18:05

Makro #1

Witam w nowej serii postów. W wielkim skrócie wytłumaczę o co chodzi. Co miesiąc będzie pojawiać się nowy post "Makro". Niektórzy mogą domyślić się, że jest to związane ze zdjęciami. Oczywiście o to chodzi lecz będą to fotografie zrobione przeze a nie ściągnięte z internetu. Mam nadzieję, że tak jak "post w konkretnym kolorze" tak i "Makro" przypadnie Wam do gustu :) To  ponownie Wy zdecydujecie czy chcecie takiego typu notki.
W ostatniej notce pisałam, że jedno z moich marzeń się spełniło i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. A więc o co chodzi? Od dłuższego czasu marzył mi się lepszy aparat od mojego kompakta jednak zbieranie pieniążków szło mi bardzo powoli i w sumie nadal tak jest ponieważ na co dzień zajmuję się szkołą i przygotowaniami do matury. W spełnieniu tego marzenia pomogli mi rodzice. Za zdany egzamin zawodowy dołożyli większą część pieniążków ( za co Im bardzo dziękuję!) i w dniu moich urodzin pojechałam zakupić aparat. Na początek wybrałam Canon 1200d z obiektywem, kartą i torbą. Zastanawiałam się nad Lustrzanką Sony jednak dwóch fotografów odradziło mi ten zakup ponieważ są podobno nie trwałe. Na początek ten Canon powinien mi wystarczyć. Mogę rozwijać swoją pasję i spędzać mile czas. A dzięki temu zakupowi na tym blogu pojawi się więcej postów z zdjęciami robionymi przeze mnie. Mam nadzieję, że Wam się to spodoba! :)
Zdjęcia robione na trybie automatycznym. W tym tygodniu mam zamiar posiedzieć nad ustawieniami :) Zapraszam do dwóch mini ankiet na pasku bocznym! :)

34 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, ten piesek jest przecudny :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie psiaka - meega ! :D
    Wszystkie mi się bardzo podobają, mi nigdy makro nie wychodzi. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Zwierzaczki (bo to chyba 2 pieski, czy 1?) są przesłodkie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 :) On jest bardziej futrzasty a ona ma gładką sierść :)

      Usuń
  4. Kocham tryb makro, urok detali...ah! Śliczne zdjęcia, jak zwykle zachwycam się uroczymi zwierzaczkami najbardziej haha.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widzialam twoich poprzednich zdjec, ale wiesz, ze oplacalo sie uczyc :D jeszcze za zdana mature dostaniesz statwy i dobre oswietlenie. a co do jakosci zdjec... widac, ze lustrzanka jest w Twoim posiadaniu :D

    łączmy sie, poniewaz ja w tym roku tez maturka.
    pozdrawiam !

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statyw będę pożyczać od chłopaka a oświetlenie to sama muszę :D Egzamin miałam ciężki i to miała być motywacja do zdania. Ale najpierw miałam obiecanego laptopa (którego nie chciałam|) więc wolałam żeby dorzucili mi się do aparatu :)

      Usuń
  6. Psiak slodziak :D makro to jedna z moich ulubionych form fotografi :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo, że spełniło się twoje małe marzenie :D
    Zdjęcia są świetny, a twój psiak jest uroczy *.*
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajuu jakie ładne zdjęcia. 4 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie mnie ujęło *.* ja na lepszy sprzęt też zbieram, zakupię zapewne po 18 :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super! Zazdroszczę bo mój aparat nie nadaje się do niczego

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie zdjęcia! :>
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zdjęcia, a psiaczki przeurocze ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję aparatu, robi naprawdę piękne zdjęcia, szczególnie fotki psiaków mnie urzekły, są naprawdę przesłodkie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie psiaki! I to zdjęcie z pajęczyną również ładne :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia! Piesek jest słodki ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia! Masz wspaniałych rodziców. :) Ja na swoją lustrzankę uzbierałam sama, jednak w dużym stopniu pomogło mi stypendium naukowe i mała pożyczka u brata. Teraz zbieram na nowy obiektyw. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Dzięki temu że mi dołożyli spełniłam jedno swoje marzenie. Teraz również zb9ieram na obiektyw :) Powodzenia!

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia , a pieski cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju ale słodkie są te pieski, zdjecia makro są swietne ;)

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, kategoria makro to jedna z moich ulubionych :) Sama kiedyś coś pstrykałam, ale było to wieki temu, a teraz nie mam żadnego aparatu oprócz tego w telefonie. Cieszę się, że marzenie się u Ciebie spełniło i możesz dalej się rozwijać :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję nowego zakupu :) zdjęcia są naprawdę piękne! Najbardziej podoba mi się ten pierwszy psiak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, masz wspaniałych rodziców! A zdjęcia są prześliczne, słodki piesek :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, widać, że lubisz i umiesz to robić. Czekam na więcej postów tego typu. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze że zainwestowałaś w fotografię, bo spełniasz się w tym idealnie. Bez wątpienia widać w tobie pasję i uważam że powinnaś podążać w tym kierunku. Pieski, cudownie słodkie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze to jakiś krok w przód w rozwijaniu pasji ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ten pierwszy psiak jest taki uroczy <3 podziwiam ludzi, którzy wytrwale brną do celu, a nie wszystko mają podane na tacy
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się ostatnie i 3 od końca :)
    Zapraszam do mnie, tam też są zdjęcia :D
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/flower-power.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham tryb makro w aparacie!Jak najbardziej więcej takich postów:)

    http://kreatywnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger