20:28

Must have lato 2016

Dzisiaj przychodzę do was z moją listą "must have" na lato 2016. Od razu mówię, że nie podążam za tymi wszystkimi wyznaczonymi trendami i nie obserwuję ciągle zmieniającego się świata mody. Kupuję to co mi się podoba i w czym czuję się dobrze. Mój styl można opisać bardzo łatwo - minimalistyczny zwyklak. Dobrze mi z tym i nie zamierzam tego zmieniać.  Zapraszam do oglądnięcia mojej poniższej listy. Oczywiście zdjęcia są pobrane z internetu. 4 rzeczy pochodzą z mojego ulubionego sklepu. O reszcie postaram się napisać w nawiasie.


1. Kombinezony - jeszcze w tamtym roku nie mogłam się do nich przekonać.  Teraz jestem nimi oczarowana. Gładkie, wzorzyste, jasne - do koloru do wyboru. Każdy z pewnością znalazłby dla siebie odpowiedni (środkowy: Topshop, po lewej: owntherunway.com)
2. Sukienki - wzorzyste, zwiewne, kolorowe, jasne. Obowiązkowy ciuszek każdego lata!  (zdjęcia znalezione na google grafice)
3. Spodenki w/z koronkę/ą - piękne i efektowne połączenie . W tym roku wręcz oszalałam na punkcie koronki. Zdążyłam już zakupić dwie pary nowych spodenek w bardzo atrakcyjnej cenie  (zdjęcia znalezione w google grafice).
4. Szpilki - najlepiej w jasnych kolorach (zdjęcie z stili.pl).
5. Kwiatowe wianuszki - bardzo podobają mi się tego typu ozdoby do włosów i zauważyłam, że nie tylko mi gdyż często widzę je jako dopełnienie niejednej stylizacji (górne zdjęcie pochodzi stąd -klik).
6. Strój kąpielowy - niektórzy lubią jaskrawy, wycięty tu i ówdzie a ja stawiam na klasyczny czarny (zdjęcie ze strony sinsay)
7. Trampki - zwykłe w klasycznym kolorze - pasujące do wszystkiego (zdjęcie ze strony sinsay).
8. Okulary przeciwsłoneczne - stale niezmienny dodatek. Lato bez okularów? To chyba niemożliwe (zdjęcie ze strony sinsay).
9. Czarna mała torebka - nie zawsze można zabrać ze sobą tą większa. Czasami nam tylko przeszkadza. Mała wystarczy by mieściła telefon, portfel i chusteczki  (zdjęcie ze strony sinsay).

Jaka jest wasza lista "must have" na lato 2016? :)
(zdjęcia są przykładowe, niekoniecznie takie chcę zakupić) 

49 komentarzy:

  1. Osobiście się zakochałam w kombinezonach . Nie trzeba się zastanawiać czy góra pasuje do dołu hah a ten strój kąpielowy jest świetny. Cały czas takiego szukałam ♡

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja jest dość okrojona, koniecznie trampki, im więcej tym lepiej, jeanoswe proste spodenki i do tego jakieś fajne bluzki. Nie przepadam za sukienkami i tego typu rzeczami. Jestem trochę chłopczycą, wole wygodnie niż ładnie :D. Co nie znaczy, że nie nosze bransoletek i kolczyków, które uwielbiam xD.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie mega podobają się koronkowe spodenki i ten wianek ♥
    A kostium też bardzo ładny, właśnie szukałam podobnego ;)
    Ja jeszcze do listy dopisałabym okulary przeciwsłoneczne i krem z filtrem :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianki z kwiatów zdecydowanie powinny zagościć u każdej dziewczyny tego lata :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. białe trampy ! <3 , szkoda że tak szybko stają się szaree :( hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę sobie kupić jakieś trampki ;) Ale w moim przypadku to nie jest takie łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzeczy ;) podoba mi się strój kąpielowy ;)

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Wszystko bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczy bardzo mi się podobają :) mój gust
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wish-lista, osobiście też lubię zwyklaki, szczególnie takie, gdy są "z pazurem" jak np. ta przypominająca wersję od Chloe torebka lub strój kąpielowy z ciekawym wycięciem na plecach :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie szukam fajnych kombinezonów, najbardziej podobają mi się jakieś we wzorki ;*
    Dziekuje za odwiedziny, cudowny wpis, duzo inspiracji! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne! Kombinezony wyglądają świetnie, ale jednak w moim odczuciu są niezbyt praktyczne - korzystanie z łazienki wymaga dużo zachodu, kiedy ma się na sobie takie wdzianko. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pastelowe szpilki - cudowne ;) Kombinezony - super! Sama niedługo muszę wybrać się po jakiś ciekawy ;) Trampki, zawsze najwygodniejsze ;) Uwielbiam ! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama chce sobie wianuszek kupić.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne rzeczy. Wianki są cudne, uwielbiam je!
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja muszę się koniecznie zaoptrzyć w okulary przeciwsłoneczne, ale niestety mam okrojony wybór bo w takie z wadą wzroku. Kombinezony i sukienki uwielbiam w lato <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie kupiłam sobie ostatnio taki kombinezon. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio taki wianuszek zrobiłam z żywych stokrotek, ekonomicznie haha :D

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja swoją letnią listę must have ograniczyłam do minimum z powodu braku funduszy :D Ale życzę powodzenia w uzupełnianiu twojej ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiatowe wianuszki bardzo mi się podobają :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie musze kupić sobie taki kwiatowy wianek :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi mega podobają się te wianki z kwiatów :D Ogólnie to fajne rzeczy :D Ja też nie podążam za tym co modne ;)

    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mojej wakacyjnej listy "must have" w szczególności zaliczam letnie sukienki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za latem, ale interesuję się modą i choć nie podążam w 100% za trendami, to kupiłam sobie ostatnio kombinezon, okulary i krótkie spodenki. I to była cała moja lista must have. ;)
    Fajna lista, czekam na stylizację z tymi ubraniami. ;)
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja jest krótka :krótkie spodenki w koronkę, które kocham <3, bluzka z frędzlami, Crop Top, bluzki w paski, sukienki w różne wzorki oraz trampki Conversy i buty Superstarsy :)
    Podoba mi się ten strój kąpielowy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne rzeczy, chyba kupię sobie kompinezon. :) Wszystkie z przedstawionych rzeczy są świetne. Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Udanego wieczorku, Kochana ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta wzorzysta sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne inspiracje, osobiscie posiadam krótkie kombinezony i uważam że jest to rewelacyjna sprawa zwłąszcza jak szybko musze wyjść po córe do zerówki, lub na syzbkie zakupy zakładam i juz :D wspaniałego dnia zyczę

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również "poluje na wianek "
    Cudowny ten kombinezon z TOPSHOP
    Pozdrawiam
    http://trueprincessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w tej pierwszej sukience! Cudowna :D Ja potrzebuje już tylko nowych butów:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam kwiatowe motywy. i wianki. ojeju. sama mam białe trampki i noszę je do wszystkiego ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. No i dobrze, że nie podążasz ślepo za modą! Właśnie, chodzi o to, abyś czuła się po prostu świetnie w tym, co nosisz. Kombinezony i kwiatowe wianuszki, ooo tak! Są śliczne. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodenki w koronkę również mnie zachwyciły!
    Bardzo podobają mi się kombinezony :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Really love your post ! xo
    Can we follow each other ? Let me know on my blog and I will follow back immediately xo

    BLOG | GorisHelena

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zawsze stając przed kombinezonem, widzę jak muszę szybko skorzystać z toalety, a nie mogę go zdjąć :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  38. Kombinezony uwielbiam i szukam kolejnego :) fajnie ze nie podazasz za modą tylko nosisz to w czym czujesz się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam kombinezony :) Genialna torebka !!!

    http://www.ladyagat.com/2016/06/zahara/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak do kombinezonów nie mogę się przekonać , tak jestem oczarowana biały trampkami
    (już mam) i małymi torebkami . To mój must have !

    miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega mi się podoba ten strój kąpielowy!! *.* Również uwielbiam minimalizm! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Szpileczki i spodeneczki by się przydały :) Te kombinezonki na lato zachwycają i mnie! Są ładne i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podobają mi się buty:) A ten czarny kostium widziałam na żywo jest cudowny, ale nie wiem czy bym go kupiła, bo bała bym się o białe paski na dekolcie :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne rzeczy , a trampki i to białe to moje must have.. ☺


    MÓJ BLOG KLIK.>

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny post :) ja juz cześć swojej listy wakacyjnej kupiłam :) w jej skład wchodziły ogrodniczki, spodnie i but sporo tego było teraz poluje na torebkę Michael'a Kors

    Pozdrawiam u zapraszam częściej :)
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam lato, dlatego, że właśnie można ubierać to wszystko co wymieniłaś w poście. Szczególnie ubustwiam wianki z kwiatów :D Właśnie zamówiłam sobie kolejny, czekam aż "przyjdzie" już chce go założyc !! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger