Jeszcze muszę trochę popracować nad pieczeniem :p
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja już nadrabiam seriale hihi :D a także czytam, chyba (niestety) dopiero 2 książkę w tym roku :o. Aż wstyd się do tego przyznawać, ale tak jest. W ciągu roku szkolnego nie miałam siły na czytanie dla własnej przyjemności :P.
    Poza tym zamierzam też spędzić więcej czasu na blogu :)
    masz niezwykły talent do wybierania prześwietnych inspiracji, które dodajesz do wpisu :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jeszcze konkretnych planów na wakacje to nie mam :) A zbliżają się tuż tuż ... :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Postaram się wykorzystać wakacje jak najlepiej, wiadomo, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy z czasem :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja kiedy nie mam co robić w wakacje, to najczęściej spotykam się ze znajomymi :D A kiedy nawet znajomych nie ma, to wtedy ostatecznie przychodzi czas na filmy i seriale.

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Najdłuższe wakacje w życiu... chciałabym je wykorzystać na czytaniu książek, trochę mi się ich uzbierało, chciałabym jeszcze dużo rzeczy narysować.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje plany na wakacje to przede wszystkim obóz, czas z bliskimi i blog! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  41. większość z tego co napisałaś i tak robię w ciągu roku, więc wakacje niewiele tu zmienią. ;) co do planów, to na razie mam Hiszpanię i Chorwację i pewnie sporo gór w Polsce, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zainspirowałaś mnie do zrobienia takiej listy 'co robić w wakacje'! :)
    Świetny pomysł na post i cudowne zdjęcia.

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Punkt drugi trafiony w każde gusta, zdecydowanie najlepsze co można w wakacje zrobić, nie chodzi tu nawet o poznawanie nowych osób co jest na pewno rzeczą pozytywną i fajnie wpływa na nasze życie. Podróżowanie jest w życiu przydatnym doświadczeniem, głównie pod względem rozwijania samego siebie :) Ja w te wakacje również podróżuje - życie jest za krótkie, żeby się ograniczać. Pozdrawiam wszystkich czytelników i zapraszam do odwiedzenia mojej strony! :)

    Hacki do gier online

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja wakacje już mam w sumie od dwóch miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja to mam w planach wyjazd do Wisły i Chorwacji, lubię podróżować i nie umiem się doczekać już kolejnej przygody. Właśnie zaczęłam wakacje dwa tygodnie wczesniej z powodu choroby i zaczynam ćwiczyć, w końcu :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Z niecierpliwością czekam na wakacje, całe szczęście, że jeszcze je mam ;) będzie dużo dużo spacerów, wycieczek i zwiedzania <3

    Zapraszam do mnie ;) powoli się rozkręcam, pomysłów mam wiele!
    Obserwuję ;)
    madzik-world.blogspot.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. No ja na pewno dużo będę siedzieć w te wakacje na blogu :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja chciałabym pojechać w góry na parę dni

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger