16:47

Blue

Hej! Styczeń był bardzo intensywnym miesiącem. Dużo nauki, sprawdzianów, kartkówek. Przygotowania do egzaminu teoretycznego i praktycznego. Jeden mam za sobą (zdany, szok!). Mimo tego, że czasami nie miałam chwili odpoczynku to udało mi się zachować systematyczność na blogu. Z czego bardzo się cieszę. Luty postanowiłam rozpocząć od postu w konkretnym kolorze. W ankiecie najwięcej głosów zebrał niebieski. Dla przypomnienia na czym to polega. Jak niektórzy z Was wiedzą, jakiś czas temu wymyśliłam sobie właśnie taką serię postów, które są wrzucane co miesiąc. To Wy decydujecie o tym jaki kolor ma wystąpić jako następny. Dodatkowo dostosowuje wygląd bloga do danego odcienia. Mam nadzieję, że ten post też Wam się spodoba. A na koniec przypominam o konkursie (klik)! Pozostało bardzo mało czasu bo trzy dni (do 06.02.16). Zapraszam wszystkich do udziału. Komentarze do konkursu opublikuje 6 lutego. 
Jak minął Wam styczeń? :)




Zdjęcia z internetu. Kolaże robiłam sama.


Zapraszam do ankiety która znajduję się na pasku bocznym! 
Konkurs tutaj (klik) :)

45 komentarzy:

  1. Zdjęcia fajne. ;p Zagłosowałam na tęczowy post, ale nie wiem czy tam się pojawiło, bo pisało 0 głosów, to jakby co tu mówię. :P
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po odświeżeniu widać oddany głos :)

      Usuń
  2. Hi, nice blog!
    Would you like to follow each other via GFC? Just let me know :)

    Hello, my name is Ev

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł z takim kolorowym postem:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że styczeń był dla każdego ciężkim miesiącem :3 Bardzo fajne inspiracje. Może wspólna obserwacja??? Daj znać :)
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo fajny pomysł, że dokładasz do tego nutę koloru w szablonie ;) Podoba mi się!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdanego egzaminu, moja droga :) Co do inspiracji to bardzo podoba mi się zdjęcie z łódką z widokiem na góry :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne niebieskie inspiracje, świetny pomysł z takimi kolorystycznymi postami!

    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne inspiracyjne zdjęcia
    niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialne inspiracje :)
    Zwłaszcza ten narysowany liść mi się mega podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzięłam udział w tym konkursie a co mi tam XD
    Cuuudowne *-*
    Włosy super, też takie chce <33
    I ten rysunek na liśchttp://liveivette.blogspot.com/iu nie wiedziałam że tak możne *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać twoje kolaże! Są świetne! :)
    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna seria! Jestem ciekawa jaki będzie następny kolor, mój ulubiony kolaż to ten ostatni- bajeczny :)

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze chciałam zrobić na swoich włosach ombre niebieskie lub szare
    przyjemne dla oka inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow... fajne kolaże zrobiłaś,mi styczen minął na "lajcie" gdyż miałam ferie.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne! Genialny pomysł z takimi postami! Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jak niebiesko *_*
    lubie takie nastrojowe inspiracje *_*
    Konkurs u mnie zapraszam,bardzo proste zasady ;)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne ♥ Uwielbiam te zdjęcia z liściem i łódką *.*

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A dla mnie styczeń był leniuchowaty, bo miałam ferie. ;p Gratuluję tego, że zdałaś! Uwielbiam tę serię postów na Twoim blogu. :) Są takie klimatyczne (?), a raczej bardzo przyjemne dla oka. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  19. Luty bardzo kojarzy mi się z niebieskim, super zdj ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super obrazki. Zagłosowałam. Ja akurat mam ferie :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Poczułam wakacje i ferie zimowa w jednej chwili :D. Gdyby taki kolor włosów nie zmywał się, a włosy magicznie przestały rosnąć, dzięki czemu nie byłoby odrostów, to pewnie już dawno wyglądałabym jak kucyk Pony :P.
    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne niebieskie inspiracje! U mnie styczeń nie był tak intensywny, bo byłam chora ;)
    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów! Supi blog:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kolor niebieski! Super inspiracje! Co do stycznia bardzo szybko mi przeleciał, moze dlatego ze caly czas cos robilam ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. W pierwszym kolażu włosy po lewej - najlepsze <3
    Ściskam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Styczeń upłynął... hmm, bardzo szybko! Nie wierzę, że już jest luty. Zapewne mrugnę i już będę szczęśliwa z odebranego świadectwa (fajnie by było...). :D
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi styczeń minął dobrze.
    Co ty na to, aby następny post był w ciepłym kolorze, np. żółtym?

    goo-misek.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia wybrałaś! pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niebieski, kiedyś był moim ulubionym kolorem! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejć... kocham niebieski kolor. *.* I nawet dobrze minął. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne inspiracje, włosy odważne. :)
    Ciekawy blog. :) Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne inspiracje kolorem. Podobają mi się najbardziej zdjęcia z naturą w roli głównej.
    Ostatnio polubiłam czerwień, więc proponuję właśnie ten kolor jako następny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne inspiracje, a niebieskie włosy są takie śliczne! Kilka lat temu farbowałam swoje na taki kolor, ale wyszły mi... zielone, haha. Jak widać nie jest to takie łatwe
    Pozdrawiam!
    Q

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię ten kolor;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia. Lubię ten kolor, lecz nie jakoś szczególnie.

    pozdrawiam serdecznie 😊
    http://velvetheart96.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękny kolor, napatrzeć się nie mogę *,*

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia wybrałaś do kolażu;)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger