16:57

5 rzeczy, które uwielbiam..

...w blogowaniu.  Są takie rzeczy, które nam się podobają w blogosferze ale i takie, które nas denerwują. Dzisiaj chciałam napisać o rzeczach, których tak naprawdę nie lubię dlatego tytuł proszę traktować z przymrużeniem oka. .

1. Obserwacja za obserwację. 
Wiem, że jeśli o to chodzi to wiele osób to praktykuje bo uważa, że dzięki temu można się wybić. Ja jednak uważam, że takie coś nie wnosi nic. Po co mi puste obserwacje skoro mogę mieć mniejsze grono ale za to takie, które czyta moje wypociny.

2. Komentarze typu "Super blog, zapraszam do mnie", "Fajne zdjęcia. Mój blog - klik".
Jest to chyba jedna z najbardziej denerwujących aktywności na blogach. Rozumiem, że jeśli w poście są same zdjęcia bez tekstu lub inspiracje to można taki komentarz ("fajne inspiracje") wstawić ale w pozostałych przypadkach?  Jak dla mnie jest to ignorancja wyrażana przez komentarze. Przestałam wchodzić na blogi autorów, którym tylko zależy na odwiedzinach. Co do linków w komentarzach.. nie mam nic przeciwko ale jeśli nie jest to typowy spam.
3. Żebranie o "kliki" w komentarzach. 
Wiem, że współprace mogą być dla kogoś bardzo ważne ale nie lubię gdy ktoś żebra w komentarzach o klikanie w linki. Dlaczego? Zawsze jak widzę post w którym jest zawarta jakaś wishlista to pomagam ale jak ktoś wkleja spam to ochota mi przechodzi. 

4. "Pojawiam się i znikam", czyt. bardzo częste zaniedbywanie bloga.
Druga najbardziej denerwująca rzecz. Zaczynam sobie obserwować bardzo fajny blog. Z przyjemnością czytam posty a tu nagle dłuższa przerwa w pisaniu. Okey, są ważniejsze sprawy. Później autor wraca. Nagle znów znika, wraca, znika, wraca i w końcu żegna się. No kurcze. Rozumiem, że może się to nieraz zdarzyć ale po co obiecywać  poprawę jak później w ostateczności kasuje się bloga. 

5. Automatyczna muzyka na blogu. 
Sama kiedyś taki gadżet miałam na swoim blogu jednak szybko go usunęłam gdyż zdałam sobie sprawę, że niektórych może ona denerwować. Nie każdy ma taki sam gust muzyczny jak my i może go irytować płynąca w tle muzyka.
 (zdjęcia pobrane z internetu, 
wyjątkowo nie odnoszące się do tematu)
 A co Wy najbardziej "lubicie" w blogosferze? 

67 komentarzy:

  1. Jedno zdjęcie, dwie strony Worda - i co? "Fajne zdjęcie."
    "Obs. za obs" daje tylko pustych obserwatorów. Wolę obserwować blogi, które mnie interesują, niż na głównej stronie bloggera mieć spam w postaci postów, które mnie guzik obchodzą ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie irytuje jedna blogera, która pisze wszystkim komentarze typu kopiuj wklej, a jak się wchodzi na jej stronę to nie ma nic, prócz samych zdjęć, zero tekstu.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o kim mówisz! Też miałam zaszczyt dostać ten spam od niej :)

      Usuń
  3. Automatyczna muzyka na blogu to dramat, zgadzam się z tym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba najbardziej nie lubię "żebrania o kliki", sama tego nie praktykuję, bo wychodzę z założenia, że jeżeli komuś się spodoba jakaś rzecz to sam kliknie,a takie "żebranie", żebym znowu mogła wybrać jakąś rzecz do 15/20$ to trochę przesada ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym się podpisać pod tym postem! Najbardziej "LUBIĘ" komentarze typu "fajny blog, zapraszam.." oraz właśnie żebranie o kliki. Jeszcze jak są 3 to spoko, ale niektórzy dają od razu 20..
    Dodałam do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Gdybym miała pisać podobny post zgadzałby się on z Twoim :D
    najgorsza jest obserwacja za obserwacje. nie lubie tego

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wiele rzeczy, które dają mi w kość, ale jak na złość teraz nie mogę sobie żadnej przypomnieć! Te, o których wspomniałaś są jak najbardziej trafne

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie podoba mi się obs za obs a linki do blogów są przydatne :) Jednak zgadzam się z Tobą że komentarze typu: super! Obs za obs? Moj blog- klik są bezwartościowe ;/ pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, szczególnie wzmianka o nieregularnym dodawaniu postów. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie zgadzam się z tym ci wyżej napisane :) Mnie osobiście denerwuje punkt 1 w Twojej liście.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq
     

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do muzyki - przecież można ją wyłączyć. :D Ja najbardziej z tego wszystkiego 'lubię' punkt drugi. Załóżmy, że wysilę się pisząc post albo chociażby w komentarzu pod ich wpisem, a oni jadą na zasadzie 'kopiuj-wklej' ;/ Świetne i inspirujące obrazki. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Ale klikając np. w czytaj dalej automatycznie się włącza od nowa :)

      Usuń
  12. "Uwielbiam" dokładnie te same rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha wszystkie te rzeczy ,które dodałaś lubię tak samo :D szczególnie te obserwacje, bądź super post!
    pozdrawiam kochana!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam sie z graniem w obserwacje za obserwacje.. pusci czytelnicy, czy ma to sens?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się absolutnie ze wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Denerwuja mnie podobne rzeczy. :p
    Tyle ze tez jestem typem blogera "pojawiam sie i znikam", niestety :D

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej nie lubię gdy ktoś pisze jedynie "fajne zdjęcia" kiedy postem są przemyślenia..
    ♥KARILLEYN♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne i zgodne punkty z rzeczywistością ;) Mój ''ulubiony'' to jak autor wraca, znika, wraca i znika ;D Ale najlepsze jest jak ciągle obiecuje poprawę, a jak przychodzi co do czego to nie ma go miesiąc ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o obs za o obs to ja też tego kompletnie nie rozumiem. Ja na początku mojego blogowania nie wiedziałam o grupach blogerskich na Fb i przez ok. pół roku funkcjonowałam bez reklamy. Gdy je przypadkowo znalazłam początki były trudne. Jednak blog zaczął podobać się innym i tak oto w ten sposób w rok a raczej pół zaobserwowało mojego bloga ponad 200 osób bez żadnej wymiany. A jeśli chodzi o muzykę to mam play listę na blogu jednak nie włącza się automatycznie. Jeśli ktoś chce to może kliknąć i posłuchać :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o takich forach. Fajny sposób :)

      Usuń
  20. Mam takiesame zdanie jak ty. Dla mnie najgorsze jast jak ktos ma dluga przerwe w blogowaniu. Jestes moja motywacja do dalszego prowadzenia bloga.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa przerwa raz czy dwa to jeszcze nic. Najgorsze jak ktoś usuwa w końcu bloga :D

      Usuń
  21. Ja nienawidzę tej muzyki w tle ! ;p

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko, zgadzam się ze wszystkim co napisałaś! Ja to jeszcze uwielbiam weryfikacje obrazkową :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 4 i 5. podpisuję się pod tym. jednak chyba najbardziej denerwuje mnie muzyka. ja zawsze słucham sobie swojej a nagle, nie wiadomo skąd atakuje mnie coś strasznego i nie wiem gdzie uciekać, aaaaa

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniej najbardziej denerwuje spamy typu - Poklikasz? Odwiedzisz? Dla ciebie to jedno kliknięcie, dla wielka pomoc!!!
    No rozumiem, można zostawić link, kto odwiedzi ten pomoże, ale spamować aby ktoś zajrzał? Dziękuje..
    Po za tym masz bardzo ślicznego bloga i piszesz super posty! ♥♥
    Obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, muzyka która leci na blogach też mnie lekko denerwuję. Też denerwują mnie komentarze, które nie wnoszą nic do tematyki posta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam nie widzę nic złego w tzw "obs=obs", to jest wspomaganie się na wzajem a z perspektywy blogera od tyłu czyli "nasze centrum dowodzenia" pokazuje nam najnowsze posty więc można być na bieżąco poprzez obserwowanie ;)
    Muzyka mnie też wkurza :/
    Obserwuję ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż każdy ma inne zdanie na ten temat. Ja nie popieram obs za obs i dla mnie nie jest to żadne wspomaganie :)

      Usuń
  27. Również nie trawię komentarzy typu "super post" itp. Co do muzyki jakoś szczególnie mi nie przeszkadza, gdyż jeżeli mi się nie podoba to zazwyczaj po prostu ją wyłączam ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamy bardzo podobne zdanie , ja jednak nie spotkałam się jeszcze z muzyką na blogu .

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się nie przeczyta nawet dwóch zdań początku..

      Usuń
  30. Oj ze wszystkim się z Tobą zgadzam, mimo że błąd z obserwacjami sama bardzo dawno temu popełniałam, głównie w dwóch pierwszych miesiącach blogowania, ale na szczęście "otrzeźwiałam". ;D Ale najbardziej wkurzającą rzeczą są właśnie komentarze typu: "Fajny post, zapraszam do mnie", nie znoszę ich.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. muzyka mnie bardzo wkurza na blogach...

    OdpowiedzUsuń
  32. Z automatyczną muzyką się jeszcze nie spotkałam.
    Ale nie lubię kiedy ktoś piszę, no miałam przerwę w blogowaniu, ale już jest super, a potem znów jej nie ma przez ileś tam czasu.
    Typowe komentarze, jak ty napisałaś w poście, spotykam się z nimi, ale ku mojemu zdziwieniu są u mnie coraz rzadsze :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. masz racę punkt 2 może doprowadzić nieraz do szału, szczególnie jeśli jest to typowe kopiuj0wklej, a pkt 5, szczególnie wkurza, jeśli akurat nie chcemy aby nas słyszano a tu nagle bum la la la, w dodatku nie każdemu muzyka się spodoba, mnie się to trochę kojarzy z melodyjką z windy, haha

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja najbardziej 'lubię' gdy ktoś pisze, że robię fajne zdjęcia z czego ja na nich jestem a nie robię XD
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie z tych wszystkich punktów, które napisałaś denerwują najbardziej komentarze typu ,,super post! zapraszam do mnie! klik"
    +
    obs/obs , kom/kom
    Na prawdę nie chcę w ten sposób zyskiwać obserwatorów. Cieszę się z każdego kolejnego, ponieważ wiem, że rzeczywiście musi się mu podobać :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie najbardziej nie lubię "obserwacji za obserwację". Dokładnie tak jak napisałaś, lepiej mieć mniej obserwatorów, ale za to prawdziwych. W trakcie wakacji zamierzam popracować nad swoją systematycznością na blogu, bo momentami rzeczywiście bywa z tym ciężko. Bardzo fajnie tu u Ciebie, obserwuję! :)
    Pozdrawiam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie i mądrze piszesz
    Zgodzę się z tobą w 100%
    Ja uważam, ze skoro ktoś wstawia w poście (klik) to czytelnik jeżeli chce, klika w wyznaczone pola
    Obs=Obs też jest według mnie mało potrzebne. Można mieć 100 czytelników, którzy naprawdę nas czytają zamiast 1000 pustych obserwatorów
    Bardzo podoba mi się dzisiejszy wpis
    Obserwuj, na pewno będę tutaj zakładać często
    Pozdrawiam i miłych wakacji oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się ze wszystkimi podpunktami. Fajny pomysł na post, może zrobisz jeszcze 5 rzeczy które naprawdę lubisz w blogosferze? Chociaż myślę, że wyjdzie więcej niż 5 :3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zrobię tylko w następnym miesiącu :)

      Usuń
  39. Ja także nie lubię, gdy na moim blogu pojawiają się "sztuczne" komentarze. Barszo lubię gdy ktoś piszę szczerą opinie na temat posta. Życzę miłych wakacji!
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. To ostatnie zdjęcie! Zakochałam się! Sama je robiłaś?
    ♥♥♥
    Mogę prosić o zajrzenie na mojego bloga i (może) zaobserwowanie go? Dopiero zaczynam :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nie zajrzę, nie skomentuję ani nie zaobserwuję. Jakbyś przeczytała chociaż to co pisze pod ostatnim zdjęciem to byś wiedziała, że to nie moje zdjęcia. Zamiast pisac bezsensownie to polecam zapoznać się chociaż z jednym zdaniem...

      Usuń
  41. Mnie też te rzeczy wkurzają. Żebranie o kliki-no proszę was gdyby ktoś chciał to kliknie w link! Obs=obs to jest chyba najgorsza rzecz! Nie nawidzę tego!...

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam podobne odczucia :-) szczególnie punkt 1 i 2 :-) irytujące

    OdpowiedzUsuń
  43. hahaha mam tak samoXD obs/obs kom/kom po prostu kocham:) a gdy przeglądam komentarze do moich postów i widzę ''bla bla... poklikasz?'' to mam ochotę rzucić laptopem o ścianę ew. Ciekawy post.
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Też kiedyś miałam playlistę na blogu, ale doszłam do tego samego wniosku co Ty ;)

    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  45. Automatyczna muzyka na blogu mnie osobiście odstrasza :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie denerwują osoby, które nie przeczytają posta w ogóle i piszą "ładne zdjęcia zapraszam do mnie"... Muzyka na blogach jest strasznie wkurzająca - na szczęście rzadko się z tym spotykam. Wkurza mnie jak ktoś napisze "Obserwuje i liczę na to samo" czyli obs za obs tylko w innej formie - super! Co do zaniedbywania bloga to wkurzające, ale gorsze są setne przeprosiny "na dwie strony".
    Miło się czytało :) Pozdrawiam!

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałabym się odnieść do tego co mówiłaś o powrotach na bloga. Sama teraz jestem na takim etapie, bo przyznam szczerze że w ostatnim czasie więcej mnie na nim nie ma niż jestem. Nie chcę się tłumaczyć, czy usprawiedliwiać, bo nie czas i nie miejsce na tego typu rzeczy. Jednakże jestem jedną z tych osób, które wolą przez jakiś czas nie napisać nic i potem powrócić z nową energią i przede wszystkim pomysłami niż pisać tylko po to by "było co czytać", bo nie lubię pisać dla idei pisania :)
    Teraz wracam! na tyle na ile mogę ale powracam :)
    Najlepsze w tych powrotach jest to, że pozwalają nieco odświeżyć umysł i dostrzec to że naprawdę lubisz to co robisz :)
    A co do tego czego nie lubię - to chyba komentarzy " świetny blog" - nie chcę tu nikogo obrażać, bo miło jest dostawać także i takie, ale jeśli mam być szczera nie wiele one wnoszą do mojego rozwoju w kwestii pisania :)
    Pozdrawiam serdecznie, przepraszam za długość komentarza! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście czasami przerwy są potrzebne ale mi chodzi o to, że jak to się zdarza często a później jeszcze blog zostaje usunięty to jest denerwujące :D

      Usuń
  48. Denerwuje mnie 5, szczególnie kiedy otworzę sb rąk blog w nocy XD.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. oj nie znoszę automatycznej muzyki na blogu wnerwia mnie ona

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  50. Ochh, mnie również denerwuje automatyczna muzyka na blogach! W takich sytuacjach dodatkowo komputer zaczyna mi ostro ścinać, więc moja irytacja w takim momencie rośnie natychmiastowo. Zgodzę się z tobą również w kwestii "obs za obs". Sama wolę mieć mniejsza ilość obserwatorów, ale za to wiem, ze są to osoby które same z siebie zaobserwowały mojego bloga :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. mnie najbardziej denerwuje jak ktos w swoim wpisie zwiazanym ze wspolpraca pisze czy moglibysmy poklikac w linki... przeciez sponzorzy nie sa tacy glupi i latwo potrafia sie zorientowac ze cos jest nie tak jak byc powinno :D

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam tak samo, też odbieram komentarze typu: "Fajny post" za ignorancje...ktoś się stara, piszę porządny post a tu takie komentarze. Zazwyczaj piszą je dziewczyneczki 11-12 letnie...ale zdarza się też wśród starszych niestety :(

    http://panifinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nienawidzę tego obs za obs , like za like itd. Zgadzam się z tobą, też nie lubię tych rzeczy które wymieniłaś :) Fajny post :D

    http://maryjozwiak.blogspot.com/2016/07/pakowanie-do-grecji.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy temat postu, zgadzam się z Tobą w 100%. Również nie chciałabym, aby moi obserwatorzy obserwowali mnie tylko dlatego, że obserwuję ich bloga.
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Co prawda to prawda, mnie też te muzyka trochę denerwowała, sama ją kiedyś miałam, ale usunęła. Częśto było tak, że słuchałam sobie jakiejś muzyczki na yt a tu na blogu włącza się jakaś kolejna, to było najgorsze.
    Śliczne zdjąztka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znoszę tych samych rzeczy, to irytujące, ale czasami np. gdy nie wiadomo jak skomentować treść już musowo napisać te parę słów "Super post i ciekawe zdjęcia". Miałam pisać posta o podobnej tematyce, a niech to!
    Przy okazji...
    Zostałaś nominowana do LBA na blogu we-never-grow-from-dreams!

    Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  57. Pewnym faktów nie da się chyba zmienić. Ktoś, kto idzie na ilość, nie na jakość, bo przecież na tym to polega, (blog nie jest czytany, lecz podbijany na zasadzie "coś za coś" "skomentowałam, liczę na rewanż" itp) chyba nigdy nic dobrego nie osiągnie. Dosięgnie pewnego pułapu, ale nie wespnie się wyżej. Poza tym, co nam szkodzi taki ktoś, jak chce wrzucić komentarz "Fajnie tu, zapraszam do siebie", to wolna polka ;), nie musimy reagować ani odpowiedzią, ani komentarzem. Jeśli jesteśmy na tyle mądrzy, to zignorujemy i z politowaniem pokiwamy główką. Pasja to pasja i zbędne komentarze tego nie zmienią. Bycia lepszym i bardziej popularnym nie da się kupić, to iluzja, dająca wrażanie tylko osobom naiwnym i zaślepionym przez szał i potrzebę bycia na piedestale "nieależnie od wszystkiego". To jak kupienie podróbki perfum w oryginalnym flakonie, pytanie teraz, co jest ważniejsze, zapach czy opakowanie? ;)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger