20:17

#30.03

Hej!
Od tygodnia wchodzę na bloga tylko po to by dodać nowy wpis lub przeczytać nowe posty osób, które obserwuję i które dodają u mnie komentarz. Niestety ale przez pewien czas będzie mnie tutaj mniej. Zostało mi dwa tygodnie na podciągnięcie swoich ocen co w czwartej klasie technikum jest bardzo ciężkie bo nieważne jak bardzo bym się starała to niektórych rzeczy nie mogę zrozumieć (tak, chodzi głównie o matmę). Później czeka mnie matura, która z roku na rok staje się coraz trudniejsza i której się obawiam. Dzisiaj byłam w Częstochowie na pielgrzymce dla maturzystów. Po mszy i drodze krzyżowej mieliśmy godzinę wolnego. Wraz z koleżanką uparłam się iść do Cudownego źródełka. Zakupiłyśmy wodę i wróciłyśmy do autokaru. Przy okazji wycieczki dowiedziałam się, że zdałam egzamin, który potwierdza moją kwalifikację zawodową. Czyli jeden sukces osiągnięty! Następne dni zapowiadają się ciężko ale trzeba wszystko jak najlepiej ogarnąć i nie odkładać niczego na potem. Jedynie w sobotę zrobię sobie dzień leniucha. W końcu tylko raz w życiu ma się 20-ste urodziny :D Jak u Was ? Dużo macie nauki/pracy? Są tu jakieś osoby, które w najbliższym czasie mają urodziny? :)

(zdjęcia mojego autorstwa)

50 komentarzy:

  1. Nie martw się blogiem, ponieważ każdy z nas rozumie, że teraz musisz zająć się czymś ważniejszym - poprawienie ocen, matura i egzamin zawodowy to teraz Twoje priorytety, także skup się na tym, na pewno wszystko dobrze Ci pójdzie, będę trzymała kciuki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzamin zawodowy już mam z głowy :) Teraz tylko matura do której trzeba się przyłożyć :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego i powodzenia na maturze! Mnie czeka za 2 lata :/
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) 2 lata szybko zlecą :)

      Usuń
  3. Ja miałam urodziny pod koniec styczna. A co do nauki to jest jej masa dopiero co wróciłam do szkoły i już jest pełno terminów na sprawdziany i tym podobne .-. Ahh... Piękny piesek <3
    Buziaki x
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zupełnie Cię rozumiem ! :D Ja jestem w trzeciej klasie liceum, matura też mnie czeka za miesiąc i jestem przerażona ! Głównie matematyką i ustnym polskim ! Dlatego staram się w końcu wziąć za powtórki, a internet niezwykle mnie rozprasza, więc sama staram się spędzać mniej czasu przy komputerze, nawet na blogu. Choć muszę przyznać, że to ciężkie. :D
    Powodzenia na maturze, no i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ! :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przeraża matematyka i ustny polski. Zwłaszcza, że często mój język się plącze i z moich ust wychodzą dziwne słowa, które nie mają sensu ^^ Powodzenia na maturze i życzę Ci motywacji do uczenia się :D
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  5. no po 20-stych urodzinach już nie powie nikt,że jesteś nastolatka. Więc trzeba uczcić:>
    no matmy tez nienawidzę i ta matura wielkimi krokami

    Ciekawe zastosowania kremu "Nivea" - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah i to mnie najbardziej boli, że nie jestem nastolatką :D

      Usuń
  6. Zdjęcia są piękne! Gratuluję zdania egzaminu i wszystkiego najlepszego z okazji 20!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! :) Bardzo dobrze Cię rozumiem, ja w tym roku piszę test gimnazjalny, ale jednak przez cudownych (sarkazm) nauczycieli mam pełno zadań na głowie i na nic czasu mi nie starcza, jednak już po chyba będzie lżej, jednak jak na razie nauki jest masa...

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!
    Spodobał Ci się mój blog? To zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na testach gimnazjalnych ! :)

      Usuń
  8. Gratuluję zdanego egzaminu! I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Piękne zdjęcia, a psiak mnie zauroczył *.*
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nauki, aż za dużo ;-;;
    Przecudowne zdjecia, takie wiosenne, klimatyczne :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również mam trochę nauki przed testem gimnazjalnym :/ życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powodzenia na testach gimnazjalnych :)

      Usuń
  11. Super post! :)
    Ja mam urodziny 18 kwietnia, więc też całkiem niedługo! ;)
    Wszystkiego najlepszego kochana, z okazji 20-stki! :*
    Ja także mam duużo nauki, a testy kwalifikujące do gimnazjum, tzw. testy szóstoklasisty, piszę już w ten wtorek.. :( Bardzo się boje, ale myślę, choć w małym stopniu dam radę, na co na testach próbnych się nie zapowiadało .. :)
    Pozdrawiam cieplutko kochana i obserwuję! <3 <3
    ♥ Mój blog! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia :) O to Twoje już za 15 dni. Wpadnę na Twojego bloga złożyć Ci życzenia :) Powodzenia na testach. Na pewno dasz radę ! :)

      Usuń
  12. Ja za niedługo pisze egzamin gimnazjalny i takze mam teraz dużo nauki. Tylko marze, aby dobrze go napisac i dostac sie do wymarzonej szkoły ;) Zycze ci powodzenia i zdania matury ;)
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Tobie również życzę powodzenia :)

      Usuń
  13. Życzę ci więcej wolnego czasu na załatwianie spraw blogowych. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam j zapraszam do mnie:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mm piękne zdjęcia <3 Tez lubię fotografować makro :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tego sukcesu! Trzymam mocno kciuki, aby jakoś poszło z tą matematyką. :) No to wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! Ja miałam w marcu. :D A nauki też mam sporo, niestety. :/ Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ! :) Życze motywacji do nauki :)

      Usuń
  16. Powodzenia w szkole! Ładne zdjęcia;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w najbliższym czasie też muszę podciągnąć oceny, ponieważ kończę gimnazjum ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia! Oby oceny były jak najlepsze! Piękne zdjęcia :*

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdjęcie prześliczne <3 ja też już niedługo muszę zająć się moją ukochaną fotografią :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Mackenzie. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah.. Jamiałam urodziny 29 marca :) Wszystkiego najlepszego! Ja jestem w prywatnym gimanzjum i w tym roku piszę egzaminy,wiem że nawet nie ma co tego porownywac do matury,ale jednak stres jest..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Życzę powodzenia na egzaminach!

      Usuń
  21. Ja mam za trzy dni urodziny już 19-naste ^^ Ale ten czas leci. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh... Ja mam za trzy tygodnie egzaminy :C Nawet nie zaczęłam się uczyć...
    Obserwuje <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia robisz, a piesek słodziak! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2016/04/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia ! gratuluję zdanego egzaminu i na pewno dasz radę z matematyką ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia w podciąganiu ocen :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger