12:26

Winter

Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać inspiracje typowo zimowe, które znalazłam na internecie i które w jakiś sposób mnie ujęły. Po dłuższym czasie w końcu zaczynam czuć, że jest taka pora roku jaka powinna być. Co prawda nie ma za dużo śniegu ale zdecydowanie wszystko zmierza w dobrym kierunku. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się wybrać na zdjęcia. Oczywiście jeśli czas mi na to pozwoli bo prawda jest taka, że ostatnio mam mało wolnych chwil. W czwartek pisałam egzamin zawodowy teoretyczny a w lutym przed feriami czeka mnie praktyczny, którego się boję bo zdawalność na moim "kierunku" w technikum jest bardzo malutka. No ale zobaczymy jak to będzie. W szkole narzucają bardzo szybkie tempo i mam mnóstwo kartkówek i sprawdzianów. Naukę muszę dodatkowo pogodzić z próbami poloneza (za tydzień studniówka), obowiązkami domowymi i wizytami u lekarzy gdyż zdecydowałam się na usunięcie znamion. A jak u Was? Macie już ferie ? :) 




Jesli macie jakie pytania albo po prostu chcecie napisać to podaje adres e-mail: 
ankaraax@gmail.com
Znajdziecie mnie również na:

42 komentarze:

  1. Ojej, ojej te zdjęcia są takie bardzo słodkie <3 Ja w ferie pewnie będę się spotykać ze znajomymi. Gdzieś pojadę no i poświęcę więcej czasu na bloga! karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, u mnie jest duuuzo śniegu,więc zima na całego! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham inspiracje, te zdjęcia są piękne

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog jak i post o inspiracjach zimowych <3 :)
    Zapraszam do mnie! ;) :) Rozdział pierwszy historii Alice już dzisiaj!
    rainbovheaven.blogspot.heaven

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje inspiracje zimowe bardzo mi się podobają :)
    ja też mam bardzo mało czasu i tak jak Ty w zeszły czwartek miała egzamin zawodowy teoretyczny. Ja studniówkę mam dopiero 30.01, ale próby już trwają przez co wracam później do domu i mam mniej czasu żeby się uczyć do matury. Ale studniówki tak czy inaczej nie mogę się już doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam inspiracje :)

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis ! Stylizacje extra!!!
    Pozdrawiam j zapraszam częściej ! Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne inspiracje ! <3 świetny blog ;)
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/ zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje. Dasz radę z egzaminem, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dopiero kiedy spadł śnieg poczułam ten magiczny klimat zimy ;) i niestety nie ma za dużo czasu by się nią nacieszyć,a ferię dopiero pod koniec lutego :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne inspiracje :) ja niestety ferie zaczynam za dwa tygodnie
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zimowe inspiracje. Ferie mam za tydzień.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam próby poloneza, ale na bal gimnazjalny :). Mam nadzieje, że wszystko ze sobą pogodzisz i zrealizujesz, tak jak ma być. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę za Ciebie trzymała kciuki na egzaminie praktycznym, na pewno wszystko pójdzie dobrze :) Poza tym - świetne inspiracje :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inspiracje :3 najlepszy pierwszy kolaż.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne inspiracje :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zimowe obrazki ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że uda Ci się wybrać na tę sesję. Trzymam za Ciebie kciuki, abyś zdała! Również udanej studniówki życzę. :) Ja na szczęście mam już ferie od dwóch dni to mogę sobie odpocząć. ;) Świetne inspiracje.
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post. Fajne zdjęcia. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się akurat zaczęły ferie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia mówią same za siebie ! :) ŚWIETNY POST !
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jakie słodkie te zwierzaki. Niestety ferie mam dopiero od 15 lutego :(
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam już ferie :)
    Świetne zdjęcia.
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia :)
    Powodzenia na egzaminach :* i udanej zabawy studniówkowej !!! :) baw się dobrze :))

    wspólna obserwacja? :) ja klikam :* :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje :) Ja ferie już zaczęłam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite inspiracje, a ten ostatni koteczek jest cudowny ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super inspiracje! A zwierzaki najsłodsze o jacie *.*
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award - wystarczy odpowiedzieć na pytania, które znajdziesz u mnie w najnowszym poście ;*
    Only mom can judge

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe zestawienie obrazków. ;)

    |
    v
    majnmajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne inspiracje, szkoda, że w tym roku nie dało odczuć się zimy
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger