17:03

Cytaty - OTH

Hej Kochani!  
Około 3/4 lata temu odkryłam serial, który wciągnął mnie już od pierwszego odcinka. Mowa tutaj o "One Tree Hill" czyli "Pogoda na miłość". Serial skupia się głównie na młodych ludziach a właściwie na ich życiu. Problemy, które są tam przedstawiane dotyczą nie jednej osoby. Jednak to co mnie "porwało" od samego początku to piękne cytaty, które można było usłyszeć zawsze na początku i końcu odcinka (czasami również w trakcie).  Więc dzisiaj mam dla Was obrazki oraz cytaty z z tego właśnie serialu, które są dla mnie w jakimś stopniu albo inspirujące albo bardzo ważne. Zdaję sobie sprawę, że niektóre są bardzo długie ale zachęcam do przeczytania chociaż dwóch cytatów :)
"Henry James napisał: Nie bój się życia. Uwierz, że to życie jest warte tego, aby je przeżyć, a twoja wiara cię w tym umocni".

 ''Czy słyszeliście kiedyś wyrażenie: najlepsze rzeczy w życiu są darmowe. Więc, to prawda. W każdej chwili, ludzie się wznoszą. Wznoszą się ponad swoje możliwości. Czasami cię zaskakują. A czasami cię zawodzą. Życie jest czasem zabawne. Potrafi z nami ostro pogrywać, ale jeśli wystarczająco dobrze patrzysz, znajdziesz nadzieję w słowach dzieci, w słowach piosenki i w oczach kogoś, kogo kochasz. A jeśli jesteś szczęściarzem, jeśli jesteś największym szczęściarzem na całej planecie, osoba, którą kochasz, odwzajemni twoje uczucie.''
"Szczęście przychodzi w różnych formach. W towarzystwie dobrych przyjaciół. W tym, co czujesz, gdy spełniasz czyjeś marzenia, albo w obietnicy przyszłej pomocy. W porządku jest, pozwolić sobie na szczęście. Bo nigdy nie wiesz, jak ulotne to szczęście może być."

"Ktoś kiedyś powiedział: Dobre dziewczynki piszą pamiętniki. Złe nigdy nie mają czasu. Ja... Ja po prostu chce mieć życie, które zapamiętam. Nawet jeśli nie zapisze tego w żadnym pamiętniku." 


 Stephen King napisał kiedyś: "Czas wszystko zabiera, czy tego chcesz czy nie. Czas wszystko zabiera, czas wszystko znosi... A na końcu? Jest tylko ciemność. Czasami znajdujemy innych w tej ciemności, a czasami znów ich tam gubimy."

"W życiu każdego człowieka są takie momenty, kiedy okazuje się, że jesteśmy na rozstaju dróg. Decyzje, które wtedy podejmiemy mogą zaważyć na całej naszej przyszłości. Oczywiście, kiedy stajemy twarzą w twarz z czymś nieznanym, większość z nas woli odwrócić się i zawrócić. Są takie momenty w naszym życiu, kiedy znajdujemy siebie na tym rozstaju dróg. Ale co jakiś czas ludzie dążą do czegoś lepszego. Czegoś, co znajduje się poza bólem samotności i poza odwagą i śmiałością, by wpuścić kogoś do swojego życia. Lub by dać komuś drugą szansę. Coś poza cichą sferą marzeń. ’Bo tylko wtedy, gdy jesteś poddany próbie masz szansę dowiedzieć się, kim tak naprawdę jesteś. I tylko wtedy, gdy jesteś poddany próbie masz szansę dowiedzieć się, kim możesz być. Osoba, którą chciałbyś być, istnieje. Gdzieś po drugiej stronie ciężkiej pracy nadziei i wiary. I poza bólem serca i strachem przed tym, co nas czeka.”

"Nasze życie to cykl obrazów. Migają przed nami jak miasta na autostradzie. Niektóre wydarzenia nas oszałamiają, czujemy wtedy, że ta chwila jest czymś więcej niż przelotnym obrazkiem. Wiemy, że ta chwila, każda jej część, będzie żyć wiecznie."

"Reszta waszego życia to długi okres. I czy wiecie to, czy nie, kształtowana jest właśnie teraz. Możecie wybrać, czy swój za los winić przeznaczenie, pecha czy zle decyzje. Albo możecie walczyć. W prawdziwym świecie nie zawsze wszystko będzie sprawiedliwe. Tak po prostu jest. Ale przez większość czasu, dostaniecie to, co dajecie. Pozwólcie, ze zapytam. Co jest gorsze? Nie dostanie wszystkiego, wszystkiego, czym się marzyło albo dostanie tego i dowiedzenia sie, ze to nie wystarczy? Reszta waszego życia kształtowana jest właśnie teraz. Marzeniami, które ścigacie, decyzjami, które podejmujecie i osoba, która chcecie być. Reszta waszego życia to długi okres. Reszta waszego życia zaczyna się właśnie teraz."

Mieliście kiedyś sen, tak prawdziwy, że kiedy się obudziliście, nie wiedzieliście, w co wierzyć? Co byście zrobili, gdybyście myśleli, że to prawda, a nie byłaby? Albo, że to nieprawda, a byłaby prawdą? Czy powrócilibyście do snu, z nadzieją znalezienia lepszej rzeczywistości? Czasami życie jest dziwniejsze niż sen, a jedynym sposobem na przebudzenie, jest stawienie czoła ukrytym kłamstwom. I jedynie możesz mieć nadzieję, że w tych chwilach mrocznych wspomnień nie jesteś sam. 
 Mogłabym wymienić wszystkie cytaty zawarte w tym serialu ale nawet w 20 postach bym się nie zmieściła :) Spodobał Wam się któryś ? 

29 komentarzy:

  1. Świetne cytaty ;)
    Ale nie słyszałam o tym serialu ;d
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się trzeci cytat o szczęściu ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytaty rzeczywiście bardzo fajne. Niestety raczej nie obejrzę serialu chociaż wydaje się interesujący, muszę najpierw nadrobić zaległości w trzech innych serialach i wole nie zaczynać następnego :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam być szczera? Spodobały mi się wszystkie, chyba przeczytam ich jeszcze więcej, dziękuje Ci za udostępnienie tych cytatów gdyż nie wiedziałam o ich istnieniu.
    magirrat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i mega inspirujące cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cytaty, które wymieniłaś są świetne, jednak najbardziej spodobał mi się trzeci.
    Hmmm, może w wolnej chwili obejrzę chociaż pierwszy sezon tego serialu, zaciekawiłaś mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny post! na prawdę bardzo motywujący i bardzo fajne cyaty, chętnie poczytałabym więcej takich typu postów :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na posta :3
    obserwuję <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten ostatni najbardziej życiowy! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając te cytaty wiedziałam, że skądś je kojarzę! :) One Tree Hill, no właśnie! :) Uwielbiałam ten serial, a cytaty naprawdę zapadają w pamięć, szczególnie podoba mi się ten Stephana Kinga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Bo tylko wtedy, gdy jesteś poddany próbie masz szansę dowiedzieć się kim tak na prawdę jesteś."
    Najpiękniejszy fragment tego trzeciego cytatu! Po przeczytaniu tego posta mam tak wielką ochotę obejrzeć ten serial, że chyba zaraz odpalam pierwszy odcinek. Dziękuję !

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam cytaty, to one sprawiają, że inaczej patrzę na świat.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam kiedyś ten serial w tv, ale później go zdjęli z anteny i dalej nie oglądałam.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym serialu, może czas zacząć go oglądać ;)
    Spodobał mi się bardzo pierwszy cytat, dotarł do mnie jakoś głębiej od reszty :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/ (Dziękuję za komentarz :>)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super cytaty, naprawdę - bardzo wartościowe!
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym serialu, ale wydaje się być bardzo interesujący. Muszę go zdecydowanie kiedyś obejrzeć. Niesamowite cytaty! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe cytaty! Mój ukochany serial to The Walking Dead <3

    jeśli mój blog ci się spodoba zaobserwuj, dopiero zaczynam
    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie cytaty <3
    najbardziej spodobał mi się drugi i przed ostatni :)
    pozdrawiam cieplutko, wpadnij! ;*
    http://mojblogok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądre i ciekawe cytaty, zdecydowanie prawdziwe!

    http://mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham cytaty, więc ten post jest idealny dla mnie.
    Nie znam tego serialu, ale muszę zerknąć na niego w wolnej chwili.
    Nie mogę wybrać jednego, bo świetne są wszystkie.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie inspirujące cytaty! Niektóre nawet odzwierciedlające moje życie, choć nie wiem czy dobrze czy źle :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja pisałam kiedyś pamiętnik i zdecydowanie nie był to zeszyt grzecznej dziewczynki. Dlaczego go prowadziłam? Bo bałam się, że kiedyś będę miała Alzheimera i wtedy on mi pomoże "odzyskać" pamięć.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tym serialu, ale przytoczone cytaty mi się spodobały. Najbardziej spodobał mi się cytat o tym, że szczęście przychodzi w różnych formach, a także ten, że najlepsze rzeczy są darmowe. Nie no w sumie jeszcze kilka mogłabym wymienić:P
    Może się skuszę na jego obejrzenie.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę ciekawe cytaty!
    Pozdrawiamy
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba twój blog najbardziej dla mnie początek jest najlepszy również zapraszam do mnie : http://nikaniczka.blogspot.com
    będzie miło jeśli odwiedzisz mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne cytaty choć przyznam szczerze że nigdy p tym serialu nie słyszałam :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger