12:42

#2 Rossmann -49%

Hej! 
Nie jestem osobą, która lubi pokazywać kupione ciuchy ale jeśli chodzi o kosmetyki to czemu nie!  Niedawno zakończyła się promocja w Rossmannie. W ciągu trzech tygodniu można było zakupić produkty do makijażu prawie o połowę taniej! Nie lubię przepłacać dlatego z przyjemnością skorzystałam z oferty. Moje kosmetyki, które zakupiłam na tej promocji nie są z "górnej półki cenowej". Uwielbiam markę Wibo co będziecie mogli zobaczyć niżej. Może akurat ktoś szuka niedrogich a w miarę dobrych kosmetyków. 
(Na tych droższych markach nie raz się przejechałam)
Kuleczki z Body Club . Balsamy ochronne do ust o kuszącym smaku banana i maliny. Do tej pory miałam dwie kuleczki o zapachu truskawki i jabłka z których byłam bardzo zadowolona dlatego wiedziałam, że podczas tej promocji dokupię pozostałe. Na tyle jest informacja, że maja one smak ale po nałożeniu na usta czuć tylko zapach, co dla mnie jest ogromnym plusem gdyż nie lubię smakowych pomadek. Balsamy te zawierają m.in masło Shea i witaminę E. Bardzo dobrze nawilżają i pielęgnują usta. Co do zapachu to oba pachną chemicznie jednak dla mnie w miarę przyjemnie.

Kolejnym moim zakupem są dwie szminki z firmy Wibo. Pierwszą, którą wzięłam jest długotrwała pomadka do ust Matte Intense nr. 2. Kolor bardzo mi się spodobał a opisać go mogę jako "przygaszona czerwień". Dzięki temu, że szminka jest matowa utrzymuje się do kilku godzin. Drugą pomadką na którą się skusiłam jest Glossy Temptation z Wibo o nr. 2. Jestem wielką fanką "nudziaków" dlatego musiałam go zakupić. Niestety, jeśli chodzi o trwałość to nie jest ona jakaś imponująca gdyż łatwo ją zmazać. 
Miss Sporty High Red 059 - wzięłam ją ze względu na jej kolor. Marzyła mi się ciemna, mocna szminka. Druga to Miss Sporty Strip Tease nr. 020 - z niej nie jestem jakoś bardzo zadowolona. Kolor w sklepie wydawał mi się ładniejszy (w sumie na zdjęciu też). Z testera nie miałam jak skorzystać gdyż dosłownie były zjedzone w całości -,-  A więc jeśli chodzi o całokształt.. Szminki maja kremową konsystencję, łatwo się je rozprowadza. Nie wysuszają ust a nawilżają je. Dodatkowo maja arbuzowy zapach. Jedynym minusem jest trwałość. Utrzymują się do max. 3 godzin. 
Obok tuszów do rzęs nie mogłam przejść obojętnie. Tym razem zakupiłam dwa. Pierwsza to pogrubiająca maskara do rzęs z Wibo. Nigdy wcześniej jej nie miałam dlatego postanowiłam ją wytestować póki co spisuje się świetnie. Druga to maskara podkręcająca i unosząca rzęsy z Lovely. Jest to jeden z moich ulubionych tuszów. Szczoteczka jest silikonowa i lekko "wygięta". 
I ostatnie dwie rzeczy, które wpadły do mojego koszyka to brązowy żel stylizujący do brwi z Wibo i czarny, matowy eye liner do oczu z Lovely. To było mi najbardziej potrzebne gdyż te dwie rzeczy były na wykończeniu. 

Jak widzicie odpuściłam sobie pierwszy tydzień promocji w którym można było zakupić pudry. Każdy z tych produktów nie kosztuje więcej niż 13,50zł (w cenie standardowej). A Wy skorzystaliście z tej promocji? Pochwalcie się! :) 
Proszę o oddanie głosu w dwóch "mini ankietach" na pasku bocznym. Bardzo mi pomożecie :)\
1 ankieta dotyczy postów, które mają pojawiać się na blogu (jakie byście chcieli), a w 2 ankiecie głosujecie na post w konkretnym kolorze.

66 komentarzy:

  1. o widzę, że zakupy udane :) Te kulki balsamy do ust fajne, sama się na nie czaję :) kolory szminek śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi udało się kupić pomadkę i dwa lakiery do paznokci, gdyż załapałam się dopiero na ostatnią promocje. Kuleczki są świetne, bardzo dużo ludzi teraz używa. Przyglądałam się tym pomadkom, ale nie zdecydowałam się i teraz bardzo żałuję.
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czaiłam się w tym roku na kilka rzeczy, ale w sumie nie kupiłam na tej promocji nic i... Może to nawet dobrze ;) Mam to jajeczko, tylko truskawkowe. A ankietom by pomogło, gdyby zawierały jakieś pytanie lub polecenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dopisane w poście :) Nie wiem czemu ale nie wyświetla mi się treść na pasku bocznym :)

      Usuń
  4. Akurat byłam u rodziny w Polsce jak weszła ta promocja, więc również - jak każda szanująca się kobietka- skorzystałam z tej promocji :D Kupiłam rozświetlacz z wibo i jestem bardzo zadowolona.
    Trzymaj się ciepło, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mam tak daleko do rossmana. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy kupiłaś! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na promocji w rossmannie kupiłam lip balm w kształcie różowej sowy, o smaku truskawki. :D I jeszcze ten sam żółty tusz do rzęs i jest megga, jestem bardzo zachwycona. :D
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W promocji kupiłam tylko lakier do paznokci, bo niczego innego nie potrzebowałam.
    Tusze Wibo są dobre, nawet lepsze niż te "z górnej półki". :)

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na promocji też kupiłam ten eyeliner, jest bardzo dobry:)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłaś bardzo fajne kosmetyki ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście nigdy nie korzystałam z kuleczek, o których mowa na samym początku, może z czasem się to zmieni. Teraz jestem zdania, że gdzieś zniknęłyby w mojej torebce. Kocham czerwone szminki, szkoda, że tą łatwo zmazać, ale moje niestety też działają w krótkim okresie. Dobrze, że wykorzystałaś tą ofertę, o połowę taniej - żal byłoby nie skorzystać!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wibo matową nie tak łatwo jest zmazać :)

      Usuń
  12. Ja stawiam na marki z wyższej półki - u mnie w koszyku rządził MaxFactor oraz Loreal. Miałam parę kosmetyków z Wibo czy Lovely, ale są tragiczne w użytkowaniu i trwałości. Wolę zatem dać więcej i cieszyć się jakością. Jedyna dobra rzecz jaką napotkałam z Wibo to eyeliner :D

    Pozdrawiam,
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz przejechałam się na tych z "wyższej półki". Uważam, że niektóre produkty z Wibo czy Lovely opłaca się kupować bo trwałość jest spoko. Ale tu każdy ma własne zdanie :)

      Usuń
  13. Czerwona szminka z Miss Sport wydaje się być bardzo ładna. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te produkty, też się obkupiłam na rosmanowskiej promocji ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze wolałam kupować ciuchy, ale ostatnio szaleję na punkcie kosmetyków ! Oczywiście z promocji skorzystałam, chociaż nie załapałam się na tę ostatnią. A szkoda, bo mam straszną ochotę zakupić sobie nową szminkę ! :D
    Mam ten żółty tusz do rzęs i moim zdaniem jest świetny. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog i notka!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    Może wspólna obserwacja ?
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie tą żółtą maskarę mam i ją używam codziennie już od paru miesięcy, ale zaczęła mi już lekko sklejać rzęsy, pewnie dlatego, że już trochę się ten tusz zsechł, skoro tak długi czas go używam i sięon nadal nie kończy, jak za taką cenę to naprawdę mój ulubiony tusz :) Jeszcze lubię ten żółty tusz z maybelline, lecz on jest chyba z 6 razy droższy i tylko kupuję go jak jest na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o który chodzi bo go często używam :)

      Usuń
  18. Szminka Miss Sport sama w sobie jest dobra, sama na nią poluję więc pora wybrac się na zakupy. Różowy tusz - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie kupiłam nic na tej promocji w Rossmannie, ale gratuluję udanych zakupów!
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem fanką Wibo! Ja natomiast na tej promocji zgarnęłam 4 lakiery do paznokci i carmex do ust! :))
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Te szminki z Wibo kocham! A tusz z Lovely podbija zawsze moje serducho! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne produkty, ale żadnych z nich nie używałam. Firm też nie kojarzę oprócz Wibo, do której się zraziłam juz jakiś czas temu. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście na promocji w Rossmannie kupiłam jedynie odżywkę do paznokci z Eveline 8w1 :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy! Ja sama skusiłam się na kilka rzeczy na tegorocznych promocjach, które możesz zobaczyć w poście na moim blogu. Najbardziej spodobała mi się pomadka z Wibo w kolorze nude, uwielbiam takie kolorki, więc może się na nią skuszę. O i jeszcze jedno! Również mam tą żółtą maskarę z Lovely i jestem z niej bardzo zadowolona, jednak czytałam mnóstwo komentarzy, że po pewnym czasie zaczynają po niej wypadać rzęsy, więc radzę z nią uważać :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga, gdyż prowadzę go od niedawna i chciałabym poznać twoje zdanie :)
    https://marcjannabaskiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ją już jakiś czas i nic niepokojącego nie zauważyłam :)

      Usuń
  25. Kupiłaś świetne rzeczy, najbardziej podobają mi się szminki, wybrałaś naprawdę fajne, wyraziste kolory :) Osobiście też kupiłam sobie parę rzeczy, w tym parę podwójnych lakierów z Wibo(top coat+brokatowy mini lakier) i szczerze jak za cenę 5zł to jestem z nich bardzo zadowolona :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szminki z Wibo z tej serii jak dla mnie bardzo trudno się rozprowadzają. Pewnie najbardziej będziesz zadowolona z masakr, lip balmów i żelu do brwi ;) Eyeliner niestety mi się szybko skończył i nawet nie pamiętam jak sobie radził :/
    Ogólnie te promocje są bardzo fajne do testowania. Zawsze coś się odkryje. Zwłaszcza z tańszych firm.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowe owszem ciężko sie rozprowadzają ale za to efekt sie utrzymuje :)

      Usuń
  27. Ten drugi nudziak jest cudowny !

    Zapraszam do mnie / konkurs ♥
    http://by-vanys.blogspot.com/2016/05/dresslink-wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  28. No ja troszkę rzeczy zamówiłam, bo aż 4 szminki, 3 lakiery i tusz! Co jak co, ale na kosmetyki (a na lakiery i szminki zwłaszcza!) mogę wydawać miliony haha.
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne kolorki szminek. Muszę wypróbować kiedyś te tusze ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku czytajac twoj post i ogladajac wszystkie zdjecia az lezka mi sie w oku zakrecila! Strasznie zaluje tego ze u mnie nie ma Rossmanna tyle dobrego ze niedlugo dziadkowie do mnie przyjezdzaja to zloze im liste zakupow z Rossmana na pewno chce przetestowac te kuleczkowe balsamy do ust i dodatkowo chce przetestowac ta masakre z Lovely! Tak duzo o niej slyszalam ze musze ja miec! :D Ankieta wypelniona <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  31. Na ten żółty tusz i ja się skusiłam.:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam te promocje, zawsze na nie czekam! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najjaśniejsza szminka ma śliczny kolor :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. super kosmetyki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ah, te rossmanowe wyprzedaże... Uwielbiam < 3 Te balsamy są świetne, od dawna przymierzam się do zakupu. : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Też byłam na przecenach w rossmanie i właśnie kupiłam tą samą szminkę z miss sporty nude
    i jestem z niej bardzo zadowolona :*
    Zapraszam do mnie http://t-beyourself.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja kupiłam podkład i korektor na tej promocji <3

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Te balsamy do ust sama dobrze znam i są na prawdę dobre!:) Z wibo polecam matową szminkę Million Dollars. :)

    claudia-wojcik.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałam kupić tą szminkę a tyle dobrego o niej słyszałam :)

      Usuń
  39. Na te kuleczki sama sie czaiłam aż w koncu nie kupiłam heh :)
    miałam kiedyś ten żółty tusz z Lovely wg lubie ich produkty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego wieczorku! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały post :) tusze mogę polecić z czystym sercem bo sprawdzają się dobrze :) a co do reszty to nie próbowała :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczerze mówiąc, na tej promocji nic nie zakupiłam :D Świetne nowości. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja tez nie raz sie przejechałam ale baardzo lubie markę L'oreal :D
    a co do wibo to z tej pierwszej "kolekcji" ,którą pokazałas mam brązową pomadkę niestety jest bardziej czerwona ;c kiedys mialam jasny roz wlasnie z wibo i byla fenomenalna


    Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
    L'oreal True Match

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zakupy! Też planuję taki post :) mi niestety udało się kupić jedną konturówkę do ust, szminek już nigdzie nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam Pump Up z Lovely! tania a porównuję ją do tuszy chociażby z Rimmel :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne szminki :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. mam nudziakową pomadkę z Wibo i podobną opinię jak Ty, również mam chyba ten sam kolor pomadki z lovely, zapach obłędny, ale czerwona akurat leży w szafie, ja uzywam różowej. Zółty tusz również miałam ale szybko wysycha według mnie i dopłaciłam trochę za innej marki ale trwalszy.
    I na koniec eyeliner z lovely - mój ulubiony, ale z Wibo tez lubię <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  48. słyszałam że te kuleczki do ust są dużo lepsze niż eosy, niestety ja tak zaszalałam na podkladach, że na usta już brakło mi pieniędzy XD
    te pomadki z miss sporty też mam, też jestem średnio zadowolona, bo jednak poprawianie dosłownie co godzine jest strasznie męczące ;/
    Masz bardzo ladny nagłówek. :)


    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miała eos'ów więc nie wiem :)

      Usuń
  49. Jestem ciekawa tego żelu do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel jest bardzo fajny. Delikatnie podkreśla brwi :)

      Usuń
  50. Mam taki sam Eyeliner :) Ja ostatnio kupiłam sobie 2 błyszczyki na tej promocji i się dosłownie zakochałam! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam pomadkę z miss sporty i bardzo uą lubię mimo słabej trwałości. Ja dobrałam sobie kolor pasujący do ust więc jak schodzi to nie widać tego tak bardzo

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja niestety nie załapałam się na promocje w rossmanie :(
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger