19:00

Wiosna!

Hej!
Nareszcie przyszła wiosna. Właściwie to można uznać, że trwa ona już od jakiegoś czasu  ponieważ pogoda od kilku dni/tygodni była typowo wiosenna. W tym roku zima nas nie rozpieszczała czym jestem bardzo zawiedziona bo mimo, że nie lubię mrozów to z niecierpliwością czekałam na dzień w którym spadnie biały puch. Wiosna jest moją drugą ulubioną porą roku. Uwielbiam rano czuć ten wyjątkowy zapach. Wszystko pobudza sie do życia i wokół staje się bardzo kolorowo. Nareszcie można pochować wszystkie zimowe ciuszki a wyciągnąć te nieco lżejsze. Obserwując ludzi widać, że dla niektórych wiosna to idealny pretekst do zakupów bo przecież trzeba zmienić całą garderobę. No może połowę. W tym roku dla mnie wiosna to czas wyzwań i zmian. Powoli przychodzi czas w którym trzeba się usamodzielnić i zdobywać nowe doświadczenia. Już za półtora miesiąca czeka na mnie matura, której się trochę obawiam. Jednak głównym moim celem jest znalezienie pracy i zarobienie na wyjazd za granice. Tak, nie zamierzam zostać w Polsce. Niektórzy mogą się domyślać jakie są powody. Nie będę sie tutaj rozpisywać na ten temat bo i po co. Na koniec zapraszam Was na wiosenne kolaże ze zdjęciami! :) (zdjęcia pobrane z internetu, kolaże zrobione przeze mnie)

 A dla Was wiosna to jaki czas? :)
Dodawaj zdj, zbieraj kryształki i licytuj nagrody (klik)

49 komentarzy:

  1. jakie kolaże! :o można się rozmarzyć.. :)
    mnie też za półtora miesiąca czeka matura i też się obawiam (najbardziej matmy i polskiego ustnego). Potem chcę iść na studia z grafiki komputerowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna jest dla mnie czasem, kiedy wszystko wraz ze mną budzi się do życia :)
    Bardzo ładne inspiracje :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak się cieszę z wiosny, słońce to genialna motywacja!
    Napisałam w sumie o tym w moim poście, zapraszam ;)

    http://life-i-s-ajourney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niekiedy był śnieg, ale szybko się topił. Cieszę się, że wiosna przejmuje miejsce ;) Znacznie bardziej wolę słońce, dłuższe dnie i lżejszą odzież :)
    Życzę powodzenia w przygotowaniach do matury oraz do innych rzeczy, które planujesz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ilustracja Lany mnie zachwyciła *.*
    Wiosna to dla mnie szczęśliwy czas, mam urodziny i wkońcu pojawią się pierwsze promyki słońa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie całkiem ta wiosna się obudziła, ale ja już kupuję spódnice i wierzę, że będzie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wiosnę! Robi się coraz cieplej, a to sprawia, że uśmiech nie znika mi z twarzy :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mi wielką ochotę na koktajl owocowy :)
    P.S. Też piszę maturę w tym roku. Łączmy się bólu :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post! szkoda ,moglas więcej napisac o swoich planach! super blog :)

    mój sposób na piękne,farbowane włosy!- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kiedyś zrobię taki post o moich planach :)

      Usuń
  10. Gdy widzę słoneczko za oknem to idealny pretekst by gdzieś wyjść. Za to uwielbiam wiosnę ♥ Ciekawe inspiracje. Wszystkie zdjęcia fajnie współgrają ze sobą :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Choć mi brakuje Twoich własnych zdjęć ;) Mi zostały jeszcze 2 lata do matury... Jak tylko o tym myślę od razu zaczynam się stresować, to bardzo ważny test, który przydałoby się dobrze zdać :D Pozdrawiam cieplutko :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje własne zdjęcia będą już niedługo. Może we wtorek uda mi się porobić jakieś ładne :) Dla mnie matura nie jest AŻ tak ważna ponieważ nie wybieram się na studia.

      Usuń
  12. Świetne kolaże *-* Motywują mnie do zrobienia wiosennych zdjęć- świetne.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wszystko co zaplanowałaś spełni się! Trzymam kciuki! Gdzie chcesz wyjechać? :)
    MÓJ BLOG Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A wyjechać chcę do Anglii :)

      Usuń
  14. Powodzenia na maturze. Mnie za niecały miesiąc czeka egzamin gimnazjalny :D Wyjazd za granicę to naturalna sprawa, wiele młodych ludzi tak postępuje. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i również życzę powodzenia ! :)

      Usuń
  15. Wiosna jest moją ulubioną porą roku. Przepiękne zdjęcia ,pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham wiosnę! Mam wtedy urodziny i wszystko wydaję się promienniejsze! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie widzę wiosny, ale wiem, że jest ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post i ładne kolaże :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez ostatnie lata według mnie zimy wogóole nie było, same błoto no i przymrozki. Jestem taka szczęśliwa,że w końcu przyszła nasza upragniona wiosna :)

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mnie czeka matura za półtora miesiąca, ale nie ma co się martwić. Dobrze nam pójdzie, trzymam kciuki i życzę żeby Twoje plany co do wyjazdu się udały :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powodzenia na maturach :)

      Usuń
  21. Świetne kolaże, ja uwielbiam wiosnę.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiosna to moja ulubiona pora roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie zamierzasz pojechać, jeżeli można zapytać, oczywiście? Planujesz studia za granicą czy ogólnie jechać tam do pracy? W każdym bądź razie trzymam kciuki, żeby wszystko się udało :)
    PS: Świetne kolaże :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich planach jest wyjazd do Anglii na max. 5 lat. Oczywiście chciałabym tam popracować. Aktualnie nie uważam się za dobrą kandydatkę na studia. Zdecydowanie wolę pracować i spełniać swoje najmniejsze marzenia :)

      Usuń
  24. Gdyby nie wizyta w górach śniegu też pewnie w Polsce bym się nie naoglądała. :D Piękne zdjęcia. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne kolaże, uwielbiam wiosnę! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam wiosnę, to moja ulubiona pora roku ! Jest piękna. Wszystko budzi się do życia i od razu ja mam ochotę na o wiele więcej ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super te kolażowe zdjęcia! Bardzo odczułam klimat wiosenny,a tego zdecydowanie było mi trzeba,bo pogoda nie jest za bardzo ciekawa.

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie na dzień dzisiejszy za mało wiosny w wiośnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są te obrazki! :)
    Wesołych świąt, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku ja uwielbiam Wiosnę to najlepsza pora roku :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super kolaże! Najbardziej mi się podoba obrazek w 1 kolażu z Laną :)

    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  33. każda pora roku tylko nie zima i jest dobrze :D

    Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe zdjęcia, lubię czasem oglądać takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Inspiracje są najlepsze! Co do tej wiosennej zamiany garderoby chyba masz rację :') Sama u siebie zauważyłam, że teraz przyszedł taki odpowiedni czas na poukładanie sobie paru spraw i to nie tylko w garderobie!

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  36. Wesołych Świąt, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie również czeka w tym roku matura... W tej chwili wszystko, a nawet więcej idzie wbrew mojej myśli i nie wiem jak to będzie, ale mamy Wielkanoc, więc zatrzymajmy się na moment.
    Wesołych Świąt! ;]

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger