20:25

Pastele

Hej!
Krótko i na temat. Kwiecień znów zaczynamy postem w konkretnych kolorach. Dla przypomnienia... Jak niektórzy z Was wiedzą, spory czas temu wymyśliłam nową serię postów, które są wrzucane tylko raz na miesiąc. To wy decydujecie jaki kolor/kolory mają przedstawiać inspiracje. Głos można oddawać na pasku bocznym w "mini ankiecie". 
Dzisiaj przedstawiam Wam inspiracje w kolorach pastelowych, które zebrały najwięcej głosów. Znalezienie tych "właściwych" (według mnie) zajęło mi trochę czasu dlatego ten post pojawia się tak późno. Nie chcę robić nic na tzw. odwal się, dlatego zawsze poświęcam sporo czasu na znalezienie odpowiednich zdjęć. Mam nadzieję, że ta notka przypadnie Wam do gustu i oddacie kolejny głos w ankiecie! Oczywiście zdjęcia są z internetu i nie są moją własnością.


PS. Dziękuję bardzo za życzenia urodzinowe pod poprzednim postem! Jesteście kochani :)
PS2. Gdyby ktoś chciał się ze mną skontaktować to zapraszam do pisania na mój e-mail: ankaraax@gmail.com

40 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje, lubię takie kolorki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetne inspiracje, szczególnie podobają mi się makaroniki ;) I sama też głosowałam u Ciebie na pastele, ponieważ takie kolory kojarzą mi się z wiosną ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje:) Uwielbiam pastelowe kolory;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie ♥ Uwielbiam te kolory
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się pastelowe ubrania, chociaż sama ich nie noszę bo jakoś nie pasują do mnie ;p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastelowe kolory są świetne, jednak wolę cos bardziej stonowanego ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham pastele! Cudne inspiracje, miło popatrzeć po tak ciężkim weekendzie...
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pościk kochana, pastele .. mm, cudne zdjęcia, uwilebiam ten kolor, oraz takie posty! :)
    Już lecę oddawać głos w ankiecie! :P
    Pozdrawiam cieplutko ;) i zapraszam do mnie! <3
    ♥Mój blog ♥
    PS. Trzymaj jutro za mnie kciuki, piszę testy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia! :) Oczywiście będę trzymać kciuki <3

      Usuń
  9. Świetne inspiracje, ten jednorożec jest uroczy <3
    Lubię połączenie pasteli z czernią, wygląda super

    Mój blog - *klik*

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki słodki pastelowy post :D Bardzo fajnie ^^ :)
    Pozdrawiam :* :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne inspiracje :) Uwielbiam pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko uwielbiam pastele i inspiracje a razem uwielbiam je jeszcze bardziej XDD
    A liczy się spóźnione sto lat, sto lat niech żyje żyje nam jeszcze raz niech żyje żyje nam Nieeech żyje nam a kto? Aniaaa! ♥
    Mam nadzieję że nie wyszłam na idiotkę XDD
    Pozdrawiam!♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję bardzo ! :) <3

      Usuń
    2. Bardzo ładne zdjęcia, które są bardzo ciekawą inspiracją:)


      http://nataljaslowinska.blogspot.com/

      Usuń
  13. Mimo, że stety/ niestety nie należę do miłośników pasteli to te zdjęcia naprawdę są jakieś takie łapiący za serducho! Widać, że nie jest to seria "zapychaczy" :)

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #1

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pastele! To takie pozytywne kolorki :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kolorystyka tych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam patrzeć na takie inspiracyjne zdjęcia, zwłaszcza, że teraz robi się coraz cieplej i aż miło patrzeć na takie kolory!
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia c: Te kolorowe buciki mnie oczarowały! Są przeurocze :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudne te inspiracje <3 idealne kolory <3 <3 <3 :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. wszelkiego rodzaju kolory w odcieniach pasteli są piękne! a w szczególności różowy oraz niebieski! <3
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanego wieczorku, moja droga ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł! Zagłosowałam:D
    Śliczne fotki:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pastele są cudowne ♥ te słoiki są przepiękne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pastele są piękne, a na wiosnę są idealne ! :D Wszystkiego najlepszego ! ;)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale wspaniały blog *.*
    Zaobserwowałam i będę na bieżąco :3 lecę oddawać głos w ankiecie
    Pozdrowienia i powodzenia w pisaniu bloga ;)
    http://princess622.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi sie wygląd twojego bloga *.* uwielbiam kolory pastelowe *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego ;* rozwijaj się dalej bo to chyba najważniejsze, widzę ze blog to twoja pasja :)
    Zacznę odwiedzać Częściej ;)
    Zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak, blog jest moją pasją i staram się go dobrze prowadzić chociaż do perfekcji mi bardzo daleko :)

      Usuń
  27. Uwielbiam pastele <3 Bardzo fajny post ;) Jeśli będziesz miała czas do zajrzyj do mnie,niedawno zaczęłam,ale myślę,że nie jest źle ;) pozdrawiam i dziękuję :*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne delikatne kolorki :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  29. Musiałaś długo szukać ale wyszło bardzo dopasowane kolorystycznie :)
    Najbardziej podobają mi sie pianki xD
    Pozdrawiam ;)
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne inspiracje, dobrze, że poświęcasz na nie dużo czasu, aby były idealne, ja też tak robię ;)
    A co do ankiety to tylko publikuję komentarz i już idę głosować.

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pastele są genialne :) Bardzo inspirujący jest ten post, te fotografie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pastele uważam za uniwersalne, stonowane i cudowne:) post jest bardzo inspirujący a zdjęcia trafne:)
    Ps.. Hihi i teraz mam smaka na pianki :D

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger