16:06

Zestawy #2

Hej! Jeszcze dwa dni i  w końcu będę mogła odpocząć od szkoły, sprawdzianów i egzaminów. Tak, tak od poniedziałku moje województwo rozpoczyna długo wyczekiwane ferie! Bardzo się cieszę, gdyż będę mogła skupić się na innych rzeczach i nadrobić to co zaniedbywałam w jakimś sensie przez szkołę. Dzisiaj postanowiłam, że zrobię troszkę luźniejszy post. Odkąd założyłam bloga tylko raz pojawiły się zestawy, a przecież miały być częściej ale w sumie to dobrze. Mam dużo nowych pomysłów na posty i mam zamiar zrealizować je na feriach. O ile łatwo jest znaleźć letnie zestawy tak o wiele trudniej było mi skompletować zdjęcia na których znajdują sie cieplejsze ciuszki. Mimo, że i tak niektórych nie dałoby rady założyć w bardzo zimne dni to i tak chciałabym je pokazać. Zresztą na taką pogodę jaka jest za oknem moim zdaniem te zestawy są idealne. Post trochę bez ładu i składu ale aktualnie jestem rozkojarzona. W piątek czeka mnie coś bardzo ważnego i moje myśli krążą tylko wokół tego.  Zapraszam do oglądnięcia! 
Zdjęcia z internetu.


A co tam u Was? :) 
Podoba Wam się, któryś zestaw?
Zapraszam do ankiety, która znajduję się na pasku bocznym. 

59 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te dobrania :)
    Kojarzą mi się nawet z inspiracjami typu Tumblr czy We Heart It :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam od poniedziałku ferie :D. Niestety fakultety się szykują, ale i tak będzie trochę luzu. Najbardziej podoba mi się zestaw 2 :D, za oknem dopiero co spadł śnieg.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaczynam w tym tygodniu ferie :D
    Podoba mi się zestaw z białym sweterkiem i czarną spódniczką (chociaż wybrałabym inną torebkę, bo osbiście nie lubię tego typu) oraz zestaw z brązowym swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zestawy, trudno wybrać jeden, w każdym jest to "coś" :)
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoje ferie niestety kończę :(, dlatego życzę udanego wypoczynku :). Bardzo fajne zestawy ;).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow...to jest post dla mnie, uwielbiam oglądać takie zestawy, a te są genialne ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość zestawów jest świetna :)

    Ja również zaczynam ferie w poniedziałek, NARESZCIE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post, ale dobrze byłoby gdybyś zrobiła coś z czcionką, bo zwłaszcza na przenośnym urządzeniu Bardzo niedobrze się czyta.
    Jeśli miałabyś czas zajrzyj na
    Maquillageprofille.blogspot.com
    Zbieram opinie, bo dopiero zaczynam i niebardzo wiem jak się do tego zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wyrównuję bo tak ładniej wygląda na kompie a niestety nie podoba mi się jak czcionka jest "nierównomierna" :)

      Usuń
  9. oj wszystkie zestawy są fajne
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko ci pozazdrościć :c
    Ten tydzień był dla mnie najgorszy pod względem sprawdzianów i kartkówek.
    Bardzo fajny blog :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/


    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zestawy, fajnie się komponują! :)
    Ja też w końcu mam upragnione ferie (zafundowałam sobie je już dzisiaj :P)

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawy *-* Aż nie mogę się napatrzeć :D Ale najbardziej podobają mi się 2 4 i 6 w 1 tabelce! W drugiej dwa środkowe a w trzeciej 1,3 i 4 <333
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :)
    Mi osobiście spodobały się trzecie zestawy.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się stylizacja ze sweterkiem w kolorze wina (ostatnia) oraz 3cia z 2go kolażu z czarnymi botkami na obcasie, jest prosta, aczkolwiek szykowna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też zaczynam ferie w poniedziałek! Świetne ubrania:)

    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zestawy są świetne i nie umiem wybrać tego najładniejszego :)
    -------------
    Dodałam nowego posta, dopiero zaczynam więc może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie zestawy są świetne! I na pewno cieplutkie!

    Ja również od poniedziałku rozpoczynam ferie :)
    Bardzo intetresujący blog. Obserwuję oczywiście :)

    Pozdrawiam ciepło
    A w wolnej chwili zapraszam :http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci zazdroszcze :(
    Ja juz koncze ferie ;/
    Swietny jest 3 zestaw! :)
    Zparaszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie zestawy :) Najbardziej spodobał mi się 6,9 i 10.
    Też trochę zaniedbałam bloga przez sesję. Na szczęście teraz mam wolne i mogę trochę odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłych ferii. :) Wszystkie zestawy bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawy. Najbardziej podoba mi się nr 3 w 5 rzędzie :)
    mój blog: klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ale świetne :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    littleblackandwhite96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tych zestawów podoba mi się nie tylko jeden, są też zestawy z których chętnie wybrałabym po kilka rzeczy i połączyłabym z elementami innego zestawu;>

    Zagłosowałam! ;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy kolaż zdjęć najbardziej mi się spodobał, kolory takie jakie lubię ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się 6 stylizacja! Ja już dzisiaj zaczęłam ferie i bardzo się cieszę! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zestawy :)
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie życzę owocnych i leniwych zarazem ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze?wszystkie zestawy mi sie bardzo podobają :) lubie takie połączenia casulowe oraz plecione sweterki, mega :) czekam na więcej tego typu postów :) i udanych ferii życzę ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. cięzko byłoby mi wybrać jeden zestaw , bo w kazdym jest przynajmniej jedna rzecz, która mi się cholernie podoba;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post z cudownymi zestawami:) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestawy z adidasami i trampkami jak najbardziej na wieeelki pluuus !!!
    http://zsxcv-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy zestaw jest świetny, idealnie trafia w mój gust!
    U mnie nowy post, recenzja dwoch produktów z Ziaji, zapraszam :) myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje województwo miało ferie jako pierwsze. Teraz czekam na Wielkanoc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie zestawy są śliczne- najbardziej mi wpadły mi w oko zestawy z trzeciego zdjęcia :3 Wszyscy przez ferie mówią, że będą nadrabiać zaległości- ja również ;D Niestety mam tylko tydzień wolnego z czego dwa dni id do szkoły ;c Egzaminy już na chwilę- jakie jakby polska matura ; /

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę Superowy Blog! ♥ *-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Który? Wszystkie pawie hahah :)

    Pozdrawiam,
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie zestawy są świetne! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mam niedługo ferie
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też zaczynam dopiero ferie! Bardzo fajne zestawy, nie mogę wybrać, który najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam i życzę udanych ferii! :*
    xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za inspirację. Mi szczególnie podoba się ten ostatni zestaw z bbordowym kapeluszem ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie idealne *.*


    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny post mi sie najbardziej podoba 1 zestaw:)

    kllaudus.bllogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ostatni, bo boski kapelusz!
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Większość zestawów jest naprawdę cudowna <33
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zestawy :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. większość zestawów bardzo mi się podoba :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  47. ja też rozpoczęłam ferie ;) podobają mi się niektóre zestawy.


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie ukradłabym Ci wszystkie te ubrania <3

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger