15:44

Modowy szkicownik i Milion kotów!


O szkicowniku:
"Przedstawiamy inspirującą kolekcję rysunków mody stworzoną przez profesjonalistkę z branży, Robyn Neild, która zapewni ci wiele godzin kreatywnej zabawy. Adresowana jest do wszystkich świadomych mody osób, które uwielbiają rysowanie, projektowanie i bazgranie. Cudowne ilustracje ukazują stroje i akcesoria, czerpiąc natchnienie z mody ulic wielkich miast, stylizacji weekendowych i wakacyjnych, strojów zakładanych na eleganckie okazje lub zaobserwowanych podczas niezobowiązujących wieczorów. Uzupełniaj szczegóły, wcielając się w rolę modowego guru. Zostań stylistą, artystą makijażu, projektantem obuwia i dziennikarzem modowym! Czerp z własnej wyobraźni i otoczenia, by nadać ostateczny kształt kolekcjom haute couture".


 O kolorowance:
"Pulchniutkie koty. Uśmiechające się koty. Koty w autobusach, pedałujące na rowerach, grające na instrumentach, pykające fajkę albo drzemiące szczęśliwie obok siebie… Mnóstwo kotów do kolorowania i pokochania! Miłośnicy tych wspaniałych zwierząt odnajdą w tej książeczce czyste szczęście – dziesiątki szczegółowych rysunków, gotowych, by pokryć je kolorem. Chwyć kredki i zatop się w relaksującym kolorowaniu!"
 Kilka słów ode mnie. Modowy szkicownik to bardzo fajna sprawa dla wszystkich osób bez względu na to czy ktoś podąża za modą czy też nie. Mamy możliwość wykreowania swojego własnego stylu. Każdy może rozwinąć swoją wyobraźnie i przelać to wszystko na papier. Fajną rzeczą w tym szkicowniku jest to, że możemy niektóre projekty sami dokończyć jak nam się tylko podoba. Jeśli chodzi o kolorowankę "Milion kotów". Co tu dużo mówić? Już sama okładka jest przyjemna dla oka. Każda strona jest zapełniona pięknymi ilustracjami. Koty, koty, koty! Ten motyw zdecydowanie dominuje ale o to właśnie chodzi. Każdy szczegół jest dopracowany. Kolorowanka idealna dla zabicia nudy lub dla zrelaksowania się! :) I na koniec proszę... nie mówcie, że nie tolerujecie takich książek bo na pewno większość z nas miała w dzieciństwie kolorowanki.
Wydawnictwo: Kaktus
Cena: 24,90zł i 19,90zł.
+ Obecnie trwa super promocja na naklejki 
papierowe zamówione przez sklep booklet
250 szt - 25 zł

41 komentarzy:

  1. ahah ja nie mam siły do takich kolorowanek, kiedys kupiłam jedna i skonczyło sie na pomalowaniu 3 stron :))) ale wygladaja bardzo zachecajaco
    pozdrawiam XX
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolorować, ostatnio całkowicie pochłonęły mnie tego typu kolorowanki :) Tych jeszcze nie znałam, może kiedyś sie zdecyduję na nie :) Pozdrawiam, Darin Kr

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post!
    <3 <3 <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się! I uważam - że są warte swojej ceny :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi takie kolorowanki podobają się :) Szkicownik to też świetna rzecz ;)
    Obserwuję :)
    Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że powstają takie kolorowanki, ponieważ są naprawdę inspirujące, cieszę się, że obie propozycje od Kaktusa przypadły Ci do gustu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe książki. :) Zwłaszcza, gdy ktoś lubi kolorować.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowanki są niezwykle odprezajace, dlatego w chwilach wzmozonego stredu czesto po nie siegam :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej kolorowance "Milion kotów" słyszę pierwszy raz, ale wydaje się być ciekawa. Modowy szkicownik mam w planach zakupić ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chce je obie *-*
    mogliby jeszcze zrobić milion psów :D
    Pozdrawiam♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o wiele bardziej do gustu przypadła mi kolorowanka "Milion kotów", bo za modowymi rzeczami nie przepadam :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś nie ciągnie ani do tych szkicowników, ani do popularnych kolorowanek. Jakoś nie mam na to czasu :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, zawsze chciałam mieć jedne z tych świetnych kolorowanek ;) na pewno w najbliższym czasie kupię sobie te kolorowanki;) ten szkicownik "milion kotów" ciekawie sie prezentuje. Pozdrawiam gorąco! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O Modowym Szkicowniku już gdzieś słyszałam, ale druga książka jest mi kompletnie nieznana. Bardzo lubię wydawnictwo Kaktus:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Es realmente precioso
    Besos desde SPAIN, ya te sigo
    te espero por mi blog
    www.hoymesientomoda.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka kolorowanka to fajna sprawa :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorowanka z kotami wydaje się świetna! ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa rzecz :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Milion kotów, jaka słodka okładaka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne! <3 Kocham i koty i modę więc wszystko tu jest dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej, ten szkicownik widzę już po prostu wszędzie! Może w końcu kiedyś go kupię. :) Zgadzam się, że przy tym drugim sama okładka jest przyjemna dla oka, podoba mi się i to bardzo. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się że którąś z tych książek widziałam w Empku :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taką wersję "relaksu" i wyrażania siebie :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie mam w ogóle czasu na kolorowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Koty do kolorowania to coś niesamowitego! :D

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  26. "Milion kotów"? chyba muszę się w to zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Spotkałam się juz z nimi, sa bardzo fajne! Ale ja bym na to nie miała czasu.
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama posiadam jedna z takich ksiazek, a w dziecinstwie to bylo moje ulubione zajecie. Teraz niestety nie mam czasu :( te koty sa super! Takie urocze. Jak bede miala okazje je zobaczyc w jakims sklepie to bardzo mozliwe ze je wezme. Buziaki i milego kolorowania i projektowania.

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł z tym szkicownikiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. wylada naprawde zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już od miesiąca zbieram się do zakupy takiego szkicownika tylko nie mogę się zdecydować o jakiej tematyce. Może zdecyduje się własnie na kotki !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem czemu, ale jakoś nie przepadam za tego typami książek ;)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przepadam za kotami, ale ogólnie te kolorowanki są mega fajne ;)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  34. W dzieciństwie lubiłam tego typu książeczki :) teraz nie wiem czy bym znalazła czas :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tych ostatnio bardzo modnych kolorowanek wprost nie znoszę, ale modowy szkicownik może nie będzie aż taki zły... Chyba pomyślę nad jego zakupem :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tą kocią kolorowankę i jest naprawdę genialna! :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mam coś podobnego, ale nie chce mi się kolorować :(
    Zapraszam na mój blogzwyczajny-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger