10:05

Róż

Hej!
Kolejny miesiąc postanowiłam znowu rozpocząć postem w konkretnym kolorze. Dla przypomnienia - jest to seria, którą wymyśliłam sama (a tak przynajmniej mi się wydaję, gdyż nie widziałam jej nigdzie indziej) i polega na tym, że to osoby, które odwiedzają mojego bloga decydują o kolejnym kolorze. Taki post pojawia się tylko raz w miesiącu. 50% osób, które wzięły udział w ankiecie zdecydowało, że to różowy ma królować w czerwcu! Tak więc dzisiaj możecie zobaczyć inspiracje właśnie w tym kolorze. Zachęcam do oddania głosu w "mini ankiecie" na pasku bocznym. Do wyboru zostało tylko pięć odcieni więc zbliżamy się do końca serii :)


Co tam u Was? :)
Lubicie posty z inspiracjami? 
Zdj z internetu. Kolaże są moim pomysłem.

51 komentarzy:

  1. Kocham różowy. Moim zdaniem to kolor właśnie stworzony dla dziewczyn. Inspiracje cudowne 😍 Czekam na kolejny :*

    Dziekuje za miły komentarz u mnie :)
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam róż <3

    Piękne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post
    Super zdjęcia
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe inspiracje! Przyznam szczerze, że miałaś świetny pomysł z tą serią postów ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez te truskawki ze zdjęcia w posypce zrobiłam się głodna :P róż jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje, choć nie przepadam za tym kolorem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój kolor 😊. Kiedys nawet miałam różowe włosy 😃.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten kolor! Zwłaszcza latem <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty :) Obrazki są po prostu super słodkie i piękne :) Liczę na częstsze takie posty ;)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne włosy! <3

    https://fi7blo9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z kolorowymi inspiracjami. Kocham takiego typu posty.
    Spokojnie możesz wziąść udział w konkursie jeśli nie mozesz znaleźć mojego instagrama. ------>
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje :)
    Śliczny kolorek :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne inspiracje, kocham kolory pastelowe <3 pudrowy roz, moj ulubiony <3

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej z tych wszystkich zdjęć spodobało się żarełko a w szczególności mam smaka na tą różową czekoladę :)
    Czekam na więcej takich postóe
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje! Całkiem lubię róż :)
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ten post cudnie wygląda! Lubię u Ciebie tę serię, zawsze miło mi się ją przegląda. :) Za każdym razem, gdy tu jestem oddaję głos w tej ankiecie. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tymi kolorami, co prawda jestem tu pierwszy raz, ale juz mi sie podoba. Super inspiracje!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne inspiracje :* Widać, że wyszukane i nie wklejane byle co ;)
    Typowyblog

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł :)

    Ja zagłosowałam na kolor z temperamentem czyli czerwony :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. mega! uwielbiam kolor różowy! więcej takich postów poproszę :):)


    pozdrawiam
    http://marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Różowy fajnie wygląda z czarnym, mam nadzieje, że to właśnie czerń wygra w przyszłym miesiącu xd.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, już zagłosowałam :D
    Te zdjęcia są cuudowne, nie mogę oderwać wzroku!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham różowy! Te zdjęcia są świetne - świetne inspiracje :)
    Te lody na patyku <3

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe zdjęcia i ciekawa seria chyba już gdzieś widziałam podobny post ( ale nie jestem pewna ) wezmę udział w ankiecie :)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Zapraszam do siebie dopiero co zaczynam
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka miesięcy temu gdy zaczynałam tą serię to nigdzie nie znalazłam podobnego pomysłu a szukałam długo :)

      Usuń
  28. Powiem Ci, że i ja głosowałam na róż w Twojej ankiecie - osobiście bardzo lubię ten kolor, szczególnie w odcieniu pudrowym, wygląda naprawdę pięknie ;) Co do Twoich inspiracji to bardzo podoba mi się ten różowy telefon, jest świetny! :D

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Różowa czekolada? :O Szaleństwo! :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialnie dobrane :) następnym razem zielony albo żółty ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam posty z inspiracjami, a róż to mój ulubiony kolor <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne inspiracje, uwielbiam różowy, więc kolor trafiony w dziesiątkę! :) Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  33. Posty z inspiracjami to coś co uwielbiam najbardziej, dlatego kiedy robię posty tematyczne, zazwyczaj pojawiają się tam inspiracje. Super pomysł, bardzo kreatywnie, a ten kolor zdecydowanie króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ja kocham pudrowy róż! Pastelowe kolory w tym miętowy czy cytrynowy, to cudo! Świetny pomysł na post xx

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie lubię różowych ubrań, ale Twoje różowe inspiracje są świetne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mmm te pączki wyglądają bardzo smakowicie ♡♡ świetne inspiracje

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne inspiracje :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. niezwykle podoba mi się tw pomysł na taką kolorystyczną serię z inspiracjami :D
    uwielbiam takie wpisy, bardzo podobają mi się grafiki które wybrałaś ;)
    zagłosowałam w ankiecie :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. So cool!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  40. Posty z inspiracjami jak najbardziej na plus. Z racji, że nie lubie różowego to kolor niezbyt do mnie przemawia - choć już co raz cześciej staram się go używać.. na początku zaczynam od koloru paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  41. Lepiej by było gdybyś sama zrobiła zdjęcia w takich kolorach, bo te to raczej wszystkie znalezione w necie? Powinnaś napisać źródło jeśli nie są twojego autorstwa. ;p Zagłosowałam na czerń.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pasku bocznym jest informacja, że zdjęcia które wykorzystuję nie są moją własnością no chyba, że o tym napiszę. Ta seria jak sama nazwa wskazuje są z inspiracjami a nie z zdjęciami mojego autorstwa.

      Usuń
  42. Świetny pomysł! Ja już zagłosowałam! Świetne inspiracje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie przepadam za kolorem różowym, więc inspiracje niestety nie są dla mnie. Czekam na następny kolor. Może on przypadnie mi bardziej do gustu:)
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie lubiłam różu, ale jakoś 2-3 lata temu zmieniłam zdanie i myślę, że te zasługa rodziców, którzy nigdy, a przynajmniej tego nie pamiętam, nie ubierali mnie w różowe stroje ;D
    Niektóre ze zdjęć są naprawdę urocze ;)
    Pomysł bardzo ciekawy i niecodzienny :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. lovely post..i deny pink being my favorite colour , but i end up pink things :)
    https://sui-generisfashion.blogspot.com/ .. please i'ld like for us to follow eachother ..

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger