16:42

#17.02

Hej!  
Dopiero co rozpoczęły się ferie a już minęła połowa pierwszego tygodnia. Wraz z chłopakiem postanowiliśmy wybrać się na trzy dni do Szczawnicy. Mam zamiar porobić dużo zdjęć i zamieścić niektóre na blogu. Mimo, że mam prawie 20 lat to nigdy nie byłam ani w górach ani w ich okolicach więc czas to nadrobić. A jeśli już jesteśmy przy takim temacie to chcę Wam pokazać miasta i państwa, które mi się podobają i które chciałabym odwiedzić. Zapraszam :)
1. Anglia/Londyn
Jest to kraj, który odwiedziłam pod koniec gimnazjum czyli dawno temu ale mimo krótkiego pobytu zdążyłam zakochać się w nim. Po skończonej szkole planuję wyjechać tam do pracy i zostać na max. 5 lat. W Anglii jest mnóstwo cudownych miejsc, które są warte odwiedzenia i poznania ich historii. 
2. Stany Zjednoczone/Nowy Jork. 
Tam chciałabym się wybrać tylko z czystej ciekawości. Poznać zwyczaje, kuchnie amerykańską. A Nowy Jork to piękne i pełne życia miasto, które z pewnością jest marzeniem nie jednej osoby. 
3. Niemcy. 
Do tego kraju chciałabym pojechać również w celach poznawczych. Najbardziej interesuję mnie Berlin, Europa-Park w Rust oraz Zugspitze czyli najwyższy szczyt górski w Niemczech.
4. Włochy. 
Cudowne i malownicze państwo w którym znajdują się ciekawe miejsca/ miasta do zwiedzania np. Wenecja, Rzym, Florencja, Mediolan, Neapol. Jestem ciekawa zarówno tamtejszych zwyczajów jak i tradycji. Poza tym według mnie jest to idealne miejsce na dłuższe wakacje.
5.Turcja. 

Póki co ostatnie miejsce na mojej liście, które chciałabym odwiedzić. Nigdy bym nie wzięła pod uwagę tego państwa gdybym nie zaczęła oglądać tureckiego serialu "Kosem".  Interesuje mnie historia Turcji oraz ich zwyczaje. A poza tym z tego kraju pochodzą prawdziwe kebaby ^^
A wy jakie miejsca chcielibyście odwiedzić? :)
Zapraszam do ankiety na pasku bocznym.
Proszę o klik tutaj, tutaj lub tutaj :)
Zdjęcia są z internetu czyt. google grafika.

60 komentarzy:

  1. Ja myślę, że Turcja jest najbardziej fascynującą opcją!
    mvrseliuv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te miejsca są cudowne, ale moim priorytetem jest właśnie Nowy Jork. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i świetne miejsca, również chciałabym je odwiedzić...
    ahhh, rozmarzyłam się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym zwiedzić wszystkie :3 i wiele innych :3
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym pojechać do Szwecji i Danii :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym odwiedzić każde z tych miejsc:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. na pierwszym miejscu USA - marzą mi się od dziecka;p Mam tam ciotkę, więc z wizą nie problem, ale chciałabym jechać na dłużej, a obecnie niestety nie da rady:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Włochy <3 A do Berlina jadę w czerwcu, aż na cały miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałabym zwiedzić Ameryke <3 bo w Anglii juz mieszkałam kilka miesiecy :))
    zawsze mozesz sie zgłosić i podać tylko pierwszą litere nazwiska :P
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym z chęcią odwiedziła Londyn. Choćby nawet na parę dni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Anglii i się zakochałam - muszę tam wrócić^^. Turcję polecam z całego serca :). Póki co moim marzeniem są Włochy i oczywiście USA

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super plany, też tworzę sobie listę miejsc, które chce odwiedzić. Warto sobie potem odhaczyć, to co udało się już zobaczyć. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Także byłam w Londynie ale na bardzo krótki czas, ogólnie to mieszkałam w UK i polecam ci ten kraj do zamieszkania - w ogóle Londyn jest dla mnie idealnym miejscem na zamieszkanie :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo bym chciała na kilka lat :)

      Usuń
  15. Bardzo bym chciała odwiedzić USA, szczególnie Los Angeles :)

    http://ultrapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro te zdjęcia są z Internetu powinnaś napisać z jakich źródeł korzystasz, bo jest to prawdopodobnie czyjaś własność. Ja bym chciała zwiedzić Transylwanię, zamek draculi itp. Może się uda w te wakacje.
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dopiszę. Tylko ciężko napisać coś innego skoro jest to najzwyczajniej w świecie Google grafika po wpisaniu odpowiedniego państwa/miasta.

      Usuń
  17. Tych ferii to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pełbymi garściami i wyciskajcie jak cytrynę :)bawcie się dobrze ze mnie również, bo ja niestety szkołę mam już dawno za sobą, więc już zapomnailam co to znaczy ferie :( ale na szczęście są jeszcze urlopy i wlasnie taki urlop planujemy, w przyszłym tygodniu jechać w góry na deskę pośmigać :)

    W Turcji bylam- jestem przepięknie- polecam ! :)
    do Włoch sama chętnie bym się wybrala :)

    3,56$, 0,84$ + baner
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miłego urlopu! :)
      Oczywiście, że poklikam :)

      Usuń
  18. Byłam w Londynie i jest to cudowne miasto, pełne inspiracji! Polecam się wybrać :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysl na post;) pieekne zdjecia, mega inspirująca i ciekawe opisy, milo sie czyta i przeglada;)
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chciałabym odwiedzić Wielką Brytanie USA, Francję Włochy,Szkocję i Australię :)
    Kliknięcia zrobione ! Udanego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Świetnie napisane ^^ Szukałam takiego bloga, na pewno zostanę na dłużej ;* Zapraszam na konkurs! http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Też chciałabym się kiedyś wybrać do USA i do Włoch *-* A pozatym to jeszcze do Japoniii <33333
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też bym bardzo chciała pojechać do Stanów i Anglii. Byłam już we Włoszech i jest to cudowny kraj :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też teraz mam ferie :) Pozdrawiam i zapraszam na :
    invisible-hybrid.bligspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście jedyne co za granicą chcę zobaczyć Hiszpanię i może Norwegię (;
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanego wyjazdu, mam nadzieję, że góry Ci się spodobają :) Co do Twojej listy to widziałam na żywo 3 z 5 państw, które tutaj umieściłaś i też marzy mi się wyjazd do Nowego Jorku :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj spodobały ale teraz uważam, że za krótko to trwało :)

      Usuń
  28. Byłam dwa lata temu w Szczawnicy i myślę, że nie zawiedziesz się nad tym miejscem. Pięknie jest tam, zwłaszcza promenada nad Grajcarkiem ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po i to prawda, nie zawiodłam się :)

      Usuń
  29. też chciałabym odwiedzić te miejsca :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowy Jork! Strasznie piękne miasto. :) ♥

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. W Londynie byłam dwukrotnie, bardzo podobało mi się tam. Niesamowite miasto. W Niemczech teraz mieszkam. Pozostałe miejsca z chęcią również bym odwiedziła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli chodzi o mnie to jak do tej pory byłam w Francji, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii. Jeździłam na kolonie :) Trzeba podróżować jak najwięcej! Ja osobiście uwielbiam to robić. Zapraszam do mnie może Ci się spodoba buuuziaki! :*

    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne fotografie miejsc ;) każde z tych miejsc jest dla mnie bajeczne. Podróże kształcą więc nie rezygnuj z marzeń!

    Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Te miejsca są przepiękne! :) Również kiedyś chciałabym większość z nich odwiedzić.
    Niesamowity wpis!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. Super miejsca zwiedziłaś :)
    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że co? Następnym razem radzę przeczytać chociaż ze dwa zdania ;/

      Usuń
  36. Powodzenia w spełnianiu swoich marzeń :) Ja chciałabym zwiedzić Meksyk. Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie moje miejsca które chce odwiedzić to: Anglia, Stany, Hiszpania i Włochy :)
    Mam nadzieję że już w przyszłym roku uda mi się zobaczyć Anglię bo mam pewne plany :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne miejsca<3
    mi się marzy Turcja i Grecja<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju Londyn jeszcze nigdy nie byłam, a tak bardzo chciałabym się wybrać.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja najbardziej chciałabym odwiedzić Stany Zjednoczone i Francję <3
    ------------------------
    NEW POST!
    http://inspiracjeamelii.blogspot.com/2016/02/jak-spedzic-ferie-zimowe.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Też bym chciała zobaczyć te wszystkie miejsca ♥ Na razie moimi priorytami są Anglia i Niemcy ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Na mojej top liście również znajduje się Anglia i Stany Zjednoczone. Chciałabym zwiedzić bardzo wiele miejsc, jednak takim jedynym, wymarzonym miejscem są w moim przypadku Malediwy, kto wie, może kiedyś uda mi się tam dotrzeć :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja w pierwszej kolejności stawiam na polskie miasta.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bym chciała odwiedzić Norwegię, właściwie to w Norwegii bym chciała zamieszkać, a odwiedzić to Włochy. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post :) Moim marzeniem jest Anglia i mam nadzieję, że się spełni :)

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie chciałabym wyjeżdżać z kraju na tak długo ;) Ale odwiedzić te miejsca jak najbardziej :D Zawsze chciałam choć na parę dni polecieć do NY ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja chciałabym pojechać kiedyś także do Anglii :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Stany i Anglia marzą mi się od zawsze*.*
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger