17:02

Makro #3

W głośnikach leci playlista, która jest utworzona z piosenek zespołu Maroon 5. W tle unosi się zapach świeżo zakupionego wosku Turquoise sky. W takim "klimacie" na spokojnie przeglądam kolejne zdjęcia, które udało mi się zrobić. Niestety mnóstwo idzie w kosz. Jestem amatorem w robieniu zdjęć ale sprawia mi to przyjemność i nie mam zamiaru z tego rezygnować nawet jeśli komuś się to nie do końca podoba. Publikuję te, które są według mnie w miarę dobre lub w których widzę coś więcej. Póki co ta seria postów była pozytywnie odbierana i mam nadzieje, że tak zostanie. Teraz gdy skończyłam szkołę mam więcej wolnego czasu. Chcę go dobrze wykorzystać. Planuję wprowadzić kilka drobnych zmian na blogu i chociaż trochę rozwinąć swoje pasje. Mam nadzieję, że przed pójściem do pracy uda mi się dużo zrobić. A teraz zapraszam do oglądnięcia zdjęć! :)

Co u was? Skończyliście szkołę? :)

52 komentarze:

  1. Te drugie zdjęcie psa jest fantastyczne! :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie suuuper <3
    zapraszam do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na amatora zrobiłaś naprawdę dobre zdjęcia, publikuj je dalej, szczególnie podobają mi się te z konikami polnymi oraz z różowym kwiatkiem przypominającym kwitnący oset ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham M5 <3 a zdjęcia śliczne, cudny piesio <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, a jakie słodkie psiaki :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, masz talent!
    Szkoła,jeszcze 3 dni popraw i wakacje, że tak powiem:)
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej , niestety ja nie skończyłam jeszcze szkoły ( dopiero 24 :()
    Śliczne zdjęcia najbardziej podoba mi się ten piesek :)
    Zapraszam:
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkołę dopiero zakończę w dzień rozdania świadectw :/ Zdjęcia są świetnie wykonane. Wszystkie bardzo mi się podobają, ale ostatnie najbardziej *.* Słodki psiak :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie zachodu słońca jest niesamowite! ♡ ja też jak robie zdjęcia to większość potem usuwam;) ćwicz dalej a napewno będą efekty, pozdrawiam

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, czuć wiosnę:)!
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki pies :D Masz genialne zdjęcia :) Pozdrawiam ! :*

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie troszkę ciemne, pewnie dlatego że robiłaś od dołu, ale za to ostatnie bardzo ładne :)
    Co do ostatniego pytania jeszcze trochę i już wolne ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie jest po prostu magiczne - zakochałam się w nim. uwielbiam zachody słońca. uchwycone z tak ciekawej i niesamowitej perspektywy!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia! Zwłaszcza to ostatnie *.*

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Amatorem w robieniu zdjęć? chyba zwariowałaś :P :) robisz naprawdę piękne zdjęcia. Są naprawdę śliczne, masz dobre oko i rękę do zdjęć :)
    Nie zmieniaj tego i rób ich więcej ja kocham fotografię więc z czystą przyjemnością będę je oglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia! ja już skończyłam haha, trochę się nudzę na wakacjach
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  18. i jak pachnie wosk? bo właśnie myślę nad zakupem yankee candle :) świetne zdjęcia! uwielbiam takie fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jak męskie zapachy w połączeniu z odświeżaczem powietrza :D

      Usuń
    2. śliczne te zdjęcia :) te z zachodem jest takie magiczne ^^
      ja zakończenie mam w 24 :)

      http://by-klausia.blogspot.com/

      Usuń
  19. Super zdjęcia !! Jestem pod wrażeniem!
    Nie ma co się poddawać! Początki zawsze bywają trudne ale praktyka czyni mistrza! Mi się bardzo podobają zdjecia, a to już coś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Zwłaszcza to ostatnie bardzo mi się podoba, takie magiczne :)
    Czekam na więcej takich zdjęć więc obserwuję :)
    Jak będziesz miała chwilkę to zapraszam
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podobały mi się zdjęcia z konikiem polnym! I to ostatnie, mega!
    Może wzajemne obserwowanie? Zaobserwuj, a ja zrobię to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no przecudne zdjątka ;* Te z konikiem polnym i zachód słońca *.* No śliczne po prostu ! Pozdrawiam ! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia - zwłaszcza to pierwsze :) Ja już dawno szkołę mam skończoną, a na studia coś mi nie po drodze, ale nic dziwnego - mój charakter mi sporo przeszkadza jeśli chodzi o egzystencję w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są bardzo ładne no coś ty? :) Nie rezygnuj tylko dlatego że komuś może nie przypaść do gustu jeżeli tobie się to podoba to rób to dalej bo naprawdę świetnie Ci to wychodzi! :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  25. O jakie słodkie mordki *0* Jeśli Ty jesteś amatorem to na mnie nie mówią Paputeq :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia.
    Najbardziej podobają mi się te z konikiem polnym :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :)
    Najbardziej podoba mi się ten piesek :)
    Zapraszam :http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia :)
    https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. praktyka czyni mistrza. z czasem twoje zdjęcia będą coraz lepsze!


    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Najlepsze to na samym końcu i oczywiście piesełki :D
    Czekam na kolejny post tej serii
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Te zdjęcia są śliczne <3 ja też uwielbiam robić zdjęcia i nie zawsze wychodzą, ale kocham to robić :)
    seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia są coraz lepsze, ludzie niech mówią co chcą, ale mają coś w sobie i jak człowiek na nie spojrzy to od razu uśmiech pojawia się mu na twarzy.
    Ja na razie swój wolny czas poświęcam na rysowanie, strasznie pracochłonne, ale mam nadzieje, że widać efekty pracy.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia, bardzo mi się podobają! Jeszcze chwila i wakacje...
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. o jejj! piesek i konik polny świetnie ci wyszly :D
    Pozdrawiam,
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia ☺
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia :)
    Słodki psiak <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam podobnie ze zdjęciami, w moim przypadku ta większa część idzie do kosza, a Twoje? Coś w nich jest :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Eee no zdjęcia piękne *_*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ostatnio zaniedbałam moją pracę nad fotografią. Ostatnie zdjęcie bomba!;p

    OdpowiedzUsuń
  40. super zdjecia, szczególnie podoba mi sie to ostatnie;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwsze zdjęcie do rozjaśnienia, a poza tym bardzo ładnie! Dobrze ujęty pasikonik, czy jak mu tam. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjecia, szczególnie ten konik polny i słońce ! 😍
    Zapraszam rowniez do siebie -> sebastiankarcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger