18:26

Motywacja

Motywacja to dla mnie taka wewnętrzna siła, która napędza do działania. Jest ona bardzo ważna w naszym życiu. Bez niej nie osiągnęlibyśmy niektórych, upragnionych sukcesów bo to ona sprawia, że mamy chęci gonienia wyznaczonych celów. 

Niektórym ciężko jest się zmotywować jednak jest to bardzo potrzebne, ponieważ na każdym kroku czekają nas wyzwania. Sytuacji w których jest potrzebna motywacja mogłabym podać wiele, jednak takimi najpopularniejszymi są: ranne wstawanie, znalezienie dobrej pracy, zdrowe odżywianie, jak najlepsze wyniki z egzaminów, doskonalenie swoich pasji. Mogłoby się wydawać, że to wszystko jest trudne do zrealizowania ale nie dla ludzi, którzy mają w sobie tę wewnętrzną siłę. 
Nic w życiu nie przychodzi łatwo ale pamiętajmy, że osiągnięcie sukcesu może być na wyciągnięcie ręki. Jeśli uważamy, że nie mamy w sobie wystarczająco sił aby wprowadzić zmiany w naszym życiu, warto usiąść i poszukać inspiracji. To one najskuteczniej nas zmotywują do działania. Gdzie ich szukać? W ludziach, muzyce, zdjęciach, filmikach i w każdej nawet najmniejszej czynności :)
 Co Was motywuje ? :)

46 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia co mnie motywuje ostatnio chyba nic.. Chce schudnąć i wziąć się do roboty ale jestem taka leniwa i nic nie jest w stanie mnie zmotywować nie ma żadnej wewnetrznej siły.. Tyle razy mi się nie udawało mnóstwo rzeczy że chyba zrezygnowałam z większości

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog świetnie wygląda ! A ten post jest zbawieniem, potrzebowałam coś takiego przeczytać, coś co zmotywuje mnie do działania ! Obserwuję i oby takich notek więcej ! :)
    awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post :) dziękuję za miłe słowa u mnie :*
    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Same obrazki motywują! Super post! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją motywacją do podjęcia drugiego kierunku studiów był mój chłopak. W tamtym roku, gdy ciągle mi mówił, że chce podjąć drugi kierunek, ja nie myślałam o tym. Ba, nawet nie wiedziałam, że mogłabym się na to odważyć. Ostatecznie (obecnie) studiuję dwa kierunki i dopiero po rozpoczęciu kierunku: dietetyka poczułam, że to jest to!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne, żeby nie tracić nadziei i mieć motywację w sercu :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie motywują niektóre osoby,ale najczęściej ja sama siebie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie motywuje muzyka i Tumblr ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zazwyczaj motywują ludzie, albo po prostu sama się motywuje, samo to do mnie jakoś przychodzi.

    Mój blog✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywacja jest bardzo ważna. To klucz do sukcesu :)
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywacja to jedna z najważniejszych rzeczy w dążeniu do sukcesu. Jeśli nie mamy kogos lub czegos co będzie nas motywowac jest 50% szans ze osiagniemy porażkę. Moja motywacja są moi przyjaciele i mama:)

    http://mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dzielone przez czas... Nic nigdy nie przychodzilo latwo. zgadzam sie z Tb. Na pewno wiecej czasu marnujemy na myslenie niz na dzialanie.
    pozdrawiam!!!

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znając siebie, wiem, że osiągając dany cel będę bardzo szczęśliwa. To właśnie mnie motywuje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis. Mnie najbardziej motywuje pasja i muzyka ^^
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokłądnie! Trzeba mieć motywację, żeby coś zdziałać. Mnie motywują różne inspirujące zdjęcia :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Motywacja jest bardzo ważna, aczkolwiek czasem trudno ją znaleść..
    Świetny post
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisałam ostatnio o tym post. Motywacja to podstawa! Trzeba zawsze szukać motywacji, bo ona nas napędza :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mądry post!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mądry post. Ja zbytnio nie mogę się zmotywować, jednak próbuję. Motywuję mnie rodzina i przyjaciele. Akurat jak napisałaś, ciężko mi się zmotywować. :\
    Obserwuję! :*
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna notka! :)
    To prawda, motywacja jest najważniejsza jeśli chcemy osiągnąć sukces i efektywnie działać :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie motywują moi znajomi i efekty mojej pracy:)
    zapraszam, nowy post --> http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. oo tak zgadzam się z tobą, motywacja jest bardzo wazna;) niestety często bardzo o nią ciężko;) mnie motywują chyba przede wszystkim ludzie, ich wsparcie i to że liczą na mnie w roznych sytuacjach i nie moge i zawieść;)
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisany post :) Podoba mi się ten ostatni obrazek :)
    Motywacja w naszym życiu jest bardzo ważna, a powinniśmy ją czerpać z codziennego życia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście motywuje mnie niemal wszystko - jeżeli odniosłam porażkę to chcę sobie udowodnić, że jednak potrafię, jeżeli wyszło ok - to pragnę, żeby wyszło jeszcze lepiej :) A ogólnie to jestem fanką inspirujących cytatów, naprawdę potrafią zmotywować ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie motywuje tak naprawdę wszystko co jest radosne i na co można patrzeć z uśmiechem. Kiedy zmotywujemy się raz i to nam wyjdzie, będziemy się motywować dalej :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten 2 obrazek jest super, sama nie wiem co mnie motywuje, chyba filmy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Motywacja jest niezbędna, do ćwiczeń motywują mnie zdj z tumblr ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Co mnie motywuje... Kurcze nie wiem, chyba nic. Jeżeli na czymś mi zależy to po prostu do tego dążę. Może marzenia?
    Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej motywują mnie sukcesy innych ludzi, którzy nie mieli w życiu łatwo :) A jeżeli chodzi o takie mniejsze motywacje to też działają na mnie różne cytaty i zdjęcia z tumblr czy pinterest.

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie motywuje przede wszystkim moja rodzina! Obserwuję ;*
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?? Z góry dzękuję <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  31. Motywacja jest dla mnie bardzo ważna, bez niej nie byłoby sensu do działania ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten kto nie chce, znajdzie powód
    ten kto chce, znajdzie sposób

    spodobał mi się ten slogan :P
    gdy ja potrzebuje motywacji, patrze na ludzi który osiągnęli sukces w tej dziedzinie i to daje mi moc !

    http://swinkakloska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie motywują przede wszystkim efekty innych osób. Jeżeli komuś się udało to czemu mnie miałoby się nie udać? Myślę, że takie założenie jest bardzo ważne :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak naprawdę można dostrzec w wielu rzeczach motywacje tylko trzeba się zebrać do kupy. Muzyka, ludzie, zbliżające się wakacje... mnie motywują by się nie poddawać i iść dalej. Choć nie zawsze się udaje.
    (klik)Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny post! ♥
    niestety mam problem, żeby się zmotywować nawet do tych zwykłych codziennych sytuacji, które wymieniłaś haha np. kiedy trzeba się zmotywować do wstania z łóżki, czy nauki :c
    no, ale najważniejsze to właśnie znaleźć coś, co nas do tego zmotywuje


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja staram się szukać motywacji na każdym kroku :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie osobiście motywuje wiele rzeczy do działania xx ale między innymi jest to muzyka czy książki ;)
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post. Racja, nie wszystko w życiu przychodzi gładko i łatwo tak jakbyśmy chcieli.

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie ciężko z tą motywacją. Chociaż mam takie podejście, że zrobię to, bo wiem, że potem dzięki temu będę szczęśliwa.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. No tak, bez motywacji daleko nie zajedziemy, ale czasami to inni nam ją dają... Przynajmniej mi :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Strasznie podoba mi się ten ostatni cytat. Aktualnie, moją największą motywacją są wakacje ;-)

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Motywacjo, ojczyzno moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić ten tylko się dowie, kto cię stracił. Motywację ciężko zdobyć, ale strasznie łatwo ją stracić i upaść na dno oceanu lenistwa i bezproduktywności.
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi od jakiegoś czasu brakuje motywacji. Kiedyś była to pewna osoba.. Teraz mi tego brakuje, ale i tak dążę do celu! :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Krótki, ale bardzo dobry post! Staram się w sobie odnajdować motywację, ale zdarza mi się i zdobywać ją od przyjaciół, w internecie, a kiedy jest tragicznie.... to od hejterów. I myślę, że ta ostatnia opcja jest bardzo skuteczna, ponieważ jest bardzo korzystna dla nas. Nie dość, że dojdziemy do celu, to jeszcze utrzemy nosa tym ludziom!:)
    Cieplutko pozdrawiam, życzę jak największych sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji,
    Aguuuszka☼

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasami człowiekowi brakuje motywacji albo ma inne problemy i przestaje ćwiczyć oraz dbać o siebie

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger