16:45

Tęczowy post + zmiana

Hej! Jak tam u Was?
Marzec postanowiłam rozpocząć postem z inpiracjami w konkretnym kolorze. W tym miesiącu wygrała tęczowa notka. Dla przypomnienia - jest to seria, którą wymyśliłam sama lecz to wy decydujecie jaki kolor będzie następny. Głos można oddać w ankiecie, która znajduje się na pasku bocznym. A co do zmiany. Chciałam tylko poinformować, że jeśli ktoś ma zamiar spamować to może się nie wysilać bo takie komentarze trafiają do folderu "spam". A teraz najważniejsze - jesli masz zamiar napisać "Super/ Ciekawy post", "Fajnie piszesz", "Świetny blog" itp to możesz być pewna/pewien, że taki sam komentarz zostawię u Ciebie. Do tej pory czytałam wszystkie posty na blogach na które wchodziłam i w komentarzach starałam się odnosić do danego tematu jednak widząc zachowanie co niektórych postanowiłam przestać to robić bo co mi to daje? Nie potrzebuję wysokich statystyk czy wielu komentarzy. Wolę mieć mało ale za to takie które są prawdziwe a nie sztuczne. To by było na tyle. Wszystkim życzę miłego dnia i zapraszam do oglądania inspiracji i ewentualnego wyrażenia swojego zdania na temat "zmiany" :)





Zapraszam na stronke (klik). Za zebrane kryształki licytuje się nagrody. Miła atmosfera!
Mój instagram (klik). Obserwujesz? Zostaw swój nick! :) 
Zapraszam do ankiety ---->

40 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się posty takiego typu ;) Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia! *.* Oddałam głos i czekam na kolejny post :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również denerwują komentarze tego typu. Ja także wolę te komentarze, które są troszkę dłuższe i takie staram się też zostawiać. ;) Uwielbiam tę serię i widzę ją tylko u Ciebie na blogu! Jest świetna. Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że ją osobiście wymyśliłam no chyba, że jest pod inną nazwą ale szukałam i nic nie znalazłam ^^

      Usuń
  3. podoba mi się ten zeszyt na dole :) i ciekawi mnie jak zrobili ten kolorowy popcorn :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowo tu :)
    dużo racji co do rosnących statystyk,dla mnie liczy się to co ktoś pisze a nie ile ma wyświetleń :) dobre podejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie rozumiem tego ciągłego spamu "Fajny blog" albo "Obs za obs".

      Usuń
  5. Piękny design :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te tęczowe inspiracje są świetne! "Super zdjęcia" a w poście nie ma zdjęć? haha... Zdarzało się i u mnie, ale gdybym wstawiała takie komentarze to byłoby mi samej wstyd.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po prostu ręcę opadają jak widzę tylko "Super blog, zapraszam do mnie" -,-

      Usuń
  7. Też nie lubię komentarzy na zasadzie "kopiuj-wklej", dla niektórych liczy się ilość, a nie jakość, niestety... A jeżeli chodzi o Twoje inspiracje to są naprawdę świetne, bardzo podoba mi się fotka z owocami ułożonymi w tęczę :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super serie zaczełaś, będę wpadać na częściej na twojego bloga
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Very colorful!!! The cupcakes!!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł, nigdy z takim postem się nie spotkałam. Czasem lubię pooglądać coś tęczowego :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. OMNOM pączusie ♥ czekam na posta o bieli :)
    Zapraszam: http://my-wooonderland.blogspot.com/
    i również: https://www.youtube.com/channel/UCf2ngpHDBptL-hLq6Y5vbbg/videos

    OdpowiedzUsuń
  12. Te inspiracje są po prostu cudowne ♥ Też nie lubię takich nic nie wnoszących komentarzy :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę ciekawe zdjęcia wybrałaś, takie kolorystyczne połączenie robi wrażenie. Kiedy patrzę na te inspiracje przed oczami widzę tęczę ;)

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow te tęczowe inspiracje są świetne *o* Niestety nie umiem zagłosować w ankiecie, mam nadzieje, że jak odświeżę to się uda ale jeśli by się nie udało głosuje na kolor pastelowy ♥ Mój blog - Bad Queen. Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po odświeżeniu powinno być okey :)

      Usuń
  15. O takie komentarze są najgorsze. Ostatnio dostałam komentarz "świetny lakier", a NAWET na zdjęciu żadnym lakieru nie było...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy motyw z tą tęczą ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie lubię osób, które piszą krótkie komentarze, tylko po to aby zostawić link do swojego bloga, czasem nawet nie czytając posta. Również wolę mieć kilku, ale szczerych i prawdziwych obserwatorów. Nie potrzebuję fałszywych czytelników. Ja staram się wchodzić na każdego bloga, który zostanie napisany w komentarzu. Jak mi się podoba czytam z uwagą posta i komentuje szczerze. Mam wtedy nadzieję, że gdy ja będę szczera wobec innych blogerów to "karma" do mnie wróci :) A i piękne zdjęcia :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne te kolorowe włosy ;0
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowy post :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O u mnie jest taka sama seria, niedawno się pojawiła druga już taka notka. Fajne zdjęcia choć nie lubię takiego... zamieszania? Za dużo kolorów jak na mnie hah.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, fajne zdjęcia, super blog bla, bla, bla znam to bardzo dobrze! Staramy się pisać jak najlepiej posty, a inni piszą takie komentarze. Ja normalnie się załamuję ;-; A co do posta świetna tęczowa notatka hihi :D
    Pozdrawiam ^^
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha, dzisiaj zobaczyłam u siebie na blogu komentarz, że "świetny post" i nawet się ucieszyłam, póki nie zobaczyłam go u dwóch innych blogerek :) kopiuj-wklej po prostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie typowe "super post, fany blog" itp to jest norma :)

      Usuń
  23. Śliczne te tęczowe zdjęcia! Rzygam tęczą <3

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja spam po prostu, bez skrupułów usuwam ;). Tęczowe inspiracje są prześliczne^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale genialne zdjęcia. Ja bardzo lubię takie kolorowe zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne inspiracje :)
    Te tęczowe włosy są meega ;D
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealnie to napisałaś, "najbardziej" lubię jak niektórzy nawet nie przeczytają posta a już komentują. Ja ostatnio dostałam komentarz "poklikane" kiedy nawet nie dodałam żadnego linku. A co do zdjeć - bardzo ładny kolaż, mimo tego, że bardziej jestem fanką stonowanych kolorów to te włosy i pączki do mnie przemówiły :D

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam kolory tęczy. Super początek marca ;D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko takie piękne i kolorowe <3
    Na chwilę obecną marzą mi się owoce w kolorze tęczy, nie wspomnę o tych butach ;p

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię oglądać posty z tej twojej kolorowej serii ;) ten jest mega, taki żywy! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, wspaniale wyglądają te babeczki w drugim kolażu! (✯◡✯)

    ♡ cute-horror.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post i super zdjęcia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger