16:46

Szczawnica

Hej! Co tam u Was? :)
Właśnie dzisiaj rozpoczynam drugi tydzień ferii. Pierwszy zleciał mi bardzo szybko. W czwartek, wraz z chłopakiem wyjechałam do Szczawnicy. Zawsze byłam negatywnie nastawiona do takich miejsc. Oczywiście można się domyśleć, że wszystko uległo zmianie. W czwartek po przyjedzie, rozpakowaliśmy się i nie chcąc trafić czasu udaliśmy się na Wodospad Zaskalnik, który znajdował się ok. 2,5 km od naszego miejsca zakwaterowania. Wydawałoby się, że to bardzo blisko ale biorąc pod uwagę fakt, że cały czas było pod górkę (kto by się spodziewał) i co chwilę musiałam stawać by porobić zdjęcia to zeszło nam ok. godziny. Później udaliśmy się na miasto. Drugiego dnia za cel obraliśmy sobie Słowację bo dlaczego by nie skorzystać skoro do granicy na piechotę było tylko ok. 7 km? Po drodze zwiedziliśmy trochę parku narodowego. Co prawda pogoda była fatalna ale nie zamierzaliśmy siedzieć bezczynnie w pokoju. Po całej wycieczce, cali mokrzy wstąpiliśmy do knajpy zjeść coś ciepłego.


 Ostatniego dnia pogoda bardzo nas zaskoczyła. Przez noc napadało trochę śniegu więc wszędzie było biało. I zamiast wracać do domu wybraliśmy się jeszcze raz nad wodospad i skorzystaliśmy z kolejki na Palenicę. Widok niesamowity! Następnym razem mamy zamiar nauczyć się jeździć na nartach ^^
Zdjęć oczywiście mam o wiele więcej jednak myslę, że jak na jeden post to jest ich dodanych aż za dużo. I na koniec dla zainteresowanych jak wygląda bluza z Dresslink na osobie.
Bluza/Sweterek (kliknij tutaj)

40 komentarzy:

  1. Piękne widoki, zazdroszczę, bo u mnie sama nuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia:) Widzę, że mimo wszystko wyjazd się udał:)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia, widzę, że wycieczka się udała :) Kliknęłam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :D
    Obserwuję
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne widoki, zazdroszczę Wam wycieczki, my jesteśmy tacy leniwi, że spędzamy większość wspólnego czasu na łóżku.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu trzeba się gdzieś wybrać :)

      Usuń
  7. bardzo baśniowa aura wam towarzyszyła, pięknie zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w drugi dzien cały czas padało i cali mokrzy byliśmy :D Dziękuję :)

      Usuń
  8. Ale piękne zdjęcia <3 Jestem pod wrażeniem talentu, super ukazane detale i krajobraz. Są naprawdę magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jednak do perfekcji to im bardzo daleko no ale staram sie ^^

      Usuń
  9. Mi niestety ferie się już skończyły ;(
    Piękne zdj <3
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek niestety mi też się konczą :( Dziękuję :)

      Usuń
  10. Wodospad przepiękny , takie widoki to tylko aparat do kieszeni :) Pozdrawiam :http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Ja ze swoim w takich miejscach bardzo rzadko się rozstaję :D

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia. ;) Brakuje mi śniegu. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również. Spadł w nocy a rano już go nie było ; /

      Usuń
  12. zazdroszczę, że chociaż wyjechałaś z domu w ferie :)
    świetne zdjęcia
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ci te zdjęcia wyszły! *_* Urzekły mnie te zimowe klimaty :)

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na to, że bawiłaś się bardzo dobrze w Szczawnicy, moja droga :) Bardzo podoba mi się wodospad, a krajobraz podczas drugiego dnia, kiedy napadało trochę śniegu jest magiczny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo złej pogody w drugim dniu było okey :)

      Usuń
  15. boziu jak pięknie na tych zdjęciach ! aż chciała bym się tam przenieść !
    ogólnie zdjęcia są doskonałe ! fotograf zna się na rzeczy ..
    no nic mi nie pozostało jak tylko podziwiać i zaprosić do siebie :)
    http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szczerze powiem, że chciałabym znać się dobrze na rzeczy na razie to tylko amatorskie zdjęcia :)

      Usuń
  16. Zazdroszczę takiego wypadu.Piękne widoki, a na nartach warto się nauczyć, świetny sport.
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia *-* mam nadzieje że odpoczęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjecia *-* Mam nadzieję, że wypoczęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluza. Piękne zdjęcia. Tez mama jeszcze tydzień feri ;) http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia tych wszystkich widoków są rewelacyjne! :)
    ja również zaczynam drugi tydzień ferii. Dzisiaj wybrałam się z siostrą na rower :D
    fajnie spędzasz ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog i zdjęcia świetne, będę wpadać częściej:)
    zapraszam do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/
    zachęcam do oceniania zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  22. moi przyszli teściowie byli w szczawnicy i po zdjęciach stwierdzam,że jest pięknie!;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma co się negatywnie nastawiać bo każdy wyjazd nawet do lasu czegoś nas doświadcza :) Super że Ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz to już na pewno nie będę się negatywnie nastawiac do żadnego miejsca :D

      Usuń
  24. Fajnie że wyjazd się udał ;) Ładne widoki tam miałaś ^^ Miałaś szczęście że trochę śniegu cie zaskoczyło bo w tym roku to bardzo mało było :D Życzę Ci abyś pojechała na więcej udanych wyjazdów ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne zdjęcia :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger