17:17

Purple

Hej !
Co tam u Was? Jak tam powrót do codziennych obowiązków? Osobiście staram się przyzwyczaić do wczesnego wstawania i próbuje wykorzystywać dobrze czas abym wszystko mogła zrobić to co zaplanuję lub na co mam ochotę. Ale dziś nie o tym. Mam dla Was kolejny post z kolażami w konkretnym kolorze. Zrobiłam ankietę gdzie to Wy mogliście zdecydować jaki kolor będzie kolejny. Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział i zagłosowali. Najwięcej głosów a jednocześnie po równo miał fioletowy i niebieski. Zdecydowałam się na ten pierwszy i mam nadzieję, że Wam się spodoba! Do tej pory tego typu posty były dobrze przyjmowane ale zobaczymy jak będzie dalej i czy one zostaną. Oczywiście fajnie by było, bo to nie jest tak, że wejdę sobie na jakieś stronki i pościągam pierwsze lepsze zdjęcia. Na takie posty również poświęcam troszkę czasu. Zaraz uruchomię kolejną ankietę i chciałabym Was prosić o oddanie głosu.





Ankieta --->
Znajdziecie mnie też na: 

57 komentarzy:

  1. Widać, że zdjęcia są świetnie dobrane. Jest to piękny kolor. Taki tajemniczy i romantyczny. :) Ja osobiście głosuję na kolor brązowy, bo to też ciekawy i modny ostatnimi czasy kolor :)

    Zapraszam do mnie: http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powrót do codziennych obowiązków jest trudny i chwilowo nie mogę się przyzwyczaić :/

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje :) Musiałaś sporo czasu spędzić by znaleźć takie wyjątkowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłaś świetne zdjęcia . Są takie magiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym te makaroniki. Mmm... Ja byłam w szkole w poniedziałek i wtorek, ale mam wolne do końca tygodnia, więc jeszcze luzik. :) Pozdrawiam!
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ...a nie lepiej robić i przerabiać własne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wymyśliłam sobie taką tematykę postów pisałam, że będą to inspiracje/obrazki zaczerpnięte z internetu :)

      Usuń
  7. Ja powoli wdrażam się w ten nowy rytm po tej długiej przerwie ;)
    Zagłosowałam w ankiecie!

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post :) osobiście kolor fioletowy jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia! karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne te kolaże, swoją drogą uwielbiam fiolet :)


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, prześliczne inspiracje :)

    Ja na szczęście nie musiałam jeszcze zrywać sie jakoś bardzo wczesnie, ale za to w sobotę bede musiała wstać o 3:30 :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że dzięki kolażom można znaleźć jakieś fajne inspiracje ;)

    http://everydayiishalloween.blogspot.com/ - Zapraszam, wiedźma bloguje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam napis, teraz zrobiłam obrazek, ale chce do niego coś dorobić, na razie tylko nie wiem co :( Jest dobrze już u mnie.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia :) Fioletowy kolor włosów wygląda prześlicznie...
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezuu fiolet obłędy kolor :D miałam kiedyś przez chwile fioletowe włosy :D poważnie :P iii mam identyczny wianek jak na tym zdjęciuuu! miałam dziś dodać zdjecie na bloga:P
    pozdrawiam kochana i czekam na nowe posty;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post masz bardzo fajnego bloga i piszesz bardzo ciekawie oby tak dalej ! :)
    obserwuje i licze na to samo :) !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA GIVEAWAY -> dblazkowska.blogspot.com.ZAPRASZAUM GIVEAWAY U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam fioletowy,a co do Twoich inspiracji to ten las z ostatniego kolażu jest przepiękny <3

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten pomysł z klorami.
    Inspiracje same w sobie są świetne. Wziełam oczywiście udział w ankiecie
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jest bardzo ciężko z przyzwyczajeniem się do wczesnego wstawania i jeśli nie zaśpię na jutrzejszą lekcję będę się bardzo cieszyć :)
    Świetne zdjęcia! Podziwiam, że chce Ci się ich wszystkich szukać!:)
    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia <33 karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski kolor, jeden z "moich" kolorów:)
    P.S. Pytałaś u mnie o cenę szminki GR. Zapłaciłam za nią 11.90 ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne fotki, ta z liściem na zeszycie - mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój ulubiony kolor :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj nie wątpię, że przy takich postach jest trochę pracy przy znalezieniu odpowiednich zdjęć, ale efekt jest fantastyczny. :) Pewnie, że mi się podoba!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm... fiolet to ja lubię na paznokciach najbardziej;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł na post zdjęcia są super. Może następny będzie to niebieski albo granatowy?

    hellomyflower.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże szanse są, że następnym razem będzie królował niebieski :)

      Usuń
  27. Świetne inspiracje, uwielbiam ten kolor ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Slicznie dobrałaś do siebie te zdjęcia! Są świetne :)!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku! *.* Śliczne kolaże! W ogóle pięknie prowadzisz bloga :)
    Chętnie zostanę tu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dalej nie mogę przyzwyczaić się do wstawania...Śliczne są te zdjęcia :)
    natala-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajny pomysł na tematykę posta, bardzo lubię fioletowy:) Ja cieszę się, ze w końcu wróciłam do codziennej rutyny, bo przynajmniej łatwiej mi się zorganizować i znaleźć czas na wszystko :))

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię fioletowy, mi to się podoba. Taki pastelowy...
    Pozdrawiam i zapraszam na: blackannabellee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne inspiracje ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcie lasu w ostatnim kolażu to po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie sądziłam, że można znaleźć tyle przepięknych zdjęć z przewodnim kolorem fioletu! Są śliczne ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nooo mi też sie nie chce nigdy wstawać :D
    No ale kiedyś trzeba :)
    Taaa sukienka jest booska *_*

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi również podoba się fiolet ;)
    A u mnie ciężko ze wstawaniem właśnie, jakos nie mogę się jeszcze oswoic :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Po tak długim wolnym jest mi strasznie ciężko się przestawić na tryb szkolny i chodzę cały czas niewyspania. Mam nadzieję, że to szybko minie.
    Jakie fajne inspiracje.
    Pozdrawiam,

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fioletowe włosy świetnie się prezentują! :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow!
    Naprawdę piękne kolaże <3 Zwłaszcza drugi i trzeci. Pierwszy jest ładny - taki uroczy i dziewczęcy, po prostu delikatny. A reszta ma w sobie tajemnicę i bardzo mi się podoba. Myślę, że ty też jesteś osobą, która ma w sobie tajemnicę :D
    Bardzo ładne kolaże <3

    Pomijając ten post, chciałabym podziękować za kolejne odwiedzenie mojego bloga i komentarz, bardzo fajny.Chciałaś mnie obserwować i właśnie dodałam ten gadżet. Ja twojego już obserwuję więc, jeśli nadal chcesz to zrobić i czytać, moje codzienne pogadanki to śmiało :D

    PS: Lecę do ankiety :D
    PS: To ja Niezrozumiana, po prostu przeszłam z bloggera na konto Google Plus

    Trzymaj się Wika <3
    http://nierozumiana14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. W tym drugim kolaż wszystko tak bardzo mi się podoba! Ogólnie fioletowe i różowe włosy uwielbiam :)
    Kisiel truskawkowy-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne inspiracje, uwielbiam ten kolor ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. niestety ale ciężko jest mi teraz powrócić do normalności i wczesnego wstawania ;d a zdjęcia są genialne! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny kolaż z fioletowymi zdjęciami ♥
    Jak ja chciałabym mieć takie fioletowe włosy jak w zdjęciu po lewej stronie u góry ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. miałam kiedyś fioletowe włosy ^^ najgorsza rzecz w życiu :D:D

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger