16:33

Konkurs!

Witajcie kochani !
Obiecałam, że w styczniu na moim blogu pojawi się konkurs. Słowa dotrzymuję! Jest to mój pierwszy konkurs który organizuję dlatego też nie jest aż tak "bogaty". Mimo wszystko mam nadzieję, że niektórym się on spodoba. Do wygrania jest kominek oraz 3 woski Yankee Candle: orange splash, vanilla cupcake, fireside treats. Nie, nie będzie to kolejny konkurs typu "zaobserwuj mnie". Dlaczego? Bo uważam, że jest to chęć zdobycia jak największego grona obserwatorów. A ja wolę mieć prawdziwych czytelników niż osoby tylko obserwujące :) A więc co trzeba zrobić?

1) Napisać "Zgłaszam się"
2) Podać adres e-mail
3) Podać cenę jednej rzeczy tej, tej lub tej. 

Konkurs potrwa do 6.02.2016r, a więc dwa tygodnie. Zwycięzcę ogłoszę 7.02.2016r. Będzie on wyłoniony poprzez losowanie. Po zakończeniu w ciągu max. dwóch dni kontaktuję się z wygraną osobą. Na podanie adresu czekam max. 5dni. Po tym czasie jeśli nie dostanę żadnego znaku, losuje kolejną osobę.  Wszystkim życzę powodzenia :)  PS. Zgłoszenia opublikuję 6.02 póki co jest ok. 15 osób :)

*Konkurs nie jest sponsorowany. Organizatorem oraz fundatorem nagród jestem ja :D 

Osoby polecane (z poprzedniego postu):

25 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia innym!

    Bardzo będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz!
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,,,,,Zgłaszam się ''''''
    Slendijula@gmail.com
    cena 1:Sukienka US$4.50
    CENA 2:Bluza w jaskółki US$3.42
    cena 3:Gąbeczka do podkładu US$ 1.43

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam sie, pipipasek@wp.pl
    jedna rzecz-4,50 $
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ZGŁASZAM SIĘ!
    1999_jk@wp.pl
    no to pierwsza: 4.50 ^^

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Zgadzam się:)
    2.e-mail: prada1990@vp.pl
    3. cena: $4,50

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;)
    iwona.zajac91@gmail.com
    Cena rzeczy numer 1(sukienka): 4.5$ :)


    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    e-mail: mystylleee@gmail.com
    pierwsza rzecz: sukienka US$ 4.50
    Losowanie w moje urodziny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. :)
    e-mail: tosiaaa003@wp.pl
    cena sukienki: 4.50 $
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! A może akurat uda się wygrać :)
    email: monika.przbylo@interia.pl
    cena pierwszej rzeczy US$ 4.50

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za osoby które biorą udział :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. To miłe, że postanowiłaś zorganizować taki konkurs:) Obserwuję mimo wszystko, bo spodobało mi się tutaj:) Zgłaszam się:) Mój adres email: martakaldon@gmail.com
    Cena sukienki to $4,50

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ;) 3,42
    lovesummer7800@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    alexandrak-blog@o2.pl
    Ceny sukienki $4.50

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wieczorku ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 1) Zgłaszam się
    2) onyxhiaeth@gmail.com
    3) Sweter 3.42$

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ;)
    e-mail: baskuul@o2.pl
    cena pierwszej rzeczy czyli sukienki to: US$ 4.50

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały blog <3
    zapraszam do mnie xwictoriax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Zgłaszam się
    2. poranabloga.pl@gmail.com
    3. Pierwszy link sukienka 4.50$

    OdpowiedzUsuń
  20. oo zawsze chciałam te woski, ale moja mama uważała i nadal uważa że wydziwiam XDD
    1. Zgłaszam się
    2. liveivette@gmil.com
    3. 1 rzecz 4.50$
    2 rzecz 3.42$
    3 rzecz 1.43$

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    patiii.012@o2.pl
    Ceny: US$ 4.50, US$ 3.42, US$ 1.43 :)
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Cena pierwszej rzeczy - 6,50$
    katrina.swin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :) :*
    zandarosia1324@gmail.com
    Cena pierwszej rzeczy - US$ 4.50

    Pozdrawiam goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger