17:10

ABC moich uczuć

"Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie się spotykają i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania. Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach. Ta książka będzie twoim najlepszym przyjacielem i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli ci poczuć się lepiej, gdy twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe jaką jest miłość."
 Z tego typu książką spotkałam się niedawno. Jakiś czas temu zauważyłam ją na kilku blogach i bardzo mnie zaciekawiła. Teraz gdy wpadła w moje ręce mam okazję wyraźić swoją opinię na jej temat. A jaka ta książka jest? Mi osobiście bardzo się podoba. Gdy ją przeglądałam miałam wielkiego banana na twarzy. Dzięki niej można się odstresować i na chwilę oderwać od rzeczywistości. W środku jest mnóstwo fajnych obrazków, rad i historyjek. Książka jest wręcz urocza i to nie dlatego, że znajdują się tam jednorożce. ABC moich uczuć jest przeznaczona nie tylko dla osób w związku ale także dla singli. Jeśli masz ciekawe doświadczenia miłosne jestem  pewna, że ta książka będzie ciekawie wypełniona. 
Może nie jestem mistrzem recenzji (zwłaszcza w tej kategori) ale szczerze mogę polecić tą książkę. Jestem pewna, że będzie ona idealna do zapełnienia wolnego czasu!
Wydawnictwo: KAKTUS
Cena standardowa: 15,90 zł
--------------------------------------------------------------------
Znacie tą książkę? 
Zapraszam do oddania głosu w ankiecie (na pasku bocznym)
Dodawaj zdjęcia, zbieraj kryształki i licytuj nagrody (klik)
Mój Instagram (klik)

43 komentarze:

  1. Osobiście nie posiadam żadnych miłosnych doświadczeń, więc niestety nie jest to książka dla mnie, haha.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbytnio nie przepadam za takimi książkami, ale ta wydaje się być ciekawa :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki, jednak ma bardzo zachęcająco okładkę i pewnie przy najbliżej okazji po nią sięgnę. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też widziałam ją na kilku blogach i po przeczytaniu Twojej recenzji stwierdziłam, że również muszę ją mieć :) Lubie czytać takie książki :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż żałuję, że w moich nastoletnich czasach nie było takich książek, ponieważ z chęcią bym ją kupiła, gdybym miała trochę mniej lat niż mam ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje lata też mam bo lada moment 20 mi stuknie :D Ale taka książka to fajna odskocznia :)

      Usuń
  7. Wyglada na ciekawą :) jak spotkam w ksiegarni to napewno kupie !
    Dziekuje za polecenie :)
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to jest coś w stylu "Zniszcz ten dziennik"? Nie wiem, jestem chyba staromodna, ale uważam, że książka jest do czytania, a nie do wypełniania i niszczenia, więc chyba taka nie przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zniszcz ten dziennik" jeśli dobrze kojarzę to jest do niszczenia ta głównie jest do wypełniania :) Nie zauważyłam jeszcze żadnej strony, żeby się wyrywało lub dreptało ^^

      Usuń
  9. Szczerze mówiąc nie spotkałam się jeszcze z tą ksiażką, za to przypomina mi troszeczkę "To nie dziennik". Nie ukrywam, że zaciekawiło mnie "ABC moich uczuć" także prawdopodobnie w niedalekiej przyszłości zakupię, bo cena też nie jest jakaś z kosmosu :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej ksiazki co prawda, ale lubię ksiażki
    tego typu. Są świetne, bardzo kreatywne i twórcze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również ją mam i przyjemnie się wypełnia :)
    Co do akcji to rzeczy są potrzebne ciągle a akcja konczy sie w dzien dziecka ,bo do wtedy zbieramy rzeczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki tego typu są naprawdę świetne. Słyszałam o tej książce, aczkolwiek sama jej nie posiadam. Cena moim zdaniem jest super, także z pewnością ją zakupię :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane, podoba mi się tu u ciebie ;) Dlatego obserwuję! ♥

    Pozdrawiam!
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. Już na jakimś blogu czytałam o tej książce możliwe że się na nią skusze :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie czytałam takiego typu książek
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna książka nie słyszałam jeszcze o niej tylko o abc mojego stylu

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki tego typu nie przekonują mnie. Moim zdaniem nie powinno się nawet nazywać ich książkami.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Jednak nie jest ona taka sama jak "Zniszcz ten dziennik". Tutaj jedynie ją się wypełnia. Jeszcze nie spotkałam się z ani jedną stroną na której pisze "podeptaj, wyrzucić, rozerwij" :)

      Usuń
  18. Również mam tą książkę:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie interesują książki tego typu, choć jeszcze nigdy żadnej nie zdecydowałam sobie kupić, to może akurat na tą się kiedyś skuszę ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako singiel chętnie uzupełnie! :d
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. może się skusze na tą książkę
    Zapraszam na nowego posta :)
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam tę książkę już na kilku blogach (zaraz obok "ABC stylu") ;) Chyba sprawię sobie jedną z nich, wyglądają bardzo zachęcająco ;) Myślę, że to świetny sposób aby dać upust swoim emocjom i posklejać złamane serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię tę książkę, napisana z dystansem :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej książki, ale wygląda na ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm... fajnie sie zapowiada ta ksiazka, moze sie skusze aby przeczytac! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta książka!

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię książki o takiej tematyce:) dobrze Ci poszła recenzja! :)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdybym ją miała byłaby już chyba cała zapełniona ( patrząc na moje przeżycia miłosne można tak wywnioskować ) :))) Muszę rozważyć jej zakup ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam podobnej książki. Jednak najlepsze są dla mnie jakieś ciekawe opowiadania :D Świetny pomysł z tym kwiatkiem obok książki. Świetnie to wygląda! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaciekawiła mnie ta książka, więc mogę szczerze powiedzieć, że świetna recenzja ;)
    i cena też nie wygórowana więc może...

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety tak się składa że nie miałam okazji jej przeczytać.Na twoim blogu spotykam się z nią po raz pierwszy. Wolę jednak tradycyjne książki, ale fajnie że ci się ona podoba.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam książki tego typu, ale tej jeszce nie miałam. Będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie czytałam jej i szczerze powiem: średnio mnie interesuje :)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zauważyłam, że po serii "zniszcz ten dziennik" zrobiło się pełno takich książek do wypełniania itd. Fajna sprawa, zawsze jakaś nowość, coś innego.
    Nie miałam jeszcze żadnej książki tego typu, ale od dłuższego czasu myślę nad kupnem czegoś w tym stylu, może byś fajną zabawą i chwilową odskocznią od codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger