16:44

Zestawy #4

Pogoda robi się coraz piękniejsza dlatego można głęboko w szafę schować te wszystkie ciężkie ciuchy a wyciągnąć te leciutkie i zwiewne. Była już pierwsza burza i z dnia na dzień robi się cieplej. Kwiaty i drzewa zakwitają przez co dookoła robi się kolorowo i wesoło. Rano po przebudzeniu słychać śpiew ptaków, jak dla mnie jest to jeden z najprzyjemniejszych dźwięków. Dwoma słowami: uwielbiam wiosnę! Dzisiaj mam dla Was już czwarty post z serii "zestawy". Starałam się wybrać takie, które można ubrać właśnie podczas tej pięknej pory roku. Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko :)


Zdjęcia oczywiście zaczerpnięte z internetu ze stron z inspiracjami. 
Zapraszam do mini ankiet na pasku bocznym.
Życzę wszystkim miłego tygodnia! :)

41 komentarzy:

  1. O nie. Wrzuciłaś tyle zdjęć z pięknymi ubraniami, że nawet nie jestem w stanie Ci ich wymienić, bo większość mi się podoba :O
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! Inspiruje od razu! Zapraszamy do nas na bloga, dopiero zaczynamy więc jak najbardziej potrzebujemy chęci i motywacji! Mamy nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej! http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Ostatnio uwielbiam jasne, minimalistyczne ubrania :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy, choć pierwszy skradł moje serce :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam wiosnę - śpiew ptaków oraz przyroda budząca się do życia są bezcenne ;) A co do zestawów to bardzo podoba mi się ten przedostatni z burgundowymi spodniami ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 zdjęcie to najlepsze zestawy ubrań jak dla mnie :)
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne rzeczy! Najchętniej wszystkie bym przygarnęła :) idealnie trafiłeś w moje gusta tym zestawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zestawy mi się podobają. :-)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw jest prześliczny, świetny post ! :)
    Obserwujemy ??
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo się cieszę, że grube i ciężkie ciuchy poszły na bok! :D w ruch poszły conversy i czuję radość hah :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw z koszulką "Harward law" najlepszy :) Ja też uwielbiam wiosnę, ale niestety denerwuje mnie to, że to całe robactwo powraca :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje, uwielbiam klasyczne trampki ^^
    Na pewno wykorzystam niektóre pomysły ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. mój styl to raczej elegancji, minimalistyczny więc myślę, że coś w pierwszym zestawie znalazłoby się dla mnie :)
    aj ja też juz czuje wiosne i nie mogę się doczekać aż z centrum zniknie ten mroźny wiatr ;p

    pozdrawiam i zapraszam www.radywszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam wiosnę! Ale patrząc na te zestawy marzą mi się wakacje i ta cudowna beztroska :) z chęcią ubrałabym każdy z nich!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka z motywem AHS <3 Tak bardzo chcę ,3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawy. Najbardziej podoba mi się z białym plecakiem, czapką, zegarkiem i różowym sweterkiem ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam jeansowe szorty! wszystkie zestawy ładne :D

    koszowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie zestawy widzę typowo wiosenne :D Ten pierwszy ze spódnicą i tym topem mi się mega podoba, jest tak słodki i dziewczęcy ! :D <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe inspiracje ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja z koszulą i białymi trampkami świetna :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestawy :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również się cieszę,ze pogoda ładnieje .Chcę już zacząć kupywać letnie ciuchy, ale najpierw muszę się pozbyć zimowej figury hahah :D
    Ostatni zestaw jest baaaarrdzzo w moim stylu ♥

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te zestawy.
    Najbardziej podoba mi się ten z tą koszulką czarną w białe paski.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestawy ładne ,ale zabrakło kurtek bomber :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosna jest wspaniała!
    Genialne te zestawy! W oko wpadł mi top "I woke up like dis" i czarne spodenki :)

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zestawy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne inspiracje ;)
    Bardzo podoba mi się stylizacja z koszulką z napisem Normal people scare me, uwielbiam takie szorty <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. akurat te zestawy, ktore sewujesz, sa bardzo ladne i dostepne ;p Swietne pastelowe kolorki <3 gdyby jeszcze przestalo wiac i byc tak zimno jak jest u mnie, to bylabym przeszczesliwa ! pozdrawiam i trzymam kciuki za Twoje treningi :D

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko cudowne zestawy♥♥
    Też bym chciała mieć takie boskie ciuchy XD
    Pozdrawiam♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zestawy... tak wiele z tych rzeczy chciałabym mieć u siebie :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne stylizacje i idealne zestawy na ten cieplejszy czas. Super :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję i będę mieć na bieżąco Twoje posty! :) Pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu :)
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylówki, naprawdę. Każda trafiła w moj gust!
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zestawy i z przyjemnością nosiłabym większość z tych rzeczy ;) Kilka podobnych ciuszków posiadam : jeansową kurtkę, ramoneskę, czarne botki, okulary w serduszka...
    Marzy mi się jeszcze taki śliczny biały bralet i zwykła czarna torebeczka.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatni festiwalowy jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger