15:33

Inspiracje

Inspiracja - czyli m.in natchnienie, zapał lub według internetu idea działania, pomysł. Dla każdego to słowo może mieć inne znaczenie. Zainspirować można się dosłownie wszystkim np. książkami, filmami, obrazkami, drugą osobą, zdjęciami, wydarzeniami. Czy jest ona ważna w naszym życiu? Według mnie tak ponieważ to ona daje nam motywację i chęci do dalszego działania w naszych celach czy postanowieniach.  Inspiracje dają nam możliwość dokonania nie tylko wielkich ale także małych zmian, które potrafią wnieść do naszego życia trochę więcej satysfakcji, optymizmu i chęci do spełniania marzeń. Pozwala także wyjść z ciągłej rutyny, która jest problemem wielu osób. Więc jeśli chcemy w życiu czegoś więcej ale nie mamy sił lub chęci to warto poszukać źródła swoich inspiracji, które dadzą nam wielkiego kopa :)


Co Was inspiruje? Szukacie swoich inspiracji? :)
Dodałam nową zakładkę "o mnie". Jeśli ktoś chciałby się czegoś więcej o mnie dowiedzieć lub o blogu to zapraszam do poczytania :D Buziaki ;*

49 komentarzy:

  1. Ja prawie codziennie odwiedzam weheartit.com gdzie znajduję masę inspiracji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie posty:) Super blog:) obserwuje i mam nadzieje ze sie odwdzięczysz:)

    mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię czerpać inspiracje z Internetu, czytając różne portale i oglądać zdjęcia, itp... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam je :) Moim zdaniem inspiracje są wszędzie, trzeba tylko umieć je dostrzec. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasem szukam inspiracji przeglądając różne strony typu Tumblr, czy instagram... :D
    Śliczne zdjęcia ♥
    hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirację, faktycznie potrafią dać kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja cały czas poszukuję inspiracji, głównie znajduję je na tumblr - moje małe miasto nie jest zbyt inspirujące :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie inspirują filmy, zdjęcia, książki lub nawet sytuacje w życiu.
    Bardzo fajne obrazki :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje i bardzo podoba mi się wygląd bloga :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zostaje na dłużej, świetne inspracje:)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. JA UWIELBIAM inspiracje :) są świetnie szczególnie obrazki z tumblra są bardzo motywujące ale trzeba również odróżniać inspiracje od kopiowania :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje, lubię takie oglądać.
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje. Mnie również inspirują obrazki. Ostatnio jest ich coraz więcej.
    Obserwuję ;)
    myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja cały dzień spędzam na poszukiwaniu inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zazwyczaj inspiruje świat zewnętrzny. Inspiracji szukam w życiu codziennym. Na ulicy, na chodniku oraz wśród ludzi. Zdarza się także, że szukam jej przeglądając różnego rodzaju strony właśnie z obrazkami tego typu jakie zawarłaś w poście.
    To ostatnie najbardziej mnie urzekło! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :D
    Pozdrawiam :) Czekam na kolejny post :)
    Fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, zainspirować się można wszystkim! Oczywiście, że inspiracje to coś bardzo ważnego, bo tak, jak napisałaś, dają nam porządnego kopa do dalszej roboty. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie bardzo inspirują piosenki :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście inspiruje mnie dosłownie WSZYSTKO :) A co do zdjęć, które wybrałaś bardzo podoba mi się ten mech w słoiku, świetny pomysł :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie inspiracyjne zdjęcia! Mogłabym je oglądać godzinami :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam posty z inspiracjami <3

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię rutyny :) Inspirują mnie inne osoby , jeżeli widzę że maja z czegoś satysfakcję. Nie warto siedzieć przed telewizorem to pewne :)
    Zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam :)Zaobserwowałam , bo masz ciekawy blog Byłoby mi miło ,gdybyś zaobserwowała u również u mnie , pomoże mi to w rozwijaniu bloga :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie inspiruje życie codzienne, w nim poszukuję inspiracji aby to co robię było użyteczne :) poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolejny świetny post! czekam na kolejny bo aż miło się czyta:)

    zajrzysz do mnie? byłby mi bardzo miło jakbyś zostawiła po sobie ślad:) KLIKNIJ A PRZENIESIE CIE NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie inspiracja jest potrzebna właściwie do wszystkiego! Zaczynając od zwykłego opowiadania na polski, kończąc na wielkim wynalazku. Ja inspiracji szukam głównie w muzyce, ale nieraz też przeglądam strony typu WeHeartIt na których znajduję równie dużo tego "natchnienia"

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne inspiracje! <3 mnie inspiruje mnóstwo zdjęć, które znajduję na Tumblr albo we heart it :')

    pozdrawiam i zapraszam :)
    aleksandraolender.blogspot.com - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje,ja uwielbiam te modowe:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Super inspiracje, uwielbiam takie posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Inspiracje rzeczywiście można znaleźć wszędzie i ja staram się z tego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama potrafię znaleźć inspiracje dosłownie wszędzie, a to w liściu, bo sobie spada, a to w głupiej reklamie czy też innych internetowych "dziełach". Twoje inspiracje bardzo mi się podobają, szczególnie te owocki, aż bym coś zjadła podobnego.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne inspiracje, jednak ja wole te z cytatami. Jakoś tak bardziej do mnie przemawiają i cześciej je przeglaam :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie zainspirowały złote rybki :) Bardzo ładne zdjęcia wybrałaś.

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham posty z inspiracjami. Wybrałaś cudowne zdjęcia!
    Joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne inspiracje *.* Uwielbiam przeglądac takie zdjęcia
    Zapraszam http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne inspiracje, bardzo mnie się podobają! :)
    Poleciłam cię w swoim najnowszym poście "Cake By The Ocean" dobry blog, to poleciłam! :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny post. Genialne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się rybek w słoiku. Pozdrawiam (: Zapraszam -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia, ciekawie piszesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam na :
    darkness-dolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja szukam inspiracji przed każdą sesją zdjeciową
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie oprócz zdjęć oczywiście, inspirują bardzo cytaty oraz teksty piosenek, coś niesamowitego! :)) Inspiracje genialne!! Bardzo mi się podobają!

    Pozdrawiam ♥ Obserwuję! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś również zaobserwowała, jeśli mój blog Ci się spodoba. ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne inspiracje. :)
    Ja inspirację znajduję w codziennym życiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne isnpiracje :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne inspiracje! Ja właśnie lubię takie minimalistyczne :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger