14:16

Strony internetowe

Hej! Na początku chciałabym Wam podziękować za to, że jest Was coraz więcej. Dziękuję, że wchodzicie, komentujecie i czytacie moje posty. Czytelnicy są moją motywacją do pisania, która daje niezłego kopa. Już niedługo szykuję kolejny konkurs oraz nagrodę dodatkową. A przechodząc do dzisiejszego postu to długo myślałam o czym napisać bo w głowie i na kartce mam mnóstwo pomysłów do zrealizowania. Piszę o jednym wpada mi do głowy co innego i tak w kółko. Postanowiłam zaryzykować i napisać o stronach internetowych z których korzystam i które są godne uwagi.

DressCloud. W dużym skrócie: jest to strona, która zyskuje coraz większą popularność. Osobiście od jakiegoś czasu przebywam tam codziennie.  Nie ma dnia bym chociaż na 5 minut tam nie weszła. Na DressCloud dodaje się zdjęcia, które później zbierają takie jakby polubienia od innych. Za każdym razem gdy ktoś kliknie nam "Fajne" dostajemy jeden kryształek oczywiście można je jeszcze zdobyć w grach oraz barometrze aktywności. Są one bardzo przydatne bo dzięki tym kryształkom możemy licytować tzw. swopy czyli zestawy nagród. 
Zainteresowanych zapraszam do rejestracji (klik)

Drugą stronką jaką bardzo często odwiedzam jest WeHeartIt. Codziennie znaleźć tam można dużą dawkę nowych inspiracji, które potrafią zmotywować nie jedną osobę. Konto na tej stronie mam już bardzo długi czas i uwielbiam oglądać te wszystkie obrazki tak samo jak wrzucać takie, które mnie inspirują i mają dla mnie jakieś większe znaczenie. 

Instagram. Co prawda nie jest to stronka lecz aplikacja ale na komputerze również  można przeglądać profile. Moje "prywatne" konto mam już ponad rok. Dzisiaj postanowiłam założyć drugie, które będzie dostępne dla wszystkich i na którym będę umieszczała inspiracje, obrazki a także zdjęcia wykonane przeze mnie.

A Wy z jakich stron korzystacie? 
Jesli macie konto na jakiejś z tych stron/aplikacji podacie nick. Chętnie obejrzę :)

W większości na zdjęciach są screeny 
moich profili lub stron głównych. 


27 komentarzy:

  1. Nigdy nie spotkałam się z takim typem aplikacji, żeby za polubienia można było brać udział w licytacji. Świetna inicjatywa.
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię instagrama, ale ostatnio polubiłam też tumblr i spędzam tam dużo czasu reblogując różne zdjęcia lub szukając inspiracji (http://xcorv.tumblr.com/) xD
    Co do inspiracji, to też mam konto na we heart it, ale zaglądam tam trochę rzadziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa. :) Chociaż nie wiem, czy warto żebym sie uzależniała od kolejnej strony, podczas gdy matura już tuż tuż. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na żadnej z tych stronek nie mam konta, ale DressCloud wydaje się naprawdę ciekawe. Wygrałaś już coś kiedyś ? :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryształki cały czas zbieram ale jeszcze nic nie licytowałam ponieważ czekam na coś co skradnie moje serducho. Najchętniej to chciałabym zestaw z jakimś woskiem ale własnie one sa bardzo rzadko. Najczęściej można spotkać kosmetyki takie jak: żele, balsamy, oleje do włosów, lakiery, pomadki. Stwierdziłam, że jeszcze chwilkę sobie pozbieram i zrobię sobie prezent a może nawet dwa na urodziny :D

      Usuń
  6. bardzo fajny,pomyslowy post:D stronki ktore opisaas naprawde wydaja sie ciekawe;) chetnie zajrzę
    co powiesz na wspolna obserwacje? jak tak to zacznij ja sie odwdzięcze;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/ pozdrawiam cie serdecznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej stronce :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! ;-) zapraszam do mnie :-D http://opowiadelkipandelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. We heart it dla mnie najlepsza strona do inspiracji ;p
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też właśnie założyłam blogowe konto na Instagramie: whocaresperfection ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam instagram. Jestem od niego uzależniona :) Obserwuję jako oliwiasara04

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o DressCloud, aczkolwiek brzmi ciekawie, dostawanie prezentów za to, że komuś coś się podoba brzmi naprawdę kusząco :) A co do we heart it to też jestem uzależniona od tej strony :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Instagram, ale tylko czasem, staram się nie przebywać na nim codziennie. Wystarczy, że besty zabierają mi dużo czasu.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie te strony znam i używam na co dzień. Dresscloud i IG to straszne pożeracze czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. WeHeartIt kiedyś często przeglądałam, teraz niestety nie mam na to czasu. Instagrama mam, a DressCloud wydaje się fajne :)

    niepuscmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o DressCloud , zapowiada się fajnie :) A we heart it mam i także polecam !
    Zapraszam do mnie : http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem ci że super pomysłowy post ! jeszcze takiego nigdzie nie widziałam ! :)
    a po za tym fajnie napisałaś i miło się czytało :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam się lubuję bardziej w blogerze, lubimycztać.pl i Tumblr, gdzie zawsze znajduję inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam WeHeartIt często odwiedzam tą stronę, a o tej pierwszej nie słyszałam.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem na DressCloud, ale od paru miesięcy w ogóle tam nie wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna sprawa :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba czas to rozpowszechnić! Ja u siebie również napisałam takiego posta!
    Jeśli masz ochotę tutaj mój blog:
    ontheicce.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger