19:59

Marzenia

Marzenia są naszymi pragnieniami, które staramy się spełnić. Dzięki nim stajemy się bardziej radośni i uczymy się walczyć o to czego pragniemy! Myślę, że każdy z nas (bez wyjątku) ma jakieś nawet najmniejsze marzenia może to być np. kupno roweru, laptopa, wyjazd za granicę czy podciągnięcie się w nauce. Trzeba jednak zacząć o to wszystko walczyć a nie siedzieć z założonymi rękami i czekać na cud.
Niektórzy tylko na marzeniach poprzestają a to wszystko dlatego, że uważają coś za nieosiągalne. Według mnie nie ma rzeczy niemożliwych. Do wszystkiego można dojść ciężką pracą i oczywiście poświęceniem. Zapewniam, że nikt nie osiąga swojego celu wraz z pstryknięciem palcami. Potrzeba czasu i uporu w dążeniu do wyznaczonych marzeń. Ktoś może powiedzieć, że niektóre rzeczy są nierealne i nie warto. Ale trzeba wziąć pod uwagę fakt, że możemy być w jakimś stopniu bliżej nieosiągalnego lub zastąpić to czymś innym. Najprostszy przykład: chcesz jednorożca a przecież one nie istnieją. Kup zabawkowego, namaluj go, jedź do wesołego miasteczka, zainteresuj się koniami, które niczym nie różnią się od tych wymyślonych zwierząt jak tylko rogiem. Przykład może i beznadziejny ale w jakimś stopniu udowadnia, że można być bliżej zrealizowania tego właściwego marzenia. Da się ? Da się! Trzeba tylko chcieć.

Marzenia są jak najbardziej potrzebne. Pomagają oderwać się od rzeczywistości i popłynąć w chmurach wyobraźni. Co najważniejsze prowadzą one do naszej samorealizacji i tym samym pracujemy nad sobą.Nie wstydźmy się marzyć! To dzięki marzeniom każdy z nas może w życiu coś osiągnąć. 

Jedno z moich marzeń niedawno się spełniło! Na pewno już niedługo dowiecie się co to takiego :) Pochwalcie się jeśli udało Wam się osiągnąć sukces w dążeniu do swoich marzeń :)
 
PS. Doświadczyłam dzisiaj całkowitego zaćmienia mózgu. Zaczęłam pisać o przyjaźni a tu okazało się, że taki post u mnie już powstał no i musiałam zaczynać wszystko od nowa. A miałam taką wenę. No nic. Mam nadzieję, że ten temat też Wam się podobał i nie wyszło tak źle. 
PS2. Zdjęcia pobrane są z internetu :)

35 komentarzy:

  1. Moje marzenie też się spełniło, ale dopiero po długich próbach. :)
    Ostatni cytat taki prawdziwy.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia są potrzebne, bo gdyby nie one to nasze życie było by nudne...

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta fotka z adventure book kojarzy mi się z animacją odlot:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze uważam że marzenia każdy powinien mieć! czasem się zdaża że ktoś powie "nie mam marzeń" -każdy ma. Buduje to naszą cheć życia, bo wiemy że mamy cel. Jednak marzenia nie spełniają się tak łatwo, potrzeba bardzo duzo pracy by się spełniły :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Powiem szczerze, że mimo, iż to wszystko brzmi banalnie, bo przecież wystarczy iść za swoimi marzeniami, to tak naprawdę, czasem potrzeba włożyć w to wiele pracy. Ale końcowy efekt zawsze będzie niesamowity. <3


    Chamsko wkleję linka do swojego bloga. :<
    http://hunterwild.blogspot.com/ <-dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę na Twój blog i pierwsze co widzę to post na podobny temat o którym sama pisała jakiś czas temu (mimo że tekstu jeszcze nie opublikowałam :P).
    No i tak jak pisałaś również stwierdziłam że o marzenia trzeba walczyć, bo same z siebie się nie spełnią.
    Pozdrawiam z PORZECZKOWY SORBET

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam marzyć. Że będę mieć dużą rodzinę i ogólnie. Takie mam skromne marzenia :D
    Najważniejsze, aby przez życie iść z podniesioną głową i nie poddawać się. Głowa do góry,a może cały świat zdobyć.
    Pozdrawiam.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez lubie sobie pomarzyć. warto zacząć od takich "małych" rzeczy ktore jednoczesnie sa dla nas bardzo istotne i wazne :)

    Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
    post o wiosennych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje :) Nikt jeszcze nie spełnił swoich marzeń tylko siedząc :) Trzeba trochę wyobraźni i chęci i wszytko czego pragniemy stanie się możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto mieć marzenia, w zasadzie to trzyma nas przy życiu i pozwala stawiać nowe kroki! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenia są po to aby je spełniac, w końcu! :)

    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten cytat "Nie pozwól by marzenia pozostały tylko marzeniami" bardzo mi się podoba :) też jestem zdania że można osiągnąć wszystko.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie, które z Twoich marzeń się spełniło, a co do Twojego postu to całkowicie się z Tobą zgadzam - marzenia same się nie spełnią :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam marzyć...marzenia uzupełniają luki, są motywujące...każdy z nas je ma z pewnością :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji
    Odpowiadam na każdy komentarz i obserwacje :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby napisać drugi post o przyjaźni... xd

    Przykład z jednorożcem pozytywnie rozwalający! I w zasadzie nie ma niczego z czym można by się nie zgodzić - marzenia to nic innego jak cele, którym trzeba dopisać harmonogram realizacji, o! A jak do pracy, konsekwencji i poświęcenia dodamy szczęście, pieniążki i znajomości, to rzeczywiście jest mało rzeczy zupełnie nieosiągalnych! ;)

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK, KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie, warto walczyć o marzenia ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, każdy z nas ma jakieś marzenie. Zgadzam się, że są one potrzebne! Na ostatnim obrazku cytat jest świetny, uwielbiam go. Fakt, marzenia są bardzo ważne, ale kurczę, fajnie by było, gdyby kiedyś również stały się rzeczywistością. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkowicie się z tobą zgadzam :D Ja niestety mam ten problem, że czasami za szybko się poddaję

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja myślę podobnie, że marzenia są nam potrzebne, ale uważam, że nie wszystkie możemy spełnić. Możemy starać się je dokonać, ale nie zawsze nam to wychodzi. Moje niektóre, ale te mniejsze marzenia się spełniły. Większość z nich po prostu dawał mi los, a o część ja musiałam się starać i szczerze się przyznaje, że nie wszystkie wyszły. Natomiast z tych większych to nie udało mi się ich jeszcze spełnić, chociaż już mam na nie trochę planów.

    Zapraszamy do nas
    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest bardzo motywujący post ;3
    Niestety.. Ale są takie marzenia, o które człowiek boi się walczyć. Czasem mam taką chwilę zastanowienia i nie wiem czy warto marzyć, czy to jest warte naszej pracy. Ale po przeczytaniu tego posta doszłam do wniosku że tak. I nawet te nieosiągalne są do zdobycia ;)

    Pozdrawiam :)

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzenia to coś pięknego, jeśli człowiek przestaje marzyć - umiera. ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma rzeczy niemożliwych, a marzenia zawsze warto spełniać :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie wszystko się da , trzeba zacząć o to walczyć a nie tylko poprzestawać na wyobrażaniu sobie tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Marzenia się nie spełniają... marzenia się spełnia"

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. marzeniom trzeba trochę pomóc :D ale wszystko jest wykonalne.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze mam jakieś marzenie. Chodakowska podczas treningu zawsze mnie motywuje: "Dawaj z siebie wszystko. Czas i tak upłynie". Ta rada odnosi się również do życia. Musimy dawać z siebie codziennie wszystko, aby kiedyś, na starość nie żałować, że dawniej siedziało się na tyłku, marudziło na senność, a dziś chciałoby się poszaleć, a nie ma ani zdrowia, ani energii.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak to mówię "Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia" ^^ Ja na ten czas do swoich dążę :) Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. a mogłaś napisać drugi post o przyjaźni a co tam :) ale ten też fajny

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo piekne slowa ! nie ma rzeczy niemozliwych, oczywiscie realnych :D
    siedzenie na pupie nic nie ma, tak jak piszesz- trzeba dzialac ! swietny, motywacyjny post.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie można oczekiwać, że siedząc na tyłku marzenia same się spełnią. Zaangażowanie w to całym sobą jest niezbędne do osiągnięcia celu.D:

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie warto marzyć i mieć jakieś cele ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie to ujęłaś :) Uwielbiam czytać posty o marzeniach pod każdym względem :) Ja bardzo dążę do tego, aby moje marzenia się spełniły :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger