17:45

Makro #2

Hej! 
Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie pełne stresu, a wszystko przez matury. Już powoli zbliżam się do końca egzaminów. Za tydzień czeka mnie ostatni i jak dla mnie najgorszy. Mowa tutaj o ustnym z języka polskiego. Co prawda nie przejmuję się tym tak bardzo ponieważ na studia się nie wybieram i raczej zdania nie zmienię ale maturę mimo wszystko pasuje mieć. W końcu nie po to męczyłam się cztery lata żeby na końcu się poddać. Z początkiem czerwca chciałabym zacząć pracować i mam nadzieję, że uda mi się szybko znaleźć pracę. Gdyby nie to że tak późno mam ostatni egzamin to już bym zaczęła roznosić CV.  Nie zostaje mi nic innego jak liczyć na trochę szczęścia :D

A przechodząc do głównego tematu... Jak zauważyliście dzisiaj wrzucam drugi post z serii "Makro". W ankiecie wszyscy byli za tą propozycją dlatego oficjalnie ogłaszam, że tego typu posty będą pojawiać się raz w miesiącu. Nie wiem ile będzie trwała ta seria jednak mam nadzieję, że zdjęcia będą Wam się podobać. Zaznaczam, że jestem totalnym amatorem, który robi mega amatorskie zdjęcia tylko dla przyjemności i dla własnego hobby. Wybaczcie :D
Jak minęły Wam ostatnie dwa tygodnie ? :) 
Zapraszam do dwóch ankiet na pasku bocznym :)

93 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam wiosnę!Oczywiście,wezmę udział w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia jak na początki. Chciałabym widzieć u ciebie więcej postów ze zdjęciami, bo przynajmniej ja, myślę, że robisz je bardzo ładnie ;) Wiem, że nie jestem doświadczona, ale zdjęcia bardzo mi się podobają. ;D
    http://typoweblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się więcej postów robić ze zdjęciami :)

      Usuń
  3. Mam bardzo podobnie jak Ty. W czwartek za tydzień kończe egzaminy, a na początku czerwca mam wyjazd z moją lubą na wakacje, to za bardzo nawet nie zdążę się załapać na cokolwiek, dopiero po powrocie ^^ /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na egzaminie! Uwielbiam zdjęcia makro, piękne! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, świetne ujęcia - makro pierwsza klasa :) Trzymam kciuki za ustny polski :) Swego także się obawiałam, ale przeszło na szczęście. Nie cofnęłabym się jednak do tego czasu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie matury czekają za rok, a co do ustnego polskiego to masakra. Aż strach myśleć o nim. Bardzo ładne zdjęcia. :) Typowo wiosenne. :D

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zdjęcia makro :) Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za egzamin z polskiego :) Mam nadzieję, że znajdziesz sobie pracę! Powodzenia!
    Zdjęcia są rewelacyjne, bardzo miło się je ogląda, oby tak dalej :)
    Super pomysł z tą serią
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za Twój ustny z polskiego, mam nadzieję, że wszystko Ci się uda :) Poza tym powodzenia w szukaniu pracy, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia na ustnym. No ja akurat przeżyłam 2 lata szkoły i wyjechałam do UK. Nie żałuje jednak :) Mimo wszystko trzymam kciuki i piękne zdjęcia w makro :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Ja w planach też mam wyjazd do Anglii :)

      Usuń
  11. Super zdjęcia :D Masz jak to mówią "oko fotografa" :D Już nie mogę sie doczekać kolejnych postów :D
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie mineły tak srednio ale za to za tydzien mam wycieczke do wrocławia i sie mega ciesze
    swietne zdjecia

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są piękne :) Mam nadzieję, że egzamin ustny z języka polskiego poszedł Ci dobrze.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Jestem na Twoim blogu przyznam się szczerze pierwszy raz, ale już na pewno nie ostatni! Bardzo mi się Podoba Twój styl pisania oraz zdjęcia. Zaobserwowałam i czekam na więcej postów. Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię foty kwiatów z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia, a maturę pewnie zdasz śpiewająco!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy będzie tak śpiewająco :D

      Usuń
  18. Życzę powodzenia przy ostatnich maturach i trzymam kciuki za super wyniki :) Fajna seria i zdjęcia bardzo mi się podobają. Zaczynam obserwować :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie też czeka jeszcze ustny polski, masakra. Niby nie miałam nigdy problemów z tym przedmiotem, ale jak dostanę akurat coś o języku/rzeźbie to jest wysokie prawdopodobieństwo, że nie zdam.../Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dobrze ci pójdzie, powodzenia ! :)

      Usuń
  20. Polski ustny nie jest taki zły, dużo zależy od egzaminatorów, jak trafią Ci się, fajni to wszystko pójdzie dobrze :D, przede mną został ustny angielski, którego się najbardziej boje i powoli się do niego przygotowuje.
    Świetne zdjęcia, nie wyglądają mega amatorsko :).
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są świetne! :) Życzę powodzenia!

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, pamiętam że w zeszłym roku robiłam podobne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Zostałaś nominowana do LBA TAG!
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wierzę, że Ci się uda! Dla mnie ostatnie dwa tygodnie były cudowne - wszystko za sprawą matur - odwołano większość lekcji :) Bardzo inspirujące zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥ i życzę powodzenia!! Trzymam kciuki :)
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają <3
    Powodzenia na maturze ustnej z języka polskiego! :D
    ____________________________________

    https://vintedzianka.blogspot.com
    ____________________________________

    OdpowiedzUsuń
  26. Też jestem tegoroczną maturzystką, z tym że do tej matury w ostatniej chwili nie zostałam dopuszczona :/ A planowałam iść na studia chociaż nie wiedziałam jakie. Teraz w zasadzie zostało mi tylko spełnić swoje marzenie skoro i tak nie mam już nic więcej do robienia.

    Osobiście bardzo lubię robić właśnie tego typu zdjęcia przyrodzie i mam ich dużo w galerii. Jak dla mnie wiosną wychodzą najładniejsze ;)

    Zostawiam swój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem nauczycieli, którzy nie dopuszczają do matury. U nas babka w jednej klasie zagroziła kilku uczniom, że jeśli podejdą do matury to da im jedynki na koniec ;/

      Usuń
  27. Mam nadzieję, że Ci dobrze pójdzie. :) Ładne zdjęcia!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przechodziłam to w tamtym roku i na studia jednak poszłam.
    Ze zdjęć najbardziej podoba mi się dmuchawiec. ;)

    Powodzenia!
    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. No niestety o pracę w dzisiejszych trudno, we wszystkim trzeba mieć znajomości. Ale mam nadzieję, że uda Ci się coś znaleźć!
    Zdjęcia są mega, też uwielbiam motyw "makro" :) Nie powiedziałabym, że z Ciebie taki 'amator" :P
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A co do tego amatora to powiedziałabym, że amatorski amator :)

      Usuń
  31. Twój blog na pierwszy rzut oka spodobał mi się..świetny wygląd i styl pisania. Aż chce się czytać więcej..masz w sobie to coś, co przyciąga ludzi :D Myślę, że zaobserwuję i poczekam na kolejne posty ^^ Co do matur - na pewno było ciężko, jednak na pewno sobie poradziłaś i wyniki będą zadowalające. Znalezienie pracy pewnie też nie będzie łatwe, ale trzymam kciuki :) Zdjęcia, mimo że amatorskie mają swój urok. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda że nie wybierasz się na studia, mogłabyś się wybrać na fotografię. Podobno bardzo fajny kierunek a mając stypendium na uczelni też można zarabiać.
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studia nie są dla mnie. Ale może kiedyś skusze się na jakiś kurs :)

      Usuń
  33. Daj znać jak ci poszedł ten ustny polski i prześliczne zdjęcia :) U mnie też od czasu do czasu pojawiają się posty ze zdjęciami w trybie makro :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Poklikałabyś w linki pod ostatnim postem? Odwdzięczam się za wszystkie kliknięcia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski dopiero w czwartek więc sporo czasu :)

      Usuń
  34. Ładne zdjęcia ! Zapraszam http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi minęły ostatnie tygodnie bardzo szybko :( piekne zdjęcia!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia na egzaminach, trzymam kciuki:)
    Świetne zdjęcia<3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia są świetne, podobają mi się niezmiernie. W życiu nie zrobiłabym takich zdjęć, wcale nie są aż tak amatorskie ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia :) Powodzenia ze znalezieniem pracy :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mimo, ze amatorskie to dalej bardzo fajne :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymam kciuki za wyniki z matury, ustny z polskiego.. też byłam przerażona, ale okazało się to do przeżycia :D
    Zdjęcia niczego sobie jak na 'totalnego amatora' :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia, powodzenia w znalezieniu pracy :)

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia pełne wiosny :)) Powodzenia w szukaniu pracy :p

    http://xmylittleuniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Trzymam kciuki żebyś szybko znalazła pracę :)
    Śliczne zdjęcia!

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. mam nadzieje, ze Ci się uda!
    Ładne zdjęcia - najbardziej podoba mi się to pierwsze :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Więc życzę szczęścia! ;3
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę Ci zdania polskiego jak najlepiej no i zebys szybko znalazła te pracę. A co do zdjęć to mimo iz piszesz,ze jesteś amatorką to bardzo mi się podobają i na amatorskie nie wygladają. U mnie ostatnio nic ciekawego się nie działo, nie miałam na szczeście matur i nie musiałam przeżywać tego co ty. Zapraszam chlodletniegowieczoru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ale śliczne zdjęcia <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Powodzenia na maturze i w znalezieniu pracy :) Uwielbiam zdjęcia makro.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Dasz radę :) skoro już tyle przeszłaś, że ten ostatni egzamin to tyle co nic :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dasz radę! Każdy z nas musi to przeżyć :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  52. Dlaczego zatem nie pójdziesz do pracy i studia zaoczne? Mimo wszystko studia się w życiu przydają :) No chyba że ktoś zamierza pracować na budowie czy tym podobnym, wtedy papierkiem moze sobie podetrzeć... ekhm :P

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jesli ktoś chce w życiu coś osiągnąć to nie musi mieć papierka, który potwierdza ukończenie studiów. Znam mnóstwo przypadków osób, które są po studiach i pracują za marne pieniądze :) Oczywiście nie twierdzę, że studia to zło.
      Ja nie chcę iść na studia bo czuję, że zmarnowałabym tylko swój czas. Za to chcę się skupić na kursach i może zdecyduję się iść do dwuletniego, zaocznego technikum żeby dorobić sobie drugi kierunek :)

      Usuń
  53. Ładna perspektywa zdjęć, sama też lubię czasem pocykać:)
    Daj znać, jak poszedł Ci polski!
    Pozdrawiam,
    wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger