12:37

Ulubieńcy.

Hej !
Na koniec pierwszego miesiąca nowego roku postanowiłam po raz pierwszy zrobić post z moimi ulubieńcami. W ostatnim czasie bardzo polubiłam się z niektórymi produktami i rzeczami, dlatego chciałabym je opisać. Może ktoś się na coś skusi. Jeśli post Wam się spodoba to dajcie znać w komentarzu a na pewno w przyszłości pojawi się jeszcze jakiś tego typu :) A teraz zapraszam do czytania. 
Od pewnego czasu jestem maniaczką wszystkich wosków i świeczek. W swojej kolekcji mam bardzo dużo zapachów z różnych firm np. yankee candle. Jednak te malutkie cudeńka przebiły wszystko! Jest to jeden z trzech zestawów jakie można zakupić w Rossmannie jednak na stronie widziałam też inne. Ja wybrałam "Happy mix". W środku znajdują się 4 mini woski jabłkowe, 2 truskawkowe i 2 o zapachu mango. Tak w skrócie dlaczego to właśnie one są moimi ulubieńcami? Po zapaleniu w niecałą minutę po pokoju roznosi się intensywny, przyjemny zapach. Najbardziej zachwyca mnie truskawka bo pachnie jak mamba ale pozostałe dwa też są świetne. Koszt ok. 10 zł. Polecam :)
Dezodorant w naturalnym sprayu Royal Revolution oraz Killer Queen. Jedne z moich ulubionych zapachów! Pamiętam, że chciałam kupić jeden ale nie mogłam się zdecydować, a dzięki temu, że była przecena to skusiłam się na obydwa i nie żałuję ani trochę.  Co prawda mam je od dawna ale nadal zajmują wysokie miejsce na mojej liście ulubieńców. 
Ziaja to jedna z moich ulubionych firm. Na zdjęciu znajduje się krem redukujący trądzik, kuracja antybakteryjna (ok. 12 zł). Używam go od bardzo dawna i jak dla mnie jest skuteczny. Dzięki niemu nie mam problemów z trądzikiem. Polecam go wraz z żelem myjącym :) Produkt, którego używam również od dawna i który trafił na listę moich ulubieńców to BB Cream z garniera. Nie wysusza skóry i ładnie wyrównuje jej koloryt. Cena ok 12 zł
Tusz do rzęs Pump Up (curling mascara) z Lovely. Maskara podkręcająca i unosząca rzęsy. Kupiłam go na promocji w Rossmannie w celu spróbowania czegoś nowego. Od tamtej pory stał się moim ulubieńcem. Daje bardzo fajny efekt. Spectacular Me Volume mascara z Lovely. Pogrubia i wydłuża rzęsy. Tusz ma gumową szczoteczkę, która bez problemu dotrze do "najkrótszych" rzęs.  Każdy kosztuje Ok. 11 zł w cenie standardowej. I ostatni to tusz do rzęs Maybelline New York the Colossal Volum express mascara. Używam go od kilku lat w połączeniu z innymi. Szczoteczka bardzo dobrze rozprowadza tusz na rzęsach i daje zadowalający efekt.
 Brązowy żel stylizujący do brwi z firmy wibo. Żel ładnie stylizuje brwi a dodatkowo nadaje im ładnego, lekkiego i naturalnego kolorku. Na szczoteczkę nabiera się odpowiednia ilość dzięki czemu nie ma problemu z nadmiarem żelu na brwiach. Pomadka ochronna Laura Conti. Trafił do moich ulubieńców dlatego, że dobrze nawilża usta, ma przyjemny zapach i nadaje lekkiego koloru. Pomadka do ust, Glossy Temptation z Wibo numer 5. Jest to zdecydowanie mój faworyt. Ma naturalny odcień a na ustach wygląda delikatnie. Mimo, że łatwo się ściera to i tak polecam :)
I ostatnie miejsce na mojej liście ulubieńców zajmuje serial Supernatural czyli Nie z tego świata. Zaczęłam go oglądać dzięki siostrze. Serial ten opowiada o dwóch braciach którzy są łowcami duchów. Ale czy na pewno o to w tym chodzi? Polecam oglądnąć. Ja póki co cały czas go odkrywam :) 
----------------------------------------------------------------------------
Przypominam o konkursie(klik) 
A Wy jakich macie ulubieńców? :)
Dajcie znać czy post Wam się spodobał :)

64 komentarze:

  1. Ah Supernatural :D Mogłam się spodziewać :D
    Ja niestety stoję w tym serialu na 8 sezonie..
    Ale skoro wszyscy mówią, że jest nadal taki świetny, to chyba pozostaje mi dalej oglądać :D
    Zapraszam na mojego nowego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to ja jestem dopiero pod koniec 4 sezonu dlatego tak mnie wciągnął :)

      Usuń
  2. Chyba wybiorę się do rosmana po foski <3 Są cudne <3
    __________________________
    jollyliwcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie do kupna tych wosków
    http://claudettek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskara z Maybelline to mój ulubieniec od lat, jednak od jkaiegoś czasu daję szansę innym kosmetykom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy. Pomadki do ust bardzo się przydają w ostatnim czasie, bynajmniej mi, ponieważ moje usta szybko się wysuszają i pękają ^^
    Jedyne do czego bym się przyczepiła to czcionka posta. Jest ona pogrubiona i mała i trochę dziwnie się czyta, a tak jest ładnie :)

    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, poprawiłam troszkę :)

      Usuń
  6. Jeju, te woski muszą być genialne! Muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy.
    Pierwszy raz widzę takie woski.Wyglądają przesłodko.Uwielbiam świeczki.;D
    Serialu nie znam,ale może kiedyś zacznę go oglądać.
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajni ulubieńcy :)
    zapraszam do siebie )
    rokiand.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni ulubieńcy, z większością nie miałam styczności
    ale przecież mogę je wypróbować :) z chęcią dowiem się
    o nich czegoś więcej i przetestuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi by się coś takiego do brwi przydało :/ Mam mało widoczne i wgl chciałam zacząć je lekko zaznaczać, ale mama nie zgadza się... uważa, że jestem za młoda na szpecenie sobie twarzy. Fajny post i piękne zdjęcia <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samam mam mało widoczne ale tylko z początku. Ten żel bardzo delikatnie podkreśla dzięki czemu cokolwiek jest widoczne ale nie wygląda sztucznie :)

      Usuń
  11. PS: Te z tą kredką wyglądają coś jak tumblrowe <3 heuheu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ulubiency! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ulubione zapachy Katy Perry <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować te woski, sama jestem wielką fanką świeczek.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post !
    Kiedyś używałam ten podkład.
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kremik na trądzik muszę sprawdzić;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak kupię taki podgrzewacz to na pewno polecę po te woski do Rossmana, jak tak intensywnie pachną:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wypróbowałabym ten brązowy żel do brwi. :D Fajni ulubieńcy :)

    http://heroblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super są te woski ! muszę sobie kupić ! :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Więc na początek rada co do zdjęć... próbuj je robić w dobrym świetle jak pomadki, kredki do brwi- bo te zdjęcia są bardzo ładne. Ale np. przy tym dezodorancie w sprayu efekt jest nie ciekawy. Robiłaś to zdjęcie z fleszem?
    Fajni ulubieńcy, zaciekawiły mnie te woski bo chcę zacząć z nimi przygodę.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o te zdjecia które wykorzystałam do tego postu to każde jest robione w inny dzień. Nie mam też możliwości zawsze robić w dobrym świetle zdjęc ponieważ jak wracam ze szkoły to już jest ciemno i zostaje mi używać lampy która lekko zmienia kolory. Na pewno jesli bedzie podobny tego typu post to postaram się zrobić zdjęcia lepsze :)

      Usuń
  21. Uwielbiam wszelkie zapachowe woski, a kremy BB z Garniera są świetne! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahh niestety każdy krem BB z Garniera jest dla mnie za ciemny :/

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tego typu posty ! :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej rzuciły mi się w oczu wody toaletowe Katty Perry, miałam tą niebieską, jest cudowna, polecam :D
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam świeczki !!! super pomysły!
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Te świeczuszki super. Jestem wielką fanką wszelkich świeczek itd. O! Mam tę niebieską mascarę i jak na razie jestem z niej bardzo zadowolona. ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Już od dawna mam zamiar kupić tę mascarę z Lovely, więc za pewne jak będę chciała to kupię, bo czytam o niej tylko pozytywne opinie :)
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna lista, moja dziewczyna używała niektórych z tych kosmetyków i też była zadowolona :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam ten tusz z Maybelline i jestem z niego zadowolona:)
    Kochana poklikasz u mnie w najnowszym poście?
    z góry dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie tymi woskami. Chętnie bym je kupiła!
    Świetni ulubieńcy. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely post!

    http://www.susannahzabelle.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ciągle szukam tych wosków w Rossmannie i nie mogę ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci zależy na tych woskach to możesz zamówić przez internet do swojego rossmanna (dostawa taka jest darmowa) :)

      Usuń
  33. Te świeczki wyglądają wspaniale, pewnie niesamowicie pachną. Naprawdę ciekawi ulubieńcy :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię ten czerwony zapach od Katy Perry, jest bardzo ładny :) Co do produktu z Ziaji to o nim nie słyszałam i chętnie go wypróbuję, co do Ziaji to polecam pastę z liścmi z manuka, jest genialna (cena: 7.5zł:)).

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A aktualnie mam produkty z liścmi z manuka ale nie w postaci pasty dlatego się skusze :)

      Usuń
  35. Super blog będę wpadała często na niego na radzie sobie zapiszę w zakładkach, bo jestem na telefonie, a jak będę na kompie to za obserwuję =).
    //Anastazja

    OdpowiedzUsuń
  36. woski widziałam ostatnio w Rossmanie i zastanawiałam się czy są fajne, może kiedyś je kupię, skoro mówisz, że są ok :) tusz z lovely to mój ulubiony! taki tani a robi robotę! zainteresował mnie ten żel do brwi, może kiedyś prawdzę!
    fajny post, trafiłaś w mój gust ;)
    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. o używam tego kremu z Zaiji ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta czarna pomadka ma śliczny kolor :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Love it! I had fun reading this.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajni ulubieńcy :) xwictoriax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. przypomniałaś mi, że miałam się zabrać za oglądanie "supernatural" :D
    bardzo fajny, rozbudowany wpis :) sporo tych ulubieńców :P
    zainteresowałaś mnie, tym żelem antytrądzikowym :) a krem bb bardzo lubię ♥
    ostatnio nabyłam tusz lovely pump up, jest całkiem dobry :P
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. My akurat uwielbiamy Teen Wolfa, ale też przymierzamy się do Supernatural, skoro tak go wychwalasz haha

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cześć! Skoro tak lubisz kosmetyki - testować je i o nich pisać, może chciałabyś zostać konsultantką oriflame?:) Jak coś to możesz pisać na mój mail, wsyztsko Ci wytłumacze :D paulacierpiak@gmail.com A kosmetyki genialne, uwielbiam kremy BB, i mam taką samą mascarę tę zółtą z lovely <3 :D


    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale kiedyś już byłam i zrezygnowałam.

      Usuń
  44. Świeczki, świeczki, świeczki... kocham od dłuższego czasu mam jakieś uzależnienie od świeczek. Nie dawno kupiłam świeczki o zapachu ''czekoladowym'; haha polecam :D http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba się uzależniłam. Ile ja kasy na świeczki przewaliłam .. :D

      Usuń
  45. Wypróbowałabym te świeczki, bo zależy mi właśnie na tym,żeby zapach był intensywny.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. oo woski <33333
    tusz Pump Up jest świetny <3 To chyba mój ulubiony w całej mojej przygodzie z 4 tuszami w całym życiu xDD
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. woski , woski , woski , mą miłością :P tylko za mało mam kominków do ich spalanie eh :P Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ja na święta dostałam dwa więc teraz mam trzy a i tak to za mało bo wosków mam o wiele więcej :D

      Usuń
  48. Krem z ziaji naprawdę sie sprawdza :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny jest ten biały kominek ;)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger