21:05

Ulubieńcy #3

Hej Kochani! 
Dzisiaj mam dla Was już trzeci post z ulubieńcami. Tak jak napisałam kiedyś, tego typu notki będą pojawiać się wtedy gdy uzbieram odpowiednią ilość rzeczy z których jestem zadowolona. W komentarzach koniecznie napiszcie jacy są wasi ostatni ulubieńcy :)
Pierwszym moim ulubieńcem jest perfum - Rihanna  "Nude". Znajdował się on na mojej tzw. "chciejliście", a z okazji urodzin dostałam go w prezencie. Według mnie jest to najcudowniejszy zapach. Kobiecy, słodki, zmysłowy i co najważniejsze - bardzo trwały! W dodatku znajduje się w  pięknym flakoniku.

 Kolejnym moim ulubieńcem zostały odżywki do włosów z Kallos'a. Na zdjęciu jest rewitalizująca maska do włosów z ekstraktem z kawioru ale pierwszą, którą użyłam była multiwitaminowa energizująca maska z ekstraktem Ginsenga i olejem avokado. Obydwie spisały się świetnie. Włosy po tych odżywkach są gładkie, lepiej się rozczesują i nie puszą się. 
 Mini woski z rossmanna - "Comfort mix". W opakowaniu znajdują się takie zapachy jak wanilia, cynamon i borówka/jagoda. Wszystkie pachną pięknie ale moim ulubieńcem jest zdecydowanie wanilia. Koszt to 9,99 zł. 
Balsamy do ust z Body Club. Pojawiły się one już w poprzednich ulubieńcach dlatego niektórzy mogą je kojarzyć. Czerwony jest o zapachu truskawki, zielony natomiast jest jabłkowy. Obydwa zawierają w sobie masło Shea dzięki czemu idealnie pielęgnują usta. Są to najlepsze balsamy jakie do tej pory miałam. Można je zakupić w rossmannie za ok. 13zł a na promocji(która właśnie trwa) za 6,50zł :)
 Srebrny pierścionek z cyrkonią. Jestem osobą, która nie lubi biżuterii jednak ten pierścionek jest wyjątkiem. Dostałam go od chłopaka i jedyne kiedy go ściągam to gdy idę spać. Piękny, klasyczny i minimalistyczny. 
 I ostatnim moim ulubieńcem jest serial "One Tree Hill". Co prawda oglądnęłam go już w sumie z trzy/cztery razy ale lubię do niego wracać. Dlaczego? Zainteresowanych zapraszam do tego postu KLIK.

58 komentarzy:

  1. Co do balsamów, tu używałam i polecam!
    Mój ulubiony smak to truskawkowy :D.

    http://weareloveitbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Kallosy i również są moimi ulubieńcami :) o reszcie pisałam na blogu w ostatnim poście :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy. Ja mam bardzo podobny balsam tylko właśnie z firmy eos.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzą mi się woski i kominek,ale przeraża mnie wizja czyszczenia go co chwila z wosku :<
    Zapraszam do siebie na nowego posta i zachęcam do obserwowania,żeby być na bieżąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na to sposób. Podgrzewam wosk i wkładam chusteczkę/wacik. Wszystko natychmiast wsiąka a kominek jest czysty :)

      Usuń
  5. wow, piękny pierścionek, chłopak ma gust! a co do balsamów do ust, zamierzam je właśnie zakupić bo wydają się naprawdę ok, jednak w pobliżu nigdzie ich nie ma:( u mnie konkurs, do wygrania dwie pomadki golden rose także zapraszam http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te balsamy można kupić w rossmannie :)

      Usuń
  6. Nie wiem jak pachnie ten perfum Rihanny, ale z tego co piszesz wydaje się być bardzo fajny. Ogólnie to fajny blog.
    Zapraszam: zwyczajny-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zaintrygowały mnie te mini woski, osobiście uwielbiam wszystko co pachnie i w moim pokoju jest masa świeczek i innych pachnidełek ;) więc pomyśle nad ich kupnem, a ten pierścionek to cudo, naprawdę śliczny
    floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnych z tych kosmetyków nie znam, ale chętnie poznałabym zapach od Riri :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie używam jednej maski z Kallosa, bananowej i muszę powiedzieć, że sprawdza się świetnie :)
    Jak będę w rossmannie to chyba sięgnę po te balsamy :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/ (obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajni ulubieńcy, nie słyszałam o tym serialu ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnych z tych produktów nie próbowała, ani nie oglądał serialu, choć już gdzieś o nim słyszałam. Dla mnie ulubieńcami są nowe lakiery do paznokci w pastelowych kolorach, jagodowe perfumy z Zary i starym, stałym ulubieńcem jest dla mnie serial the Friends, który po prostu uwielbiam :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sobie myślę to szczerze nie wiem jak pachnie perfuma Riri. Muszę sprawdzić:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post, a balsamy do ust bardzo podobne do EOS'a. Moim ulubionym jednak jest Neutrogena, który również dostaniesz w Rossmanie. Gorąco polecam! Buziaki!
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ale u mnie sie aż tak bardzo nie sprawdził :)

      Usuń
  14. Świetni ulubieńcy :) Balsamy do ust są świetne :)

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jeśli zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te perfumy są piękne :D Chyba musze je kupić :)
    Zapraszam zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    http://gattta.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. te odzywki z kallos sa faktycznie super!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tej odżywki z Kallos'a :) Świetni ulubieńcy :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierścionek jest piękny! Lubię taką delikatną, minimalistyczną biżuterię ;)
    Żadnego z Twoich ulubieńców nie miałam, choć podobnej maski kiedyś używałam, ale na 100% była z innej firmy, ale też byłam zadowolona ;)


    Moim ulubieńcem z ostatniego miesiąca jest krem BB z Golden Rose - fajny, o wiele lżejszy od podkładu ;) I zapach z AVON - DREAMS, cudo! ;) Bardzo trwały, a kosztuje 35zł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniali ulubieńcy! Naprawdę piękny pierścionek :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfum prezentuje sie wspaniale! Na pewno pieknie pachnie i ma super butelke! Tych odzywek nigdy nie uzywalam, ale mozliwe ze wyprobuje! Kocham zapachowe swieczki i woski, to jeden z moich niezbednikiw w pokoju. Balsamy do ust tez sa super! Uwielbiam ten serial! Ogladalam go tak dawno a nadal o nim pamietam. Naprawde mi sie podobal :) nie dziwie sie ze ogladasz go po raz kolejny, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Serial jest cudowny a ja lubię czasami wrócic do czegoś dobrego :)

      Usuń
  21. Nawet nie wiedziałam o istnieniu tych perfum.
    Na wosk chętnie się skuszę jeżeli dostane gdzieś kominek, może wiesz gdzie znajdę taki stacjonarnie?
    Buziaki i zapraszam do mnie
    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz żadnego stoiska z woskami to polecam udać się do rossmanna. Tam można zakupić kominki :)

      Usuń
  22. Ten perfum musi być genialny <3 Co do Kallosa muszę się w niego zaopatrzyć -wszyscy tak chwalą ...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie + obserwuję :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale postaw tylko na odżywki. Nie polecam szamponów :)

      Usuń
  23. muszę kiedyś wypróbować ten balsam do ust... moje usta ciężko jest czymś nawilżyć. myślisz, że ten balsam da radę?

    zaczynam obserwować!
    ›woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten balsam da radę. Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrze nawilżonych ust :)

      Usuń
  24. Pierwszy raz widzę odżywkę z Kallosa z ekstraktem z Kawioru! Ciekawe czy w moim hebe jest taka dostępne! A post super, oprócz Kallosa wpadły mi w oko twoje balsamy do ust!
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawi ulubieńcy!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta maseczka z Kallosa brzmi naprawdę świetnie, gdzie kupiłaś swoją? Poza tym Twój chłopak kupił Ci naprawdę piękny pierścionek, ma chłopak gust :)
    A co do mojej torebki to kosztowała w granicach 80zł(z przesyłką), aczkolwiek radzę poszukać, czy np na allegro nie ma podobnych torebek w nieco mniejszej cenie. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze za ok. 11zł. Na pewno będę szukać, dziękuję :)

      Usuń
  27. Bardzo fajni ulubiency :) o większości rzeczy nie wiedziałam :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  28. Odżywki z Kallosa, a EOS kocham! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam ten sam perfum , przypadek nie sądze XD ^o^
    Zapraszam do mnie możesz zaobserwować jeśli ci się spodoba :)
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Rihanna zawsze ma coś ciekawego :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! Serialu nie oglądałam, ale również używam tych balsamów do ust :)
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierścionek cudowny. Nie tylko z wyglądu ale również ze względu na to, że dostałaś go od chłopaka.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfumy rihanny są świetne, super ulubieńcy!

    Obserwuje, moge liczyc na to samo, oczywiscie jesli moj blog ci sie podoba?

    http://mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te balsamy z Body Club są bardzo podobne do eso'ów. A co do odżywki, mam jedną z Kallosa i jest super!


    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Z pewnością jak znajdę odpowiednią osobą na prezent wybiorę jeden z tych niesamowitych "ulubieńców". Póki co nie ma ani osoby, ani prezentów dla niej :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetni ulubieńcy. Pierścionek w moim typie <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  37. The perfume looks so good, cute post :D

    Brina xoxo,
    www.sweetstreetstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetni ulubieńcy :) Najbardziej zaciekawiła mnie odżywka. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurcze, kolejny serial na liście 'do obejrzenia'... Tak dużo seriali a tak mało czasu!
    Musze sie przyczaic na te perfumy, bo z wielkim bólem stwierdzam koniec mojej ukochanej mgiełki z VS. Nawet nie wiedziałam, że w Rossmannie są woski!
    Piekny pierścionek :)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. nie kuś perfumami noooo xd mam 15 flakonów i teraz chcę te;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam woski do kominka, dają o wiele lepszy efekt zapachowy niż świece, koniecznie będę musiała wypróbować te z Twoich ulubieńców!
    Co do maski z Kallos'a na moich włosach niestety się nie sprawdziła, były po niej strasznie oklapnięte i ciężkie, a dokładnie ją spłukiwałam :(


    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jedynie szampony z Kallos'a się nie sprawdziły :)

      Usuń
  42. Kocham ten perfum!♥ Zawsze jak jestem w Rossmannie, to psikam się testerem :D Ale szkoda mi kasy, żeby go kupić :(

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na iperfumy taki duży flakonik kosztuje mniej niż 100zł :)

      Usuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger