16:22

Chciejlista

Hej! 
Dzisiaj przychodzę do Was z moją "chciejlistą" czyli z listą rzeczy, które od pewnego czasu potrzebuje lub które są po prostu moją zachcianką. Ktoś może sobie pomyśleć "co to za problem iść i kupić". Może i żaden ale ja nie lubię prosić o pieniądze na rzeczy, które są mi tak naprawdę zbędne lub bez których mogę normalnie "funkcjonować". Staram się oszczędzać  i dopiero wtedy coś kupować chociaż przyznam szczerze, że później szkoda mi wydawać tych odłożonych pieniążków. Też tak macie? :D

1.Torebka. Co prawda mam jedną ale według mnie jest za duża i chciałabym jakąś mniejszą. Najlepiej w kolorze czarnym lub właśnie kremowym. (Zdjęcia: 1 torebka z sinsay, 2 z google grafika (F&F)
2.Spodnie/ Legginsy. Jedyna część garderoby, która najszybciej mi się rozwala. Niestety bardzo często muszę je kupować dlatego musiały tu się znaleźć. (zdjęcia z google grafika)
3.Trampki. Pewnie niektórzy mają ich kilka par ja się przyznaje, że jestem posiadaczką dosłownie dwóch par. Jedne mam po szkole a drugie dostałam od siostry spory czas temu. A wiadomo czarne trampki pasowałoby do wszystkiego więc jest to mój must have. (zdjęcie ze strony sinsay)
4.Spodenki. Lato idzie wielkimi krokami a w mojej szafie dwie pary krótkich spodenek! Zdecydowanie musze sobie uzupełnić niedobór szafy. (zdjęcie z polyvore.com)

5. Case na telefon. Moje aktualne etui jest w opłakanym stanie więc również jest to mój must have. (zdjęcie z weheartit)
6. Pudełka, które przydadzą się do schowania biżuterii, wosków, bibelotów, kosmetyków. Niestety nie jest łatwo je znaleźć ponieważ potrzebuję pod kolor pokoju, który jest zielono-kremowy. (zdjęcie ze strony ikei)
7. Perfumy Rihanny "Nude". Jest to najpiękniejszy zapach jaki wąchałam do tej pory. Prawdopodobnie już niedługo stanę się jego posiadaczką. (zdjęcie z google grafika)
8. Wosk z kringle candle oraz świeczki. Produktów z tej firmy jeszcze nie miałam ponieważ w mojej okolicy nie ma sklepu/ stoiska gdzie można by je zakupić a świeczki zapachowe po prostu uwielbiam lecz nie mam ich zbyt dużo. (zdjęcie z goodies oraz ze strony ikei)
9. Eos. Wszyscy zachwycają się tymi balsamami. Przyznam, że cena jak dla mnie jest wysoka ale chciałabym go wytestować, więc zaliczam to do moich zachcianek. (zdjęcie z ezebra)
10.Płyta Eminema Recovery. Jest to zdecydowanie rzecz, którą mogę zaliczyć do zachcianek. Uwielbiam tego wykonawcę i na tej płycie większość piosenek są moimi ulubionymi dlatego chciałabym ją mieć.  (zdjęcie z google grafika)
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co znajduje się na waszej "chciejliście"? :)
 Mój instagram (klik) 
Dodawaj zdjęcia, zbieraj kryształki i licytuj nagrody (klik)

41 komentarzy:

  1. fajna wishlista!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, podoba mi się tytuł! Eos są bardzo popularne i dużo osób je sobie chwali, też muszę kiedyś w końcu wypróbować. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że eos jest najlepszym produktem, jakim możesz potraktować swoje usta, a mnie osobiście zainteresowały perfumy Rihanny..możesz postarać się opisać zapach?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno wypróbuję bo bardzo mnie ciekawią te jajeczka Eos. A co do zapachu.. Nie jestem dobra w opisywaniu ale według mnie jest taki jakby delikatny ale ma też w sobie "moc". Ogólnie jest to perfum kwiatowo-owocowy. Na poczatku jest słodki lecz po jakimś lekko się zmienia i mimo swojej intensywności nie jest zbyt ciężki :)

      Usuń
  4. Aż zachęciłaś mnie do sprawdzenia zapachu Rihanny, kiedy tylko będę w drogerii :) Poza tym, bardzo podoba mi się Twój wybór torebek, są klasyczne i uniwersalne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie torebki najbardziej lubię. A co do zapachu to według mnie jest naprawdę rewelacyjny :)

      Usuń
  5. Mam nadzieje, że wszystko z czasem będziesz miała :) Na mojej liście znajduje się kapelusz i białe spodnie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chciałabym parę fajnych spodni ale takich dopasowanych ;)
    Ja oszczędzam bo wole kupić sobie coś większego np . kupiłam już za oszczędzone pieniążki laptopa aparat , telefon i xboxa ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie rzeczy odkładam osobno pieniążki. Również kupiłam aparat i telefon. Teraz zbieram na jakiś lepszy aparacik ^^

      Usuń
  7. Tak patrzę na punkt 3 i myślę ''też by mi się przydały nowe czarne trampki''...
    Po czym uświadamiam sobie, że je posiadam, ale jestem zbyt leniwa, aby je uprać xD
    Niestety jest jeszcze za zimno, abym je mogła nosić, więc wiele i tak nie straciłam.
    Zapraszam na mojego nowego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się mogła podpisać pod Twoją listą z ubraniami.. :) jeszcze spódnice bym dołożyła i cienkie zamszowe botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też potrzebuję case'a i świeczki :)
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też raczej tak mam,że nie kupuję wszystkiego od razu, na lato mam już mnóstwo pomysłów na zakupy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa lista. :)
    U mnie najważniejszymi rzeczami są jakieś jeansy, sweter i plecak. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też koniecznie potrzebuje spodenek :( Odkąd schudłam sporo kilogramów mam jedną parę za której noszeniem nie szczególnie przepadam :/

    Pozdrawiam :) http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie rurki (nowe) muszę kupić sobie już od dłuższego czasu :) ale ciągle brak albo kasy albo ładnych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również odkładam sobie często pieniądze, które bardzo często jest później mi wydawać :'(
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje spodnie też bardzo szybko się niszczą... dlatego czarnych mam zawsze kilka par. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna "chciejlista":D
    Chciałabym przetestować EOS;) Też potrzebuję nowe spodnie, case i torebki:)
    Pozdrawiam;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w kompletowaniu swojej chciejlisty, ja swoje wymarzone buty kupiłam dość niedawno, a były na mojej wishliście od...3 lat? Coś koło tego.

    ♡ CUTE HORROR ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podobnie jak płyta, która znajduję się na mojej chciejliście :D

      Usuń
  19. EOS ostatnio zamówiłam i jestem strasznie zadowolona! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnóstwo osób zachwala balsamy Eos, jednak ja mam zamiennik z Rossmanna, troszkę tańszy bo ok. 11 zł, a też jest bardzo dobry :) Spodenki są super! Niestety też muszę w nie zainwestować, jak dla mnie jest ich za mało hah. Obserwuję, trzymaj się cieplutko! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam "jajeczka" z Body Club który można zakupić w rossmannie i jest naprawdę bardzo fajne ! :)

      Usuń
  21. fajny kreatywny post;) również planuję zakup wosku, zawsze kupowalam z yankee candle ale chetnie wyprobuję cos nowego;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciejlista- ale super określenie nie słyszałam go wcześniej :)
    nie pogniewasz się jak też będę go używać? bardzo mi się podoba!
    sama też jestem mega oszczędna, gdy już nagromadze pieniążki
    chomikuję je i żal mi je wydać, dlatego zazwyczaj kupuję najtańsze
    rzeczy :) oczywiście poklikałam :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. Pewnie, że możesz używać. Ja to określenie widziałam bardzo dawno temu i to kilka razy :)

      Usuń
  23. Na takiej mojej chciejliście przeważają głównie buty i płyty (na każde z nich szkoda mi pieniędzy :D)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie zawsze są na mojej "chciejliście", szczególnie czarne, bo po kilku miesiącach kolor się spiera i nie wygląda tak dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow te spodenki z 4 są boskie... :o Też muszę zrobić sobie taką chciejliste :D Mój blog, pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. ja musze teraz wlasnie kupic spodnie, bo wszystkie mi sie rozciagaja na kolanach ;/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba z tego wszystkiego case na telefon z łapaczem snów najbardziej mi się podoba, sam bym sobie taki sprawił nawet, tylko w innej kolorystyce :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Te szorty z koronkowymi wstawkami są niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę se zakupić 6 i 9 i będzie git :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger