19:23

Ulubieńcy #2

Hej! Co tam u Was? :)
Już od godziny 16 staram się zabrać za napisanie postu ale jakoś kiepsko mi to idzie. Dopiero środek tygodnia a ja już nie mam sił na nic i wszystko dzisiaj mi idzie bardzo powoli. Musze się jakoś zmotywować bo matura coraz bliżej a ja tracę chęci do jakiegokolwiek działania. Ale dzisiaj nie tym a o ulubieńcach, którzy będą pojawiać się co jakiś czas. Nie powiem dokładnie czy to będzie co miesiąc czy co dwa. Postanowiłam, że takie posty będę publikować dopiero wtedy gdy zbiorę odpowiednią ilość produktów, które według mnie są godne pokazania/polecenia. 


Zapachowe mgiełki do ciała Mariah Carey Ultra Pink oraz Britney Spears Curious. Zakupiłam je w naturze na promocji za 19,99 zł (cena za jedną). Buteleczki są bardzo duże bo mają aż 236ml więc na pewno starczą mi na długo. Mgiełka Mariah Carey Ultra Pink jest kwiatowa, słodka i kobieca. A jeśli chodzi o Britney Spears Curious to również jest kwiatowa jednak wydaje mi się bardziej rześka i ma taką nutkę, która sprawia, że podoba mi się troszeczkę bardziej od tej pierwszej.
Balsam o zapachu truskawki oraz zielonego jabłuszka z Body Club. Obydwa zostały zakupione w rossmannie. Ich cena standardowa to ok. 13zł. Na promocji można je zakupić o wiele taniej. Jestem w nich po prostu zakochana. Bardzo dobrze nawilżają gdyż zawierają m.in. masło Shea. Dodatkowo mają cudowne, owocowe zapachy czyli takie jakie najbardziej lubię! 
Jestem wielką fanką świec i wosków dlatego moja kolekcja jest bardzo duża. Jednak w ostatnim czasie to te zapachy, które są widoczne na zdjęciu są moimi ulubionymi. Słodkie i owocowe zapachy  są wprost idealne na umilenie każdego mojego dnia. Polecam :)
A oto mój stały ulubieniec czyli kubeczek, który sama zaprojektowałam. Zapłaciłam za niego ok. 7zł. Bałam się, że za tak niską cenę kubek szybko się zniszczy ale się myliłam. Jest już po kilkudziesięciu myciach w zmywarce i nadal jest w stanie idealnym! Więc tylko umocniłam się w stwierdzeniu, że nie wszystko co tanie jest bublem. 
A na koniec jedzenie! Kruche ciasteczka zbożowe kakaowe oraz malinowe z żurawiną. Idealna przekąska, którą można zabrać wszędzie. Jedno opakowanie ma 50g i kosztuje 1,69zł. Są nie tylko tanie ale także bardzo smaczne. Na uwagę zasługują także mini czekoladki z Milki. Te akurat zakupiłam na Słowacji za 2,35 €. Skusiłam się na nie ze względu na to, że w Polsce ich nigdzie nie widziałam a przynajmniej w moich okolicach. W opakowaniu znajdują się cztery smaki z czego tylko jednego nie znałam - Cacao Cream. A ponieważ bardzo lubię czekoladę z Milki to zasłużyły by znaleźć się w tych ulubieńcach. :)
------------------------------------------------------------------------------------------------
 Przepraszam jeśli w poście są jakieś błędy lub treść jest bez ładu i składu ale w niektórych momentach ciężko było mi się skupić. A Wy jakich macie ulubieńców? 
Mój blogowy instagram (klik)

61 komentarzy:

  1. Mmm... pyszne czekoladki milki ^^ A zapachy też lubię :P zwłaszcza tej firmy :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te dwie pierwsze buteleczki, takie idealne na toaletkę.
    Balsam truskawkowy z chęcią bym przygarnęła bo uwielbiam ten zapach ;p
    Miałam tą Yanke czerwoną i cudownie pachnie, chodz jak się pali ma mniej intensywny zapach ;/ Te czekoladki z milki są pyszne chodz ciężko jest je kupić...

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten czerwony wosk pachnie intensywnie :)

      Usuń
  3. Jakie ładne kubki!
    Ale zjadłabym te wszystkie słodkości!
    Fani ulubieńcy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieram się właśnie do zakupu mgiełki i czytając twoje słowa możliwe że wypróbuję te :) Co do słodyczy to nie przepadam za ciasteczkami zbożowymi ale taka Milka to aż się prosi żeby zjeść :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturze tych mgiełek jest jeszcze więcej :)

      Usuń
  5. Te balsamiki do ust świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post i zdjęcia :)
    też lubię te ciasteczka
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam jakiś ciekawych perfum czy mgiełek i myślę, że zwrócę uwagę na te, które polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajni ulubieńcy:D
    Też lubię świeczki;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak widzę te słodycze, to aż mnie skręca z zazdrości! Chciałabym mieć przy sobie teraz takie pyszności. ;) Mam nadzieję, że faktycznie uda Ci się zmotywować i skupić, a sama wiem, że czasami jest to bardzo trudne. ;/ Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajni ulubieńcy :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomyśl o tym, że przygotowywanie do matury do tylko krótki okres :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie mgiełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te woski kuszą mnie już od dawna, tak samo jak balsam w kulce :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wybróbować te balsamy do ust, wydają się być dobre i coś w podobie EOS :) Świetni ulubieńcy!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamów eos nigdy nie miałam więc nie mam jak porównać. Ale te z rossmanna są naprawdę godne uwagi :)

      Usuń
  15. Mam nadzieję, że te mini czekoladki z Milki będzie można już wkrótce zakupić u nas :) A co do tych mgiełek to aż muszę kiedyś wejść do tej drogerii, moja siostra kiedyś miała perfumy od Britney Spears i pachniały obłędnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym te woski, podobno są świetne ;) Te balsamy przypominają EOS.
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie woski z Yankee są najlepsze :)

      Usuń
  17. Woski i balsamy do ust dla mnie najlepsze!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ulubieńcy. Zawsze chciałam użyć tych wosków ^^
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te czekoladki Milka, a w szczególności truskawkowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię posty związane z ulubieńcami. W ten sposób dowiaduje się o kolejnych super nowościach kosmetycznych haha!:)
    7 zł za kubek to rzeczywiście mało, a jak długo się trzyma. Dobry zakup :)
    pozdrowionka
    przy okazji zapraszam na mojego snapa: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kubka jestem bardzo zadowolona i mam zamiar zamówić następny tylko wymyślę sobie wzór :)

      Usuń
  21. Swietny kubek i za serio niska cene *.*

    Rowniez jestem fanka swieczek i zycze motywacji,ale pamietaj,ze trzeba tez odpoczac i powodzenia na maturze ;)

    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Balsam, milka, zapachowe świeczki <33 Świetni ulubieńcy
    Buziaki x
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne i sporo nowości :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł na wpisy z ulubieńcami :) Z chęcią spróbowałabym tych czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko genialne! Cieszę się, że wspomniałaś o mgiełkach, bo właśnie poluję na coś takiego :D Co do balsamów to prezentują się całkiem fajne, ale zostaję przy moich ulubionych eos'ach oraz pomadkach z nivei... Jeśli chodzi o świece, woski oraz czekoladki z Milki - uwielbiam! A podobny kubeczek sama sobie z chęcią sprawię ♥

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju też muszę sobie kupić taki kubek własnego pomysłu :D
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ulubieńcy, ja też lubię te płatki z Kupca są przepyszne !
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi ulubieńcy ♥ pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też czasem tak mam, nic mi się nie chce, a obowiązki czekają... powodzenia w odzyskiwaniu motywacji! Świetni ulubieńcy, najbardziej zaciekawiły mnie balsamy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Balsam jabłuszkowy! Super sprawa <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny wpis, właśnie mam w zamiarze kupić te mgiełki do ciała :)

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA
    http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Vanilla Cupcake to zdecydowanie jest mój ogromny ulubieniec, podobnie jak ciasteczka zbożowe o których wspomniałaś.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Te balsamy do ust bardzo przypominają eos'y i są od nich 2 razy tańsze, muszę koniecznie przetestować :) i sprawdzić zapach tych mgiełek bo opis brzmi zachęcająco :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajni ulubieńcy, tak samo jak produkty :)
    Nie raz słyszałam o woskach z Yankee Candle i nie byłam przekonana do zakupu, ale teraz napewno któryś z nich zakupię!
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Poluję na te woski i jakoś jeszcze nie miałam okazji ich nabyć. A muszą pięknie pachnieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajni ulubieńcy.
    Będę musiała wreszcie iśc do tej Natury, bo to już 4 post, w którym widzę, jako ulubieńca mgiełkę stamtąd :D Jeśli chodzi o balsamy z Body Club to mi akurat kompletnie nie przypadły do gustu.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja szczerze powiem, że jeszcze ich nigdzie nie widziałam :D

      Usuń
  37. Uwielbiam te czekoladki z milki *o*
    badxqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tych ciasteczek... :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim ulubieńcem tego tygodnia jest lakier z wibo! :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekoladki z Milki<3
    Pychaaa.:D

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Od jakiegoś czasu rozmyślam nad kupieniem kominka oraz wosków z Yankee Candle, jednak wciąż nie wiem czy na pewno warto :/
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli lubisz ładne zapachy to jak najbardziej warto! :)

      Usuń
  43. te zapachowe mgiełki chętnie bym przetestowała:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł na wpis :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim faworytem jest Milka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Superr ulubieńcy,świetne zdjęcia! <333333

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger