17:35

15 faktów o...

Hej! 
Gdy postanowiłam wrócić do blogowania czyli 17.10.2015r. obiecałam sobie, że posty będą pojawiać się regularnie. Do tej pory notki publikowałam dwa razy w tygodniu i nie przypominam sobie żebym miała jakiś "poślizg". Teraz niestety sytuacja mnie zmusza do malutkiej zmiany. Jak wiecie niedługo mam matury i ciężko mi tutaj przesiadywać dłużej niż godzinę dziennie. Nie chcę pisać postów na tzw. "odwal się" dlatego postanowiłam, że dalej będę do Was pisać regularnie ale nie w środy i niedziele tylko co 4 dni. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Obiecuję, że rzadziej posty nie będą się pojawiać. Zresztą chcę mieć także czas na czytanie waszych blogów a przez godzinkę udaje mi się odwiedzić max. 20 blogów, ale to w zależności od długości notki.

W tym miesiącu nie pojawią się ulubieńcy ponieważ nie zebrałam odpowiedniej ilości produktów, które są godne polecenia. Ale za to postanowiłam, że napisze kilka faktów o mnie, ot tak żebyście mogli mnie lepiej "poznać".
*Od małego zawsze, gdy chodziłam spać robiłam tzw. "naleśnika". No wiecie kołdrę zawijałam pod nogi, otulałam się i żaden potwór mnie nie mógł dopaść.

*W tym roku kończę 4-letnie technikum o profilu technik mechanik lotniczy. 

*Mam mnóstwo pasji, które staram się rozwijać. Uwielbiam robić mega amatorskie zdjęcia, malować/rysować, robić coś ręcznie(DIY) i piec słodkości (głównie babeczki)

*Będąc w gimnazjum napisałam wraz z koleżankę książkę o nadprzyrodzonych istotach po czym ją zgubiłyśmy. 
*Praktycznie cały czas chodzę zestresowana. Mimo, że często nie mam czym się przejmować to czuje ciągły stres. 
*Nienawidzę matmy. Dla mnie to czarna magia. 

*Mam deformację twarzy tzn. jak się uśmiecham to na policzkach powstają dwa dołeczki. 

*Denerwuje mnie mlaskanie i głośne przeżuwanie. Potrafi mnie to bardzo wyprowadzić z równowagi.

*Uwielbiam słodkie i owocowe zapachy.

*Mam łącznie kilka...naście...kilka...dziesiąt wosków i świeczek. 

*Kiedyś byłam zafascynowana serialem TVD aktualnie uważam to za shit.. 

*Chciałabym zamieszkać na kilka lat w Anglii. 

*Marzę o pojechaniu na koncert Eminema. 

*Nie lubię sztuczności, fałszywości, kłamstw i kozactwa.

*Uwielbiam obdarowywać bliskich prezentami. Wole im coś kupić niż sobie. 
Na koniec proszę o głosy w mini ankietach na pasku bocznym! :)

55 komentarzy:

  1. Oczywiście świetny post! Uwielbiam takie czytać. Ja akurat matematykę lubię :) Gdy śpię też robię "naleśnika" choć zawsze nazywałam to "kokonem", a zima to idealna pora roku do tego ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy wiele wspólnych cech:D

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy profil technikum, pierwszy raz się z takowym spotkałam. Co do naleśnika to ja, mimo że mam 16 lat, zawsze zawijam kołdrę pod nogi - po prostu mi tak wygodnie.
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 20 i nadal robię naleśnika :D

      Usuń
  4. TAK, matma to czarna magia. ALE ZDAMY! poswiecmy ten szczegolny czas, na szczegolny przedmiot. Ja dzis zaczynam :D

    babeczki. upieczesz mi i przeslesz? :P a c do postow, kobieto, daj na luz. Matura ważniejsza, jej nie nadrobisz a obecnosc na blogu, komentowanie i prowadzenie go systematycznie, juz tak.

    pozdrawiam!
    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę przesłać ale nie wiem w jakim stanie dotrą :D Fakt ale codziennie muszę sobie zrobić małą przerwę tak więc zamiast na oglądanie telewizji przeznaczam tą godzinkę na bloga lub robienie zdjęc naturze :)

      Usuń
  5. Również chciałabym kiedyś zamieszkać w Anglii, ale na dłuższy czas, jak i nie lubię sztuczności i kłamstw. A od zapachu owoców (i świeczek owocowych) jestem uzależniona.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post!
    ja dopiero zaczynam:( http://xo-xo-yo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie matematyka też kiedyś była czarną magią ale gdy się przylożyłam jest o wiele lepiej ! :) pozdrawiam
    http://ali-czasucieka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci, aby marzenia się spełniły :-)
    Ja chciałaby odwiedzić jeszcze raz Anglię, jest magiczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z matmą to mogę poratować, bo akurat dla mnie to nie czarna magia :) Fajne te fakty, rzeczywiście można Cię lepiej poznać.
    W ogóle to podziwiam za systematyczność i częstość dodawania notek. Ja to mam z tym większy problem... ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co musiałoby się wydarzyć bym mogła zrozumieć matmę.

      Usuń
  10. Matma i czarna magia coś o tym wiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostanio też sytrasznie moi brakuje czasu na bloga, btw. powodzenia na maturze !
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomimo, że Twój blog jest mi obcy, to bardzo miło czytało mi się fakty o Tobie. Uśmiechałam się przy wielu i mówiłam sobie 'ej mam zupełnie tak samo!'. To genialne uczucie, kiedy wiesz, że nie jesteś sama ;p Czekam na Twoje kolejne posty, aby poznać Twojego bloga trochę lepiej ;3
    Gratuluję, że tak długo udało Ci się być dodawać posty regularnie, u mnie to nie przechodzi ;c
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że zdasz matury♥
    Mamy całkiem dużo wspólnego, także mam dołeczki jak się uśmiecham i nienawidzę ich XDD oraz ta matematyka, stres i świeczki XD
    Ale z TVD się nie zgodzę :p To całkiem fajny serial, ale niektóre momenty są przesadzone i irytuje mnie główna bohaterka XDD
    Pozdrawiam♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem TVD był dobrym serialem tylko do 5 sezonu później zaczęły dziać się dziwne sytuacje :)

      Usuń
  14. Każdy czasem ma mały poślizg i opóźnianie, nawet i mi się zdarza, bo przecież mogą wydarzyć się różne rzeczy (jak w moim przypadku samozapłon laptopa) więc to naturalne :) uwielbiamy twoje notki i będziemy grzecznie na nie czekać ^^ ciekawe fakty, ja też ukończyłam technikum (najlepsza szkoła ever!) tak wiec powodzenia na maturze i zawodowych :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawodowe zdane teram matura. I dziękuję za powodzenie chociaż chyba nie powinno się dziękować :)

      Usuń
  15. Dobrze, że nie napisałaś że Twoim ulubieńcem są tablice matematyczne :P Wiem co czujesz.. ja też muszę na jakichś czas odpuścić sobie blogowanie. A ja nadal lubię TVD, ale z tym powrotem Eleny za 60 lat przesadzili..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TVD było fajne do 5 sezonu później zaczęli mieszac :)

      Usuń
  16. Dobrze było coś się o Tobie dowiedzieć, moja droga :) Osobiście też trochę za często się stresuję (dosłownie wszystkim, czasem nawet głupotą), aczkolwiek jakoś próbuję z tym walczyć. Poza tym też lubię słodkie zapachy! ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe fakty ^^ Również nie lubię matematyki dla mnie jest ona czystym złem :'D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaa, ja zawsze chciałam mieć dołeczki, tak strasznie zazdrościłam ich kuzynce. Będę trzymać kciuki za maturę!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne obrazki. cieszę się że wracasz :)
    ozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego bloga Mój blog Kliknij :)

    Jeśli miałabys chwilkę proszę kliknij w te linki mam nadzieję że nie będzie to dla ciebie problem :) Klik i Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w duzej czesci jestesmy podobne :) ja do tej pory spie na nalesnika bo tak jest cieplutko :D
      mam twojego bloga w obserwowanych a jakos nie widze twoich postow :( jesli mozesz to wysylaj mi gdzies linki z nowymi postami :) np na maila

      Usuń
    2. Możliwe, że trzeba usunąć obserwację i zaobserwować ponownie :)

      Usuń
  20. Każdy chyba w młodości miał jakies fascynacje co teraz wydaje nam się głupotą. :D

    http://evelinololove.blogspot.com/2016/04/nowy-obiektyw-nikkor-50mm-18g.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również wolę kupić coś komuś niż sobie. Sprawia mi to niewysłowioną przyjemność :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne są takie posty, można dowiedzieć się czegoś ciekawego o autorce :D
    By the way ja też zawsze robiłam z siebie takiego "naleśnika" hahah
    Zgadzam się jeszcze z kilkoma punktami, ogólnie trochę wspólnego mamy xD

    Buziaki xx
    onlymery55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne fakty, nawet nie widziałam, że jest takie technikum wow! Dla mnie również matematyka to czarna magia hah. Powodzenia na maturach!
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka rzeczy nas łączy. :)
    Też nie lubię mlaskania itp., chcę wyjechać do Anglii i też wolę kupować prezenty innym niż coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, matma to zło :D
    Dołeczki w policzkach są bardzo ładne!
    Obserwuję, masz bardzo estetyczny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja całkiem nie rozumiem matmy!:) powodzenia na maturze!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne fakty :) ja nadal robię z siebie naleśnika :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy fakty, można dużo się o Tobie dowiedzieć.
    Technik mechanik lotniczy? wow, będziesz pilotką?;o
    Też nie cierpię matmy, grrr.

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilotką nie. Znaczy póki co bo pieniążków na takie kursy brak. Zwłaszcza, że jakby się chciało latać taką małą Cessną trzeba wydać 20tys :D

      Usuń
  30. Podobają mi się obrazki i twój blog:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe fakty, kilka mam podobnych :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie jest się dowiedzieć coś o właścicielce bloga ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha, niektóre obrazki są świetne :D
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Też zawsze robiłam tak z kołdrą ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widze na obrazku cytat z American Horror Story <3

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś bardzo interesującą osobą :D powodzenia na maturach!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne obrazki, ja też w tym roku piszę maturę więc Cię rozumiem :) powodzenia! :*
    Zapraszam do mnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger