20:12

ABC mojego stylu

"Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem – to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką. Ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu."

Po "ABC moich uczuć" przyszedł czas na drugą książkę, która zarówno jak i pierwsza staje się coraz popularniejsza. Mowa tutaj o "ABC mojego stylu" wydawnictwa KAKTUS. Jak sama nazwa wskazuje jest ona o modzie. Mimo, że już za kilka dni będę miała dwadzieścia lat to książka bardzo mi się spodobała. Nie jest ona na zasadzie "zniszcz tą kartkę", "podreptaj ją". Moim zdaniem książka ta jest umilaczem czasu zarówno dla nastolatek jak i osób bardziej dorosłych bo przecież każdy z nas ma jakiś swój styl! Dlaczego by nie "uwiecznić" go na kartkach? Książka nie jest droga bo kosztuje 15,90zł a pozwala nam kreować swój styl :) 
 "Wszystko może się zdarzyć, gdy kochasz siebie za to, kim jesteś" - jeden z cytatów zawartych w książce. 

19 komentarzy:

  1. Mam tą książkę i od razu ją polubiłam :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu książki *.* Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie mnie zaciekawilaś, wydaje sie byc ciekawa!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka jest niezwykle ciekawa! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jestem jakaś dziwna, ale osobiście nienawidzę zakupów xD Dlatego jest to jedna z nielicznych książek tego typu do których akurat mnie nie ciągnie. Mimo tego bardzo podobają mi się grafiki w niej zawarte - są cudowne!

    Pozdrawiam xx
    onlymery55.blogspot.com      

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nienawidzę zakupów. Chodzę kiedy muszę :D Ale tą książeczkę pokochałam głównie właśnie za grafikę :D

      Usuń
  6. Kilka lat wcześniej gdy byłam młodsza sama zrobiłam taką 'ksiażkę' gdzie wklejałam i rysowałam stylizacje, makijaże, a teraz wyszła taka książka :)
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już gdzieś czytałam o tej książce i wydaje się być ciekawa. Rzeczywiście nie jest droga. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. DUZO SZLYSZALAM O TEJ KSIAZCE I WYDAJE MI SIE MEGA CIEKAWA! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny i kreatywny sposób spędzenia wolnego czasu :) świetna sprawa! :)

    Zapraszam! http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa. ;] Dobrze, że zrobili coś nie do niszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba muszę się poważnie zastanowić nad kupnem tej książki.
    Super zdjęcie - be brwi i cacy brwi :D
    W zasadzie fajnie, wreszcie coś odmiennego niż wszędzie propagowane niszczenie książek poprzez "Zniszcz ten dziennik".

    http://nataliebeautylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O, też mam tą książkę ;) Osobiście również myślałam, że jestem trochę na nią za stara, aczkolwiek myliłam się, dodatkowo ma naprawdę dobre ilustracje :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post hun! So stunning.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te bardzo kreatywne ksiażki! są niesamowite, naprawdę pobudzają bardzo naszą kreatywność i łączą książkę z pustą kartką, bo czytamy i sami tworzymy. Naprawdę świetna recenzja, nie wiedziałam że ta książka jest tak tania :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o takiej ksiażce ale prawda- nic tak nie poprawi dziewczynie humoru jak świadomość, że jest się piękną :D
    zapraszam do siebie :)
    poositivelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tego typu książki, koniecznie muszę sobie kupić. Super recenzja. Powodzenia w blogowaniu.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger