16:50

#24.06

 Hej! Co tam u Was?
W końcu pogoda jest taka, jaką lubię najbardziej. Należę do tych ludzi, którym upał nie przeszkadza. 35 stopni w cieniu, 40 w słońcu? Idealnie! Nadchodzące dni mam zamiar wykorzystać w 120%. Mam nadzieję, że mi się to uda bo nigdy nie wiadomo co się wydarzy. Czasami jedna rzecz może zmienić nam całe plany dlatego staram się nie wybiegać za daleko w przyszłość. 
 W najbliższym czasie pojawi się więcej postów tematycznych i ze zdjęciami mojego autorstwa. Mam zamiar wprowadzić też kilka zmian ale to być może sami zobaczycie. A dziś przychodzę do Was z zdjęciami, które zrobiłam niedawno podczas spaceru.

"Pierwszy plan" specjalnie jest taki ciemny. Chciałam osiągnąć taki efekt i udało się. 
Wszystkim, którzy zaczęli wakacje życzę udanych i pełnych wrażeń dni!

48 komentarzy:

  1. Za to ja nie lubię kiedy jest ciepło i wolę zimę.
    Świetne zdjęcia:)
    Życzę Ci udanych wakacji:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Cię, ja nie mogę wytrzymać w tych upałach! Podoba mi się ten efekt na zdjęciach, ciekawie to wygląda. :) Tobie również życzę udanych wakacji! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te zdjęcia :) życzę, aby twoje plany zostały zrealizowane :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No moja droga w takim razie muszę Ci pozazdrościć. Ja (chudzinka 50 kg żywej wagi) a roztapiam się moment. Strasznie źle czuję się w upały, jest mi duszno, jestem zmęczona, mało mam skłonności do ondlen. A jazda MZK w lato....lepiej nie mówić. Uprasza się o kontrolę higieny. Aby przetrwać te upały, liczę na ochłodę :)

    icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajusiu, ja zdecydowanie wolę temp. w okolicach 25 stopni :D Udanych wakacji!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, szczególnie trzecie :D Świetne ujęcia :) Ciemny pierwszy plan wygląda świetnie, lubię taki klimat uchwycony na fotografiach :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat nie lubię jak jest tak gorąco, mimo że lubię słońce :D
    Życzę miłych wakacji <3

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że mnie te upały już wykańczają. Lubię kiedy jest ciepło, ale obecnie to przesada xd Świetnie wykonane zdjęcia! Wszystkie bardzo mi się podobają ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia cudowne :D Z jednej strony fajnie, że takie upały, ale z drugiej dla mnie to mordęga :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za to nienawidzę upałów, czekam na jesień i zimę !
    Ładne zdjęcia ;))


    xx // muflier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ! mega mi się podobają :)
    no nmi trochę zaczynają przeszkadzać już te upały także Tobie zazdroszczę i podziwiam :D

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj już oficjalnie się ugotowałam! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia! Ja z kolei nie cierpię upałów, dlatego też burza jest dla mnie ogromnym wybawieniem :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDOWNE ZDJĘCIA *-*
    Najbardziej podoba mi się chyba 3♥
    http://ivvvetteee.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne fotki. uwielbiasz lato? zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji :) dopiero zaczynam więc zachęcam do śledzenia bloga!
    https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, mi upały zdecydowanie dają w kość. W szczególności w zatłoczonym, 'klimatyzowanym' autobusie.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow nareszcie ktoś taki jak ja - super pogoda, jeszcze tylko basen z siedzeniami rozłożyć, słuchawki i jest idealnie :D. Mega zdjęcia *-*.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne i oryginalne zdjęcia,miłych wakacji :*
    POZDRAWIAM ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka pogoda jest wymarzona tylko mógłby być jeszcze wiatr i wtedy byłoby idealnie, a zdjęcia są świetne!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzecie zdjęcie najbardziej mi się podoba :)
    Co do upałów , lubię to ,ale tylko wtedy kiedy mam gdzie się schłodzić ,basen,morze ...:) Inaczej ciężko mi przeżyć w tych temperaturach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie wczoraj było też około 40 stopni.Na szczęście w nocy była burza i sie ochłodziło, skutkiem czego siedze teraz w bluzie, ale zawsze lepsze to niż dusić się w słońcu :) Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, uwielbiam takie ze słońcem w tle <3 tez lubie jak jest ciepło:)
    udanych wakacji również życze
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia ;D nie kogę doczekać się następnych ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia ;D nie kogę doczekać się następnych ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jak możesz lubić taki upał? :D Ja go nie cierpię.. Zdjęcia bardzo ładne :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne zdjęcia
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też uwielbiam upały, ale niestety cały następny tydzień ma u mnie padać;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam nie znoszę upałów, przy takich temperaturach nie jestem w stanie nic robić, oprócz siedzenia w chłodnych miejscach i picia czegoś zimnego...
    Nie, wolę temperatury pokojowe, zdecydowanie ;)
    Bardzo fajny efekt.

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, wonderful pictures, I love them. You have such a gorgeous blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post ;)

    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kurcze, zazdroszcze ci takiego podejscia do upałów i motywacji do robienia czegoś;)
    ja najchętniej bym nic nie robila i nigdzie nie wychodzila:/ trzeba to zacząć zmieniac
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super że będzie wiecej postów tematycznych, a jeśli chodzi do upałów to moim zdaniem jest trochę za gorąco, ale cieszę się z lata i wakacji bo niedługo są moje imieniny.
    Serdecznie pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie piękne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja akurat nienawidzę takich upałów. ;p
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! Chyba muszę zgrać na komputer swoje.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo nie lubię tak wysokiej temperatury, męczę się wtedy niesamowicie..
    Również nie wybiegam za bardzo z planami na przód, wolę spontaniczność!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne klimatyczne zdjęcia ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Upał jest okej, zwłaszcza jeżeli ma się porządne plany na wakacje, tydzień, weekend itd :) Ja wybieram się w sobotę na kajaki więc liczę na gorące dni - przy okazji planuje się co nieco opalić :)
    Zdjęcia jak najbardziej mi się podobają, fajny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też uwielbiam taką pogodę! Długo na nią czekałam. Świetne zdjęcia.
    <3
    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zrobiłaś naprawdę piękne zdjęcia, moja droga, polskie pola wyglądają na nich naprawdę magicznie :) Poza tym - nie mogę doczekać się na Twoje zmiany! ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne zdjęcia ! Bardzo mi się spodobały :D Ja tak samo jak ty mam zamiar wykorzystać te wakacje i taką wspaniałą pogode w 120 a nawet w 150% :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękne zdjęcia :)
    dla mnie idealną temperaturą jest 25 stopni ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne te zdjęcia! Można wiedzieć jakim aparatem robisz? Ja aktualnie zbieram na aparat no ale i tak pewnie rodzice mi dołożą:) pozdrawiam serdecznie! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Po pierwsze świetny wygląd bloga, bardzo oryginalny. :) A zdjęcia piękne, uwielbiam takie motywy na tle zachodzącego słońca. Obserwuję. :)
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny blog i piękne zdjęcia,aż zostanę tu na dłużej ;)

    Jeśli chodzi o lato,to jestem zdecydowanie przeciwniczką upałów,ale w końcu czuć,że są wakacje ;)

    Zapraszam do mnie

    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknego coś! Cudowne.. mają w sobie coś wyjadkowego, taką delikatność i subtelność. Liczę, ze ktedys ci dorównam!
    zapraszam cie na mojego boga, ktory tak sie sklada jest o fotografii :)
    http://kliszomanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger