18:41

Kolorowanki Antystresowe

O kolorowankach antystresowych już jakiś czas temu zrobiło się głośno. Zyskały one dużą popularność przez co często spotykałam się z wpisami na ich temat na rożnych portalach internetowych. Nie ukrywam, że bardzo mi się one spodobały i zapragnęłam mieć chociaż jedną taką książkę. Dzięki wydawnictwu KAKTUS znalazłam się w posiadaniu kolorowanki antystresowej a właściwie dostałam ich aż trzy! Jednak dzisiaj przedstawię Wam dwie z nich i podzielę się moją opinią na ich temat. 
Nie ma jak w domu!
"W tej niezwykłej książeczce znajdziesz mnóstwo szczegółowych, gotowych, by pokryć je kolorem, rysunków przedmiotów codziennego użytku. Odszukasz je w każdym domu - od zdobionych drzwi poprzez świece, sztućce, kwiaty doniczkowe, garderobę, ramki na zdjęcia aż po.. złotą rybkę w akwarium. Dom to emocje, uczucie komfortu i bezpieczeństwa, zatem weź głęboki oddech i znajdź ukojenie  w kolorowaniu detali na ilustracjach, które reprezentują czyste szczęście w miejscu, które kochasz najbardziej."
 Paryski Tydzień Mody - książka kolorowych zakupów.
"Witaj na paryskim tygodniu mody! Książka zawiera pełne uroku, gotowe do wypełnienia kolorem ilustracje eleganckich, ale i dziewczęcych strojów oraz modowych dodatków nie tylko z francuskich wybiegów. Wszystko zależy od twojej wyobraźni - baw się i relaksuj, dobierając wzory i kolory. Od geometrycznych zawijasków po kwiatowe stylizacje czy poetyckie arabeski... - wybór należy do ciebie"
 
Już sam opis zachęca do zajrzenia co jest w środku tych kolorowanek. Po otworzeniu ich na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Mnóstwo pięknej i dopracowanej grafiki, która aż się prosi o wymalowanie jej wszystkimi możliwymi barwami. Moim zdaniem kolorowanki te są idealne do odstresowania się a także mogą być sposobem na nudę. Kartki są w miarę grube dlatego można na nich malować nie tylko kredkami ale także pastelami czy mazakami! Każda z tych książek kosztuje 24,90zł. Stron jest wiele i każda z osobna jest zapełniona różnymi grafikami dlatego uważam, że cena nie jest zbyt wysoka. Polecam! :)

37 komentarzy:

  1. Coraz więcej blogerek o nich pisze i poleca. Aż wstyd się przyznać, że nigdy ich nawet nie widziałam na oczy w żadnej księgarni. No nic, nadrobię przez wakacje. :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! :)
    Obserwujemy ??
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że o kolorowance " Nie ma jak w domu" słyszę po raz pierwszy. Z chęcią ją zakupię ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie mam żadnej kolorowanki, aczkolwiek nie ciągnie mnie jakoś w ich stronę ;)
    http://foxydiet.blogspot.com/2016/04/ciekawostki-lunchbox.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bardzo słyszałam o tej książce :p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. te kolorowanki to najlepsze co może być na stres ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nigdy nie miałam takiej kolorowanki, ale bardzo mi się one podobają :) Myślę, że świetnie by się sprawdziła na nudnych wykładach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie, to na pewno nie dla mnie, od razu się nudzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mi się podoba paryski tydzień mody ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna rzecz taka kolorowanka :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio zainteresowałam się kolorowankami, ale od Zielonej Sowy. Niestety mimo ciekawej formy spędzenia czasu problem tkwi w tym, że... ja go po prostu nie mam: ciągłe życie w biegu.
    Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie odganiają nasze myśli! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tą pierwszą jaka była, ,,Tajemniczy ogród''. Jestem w niej zauroczona, tyle kolorowanek, nie wiem kiedy ją skończę! I mimo, że mam kilka słodkich na oku to się powstrzymuje. Te również wydają się ciekawie, szczególnie ta pierwsza.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka takich kolorowanek bardzo od stresowują :)
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to kolejny bajer, tak jak np. Zniszcz ten dziennik. Ja jednak za takimi książkami nie przepadam.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajer? Kolorowanki zawsze były, są i będą :)

      Usuń
  16. Też muszę się zaopatrzyć w taką kolorowankę, co chwilę słyszę o nich dobre słowo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam obie i jeszcze dwie inne, są genialne! :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa te kolorowanki już mi przypadły do gustu, muszę przyjrzeć im się bliżej :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ostatnio podobne kolorowaki w Tesco. Kupiłam sobie ,,Hinduskie wzory" i koloruję je codziennie. Bardzo mnie to odpręża i odstresowuje. Ponadto takie kolorowanki to doskonały pomysł na nudę.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam je! Chociaż nie zawsze mam na nie czas:( a szkoda.
    Bo mogłabym przy nich całymi dniami siedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te malowanki <3. Sama mam jedną, bardzo przydatna po sprawdzianie z fizyki ;p
    👉 Mój Blog 👈

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post. Też mam w domu takie kolorowanki, co prawda z innego wydawnictwa, ale też można się odstresować :D Chociaż nie powiem, czasami ich szczegółowość jeszcze bardziej mnie dobija...
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię te kolorowanki. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  26. Myślałam ostatnio o zakupie takiej kolorowanki, naprawdę fajna sprawa! :)
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nigdy nie słyszałam o tych kolorowankach, ale bardzo mnie nimi zainteresowałaś. Zamawiałaś je na Internecie? :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama chętnie bym po nią sięgnęła. Sama okładka jest zachęcająca. :)

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam dopiero 15 lat, a i tak mało okazji do ,,zupełnego'' powrotu do dzieciństwa. Ciekawe czy to mi pomoże...zobaczymy!
    http://unicornbloodaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie "kolorowanki dla dorosłych" to bardzo świetny pomysł. Sama planuje sobie taka zakupić, żeby chociaż na chwilę sie oderwac od telefonu,czy nauki i sie rozerwać, nie wychodząc z domu. obserwuje :)


    www.mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak kolorowanki z takimi drobnymi szczegółami mogą być antystresowe? :D Ja bym nie miała cierpliwości i byłabym zła kolorując je :D

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie kolorowanki!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają naprawdę ciekawie i świetnie, że można mazać po nich mazakami/pastelami, coraz więcej słyszy się o takich kolorowankach, chyba czas, żebym i ja kupiła sobie podobną ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Tez mam taka :-) jest świetna i mnie rzeczywiście odstresowuje :-)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger