13:11

New year

Nowy rok, nowe postanowienia i nowa motywacja! Przynajmniej część z nas stawia sobie nowe cele do zrealizowania chcąc uczynić ten rok lepszym od poprzedniego. I to jest dobre ale z czasem u niektórych motywacja znika i odkładają to wszystko na bok myśląc, że i tak to jest nie do osiągnięcia. Zdarza się, że porzucamy swoje postanowienia/ cele przez innych, którzy dołują nas swoim pesymistycznym podejściem do świata i negatywnym zdaniem do poszczególnych sytuacji. Tak naprawdę wszystko zależy od nas samych, to wszystko siedzi w naszej psychice.  A teraz kilka małych  rad:

1. Szukaj nowych inspiracji !
Nic tak nie motywuje jak słowa innych osób lub po prostu ich walka i same efekty, które uzyskali.
2. Uwierz w siebie i swoje możliwości!
To jest najczęstszy błąd jaki ludzie popełniają.. po prostu nie wierzą w siebie i w to co potrafią. Spójrzcie na siebie mniej krytycznym okiem. Małymi kroczkami wszystko się uda!


3. Nie zapominaj o chwili dla siebie!
Staraj się codziennie znaleźć nawet kilka minut na jakieś drobne przyjemności dla siebie lub po prostu na rozwijanie swoich pasji.

4. Nie odkładaj niczego na później!
Staraj się robić wszystko od ręki. Nie warto odkładać nic na kolejne jutro bo z dnia na dzień może zabraknąć czasu na realizacje postanowień, marzeń a także obowiązków.

5. Przeżywaj dzień jak najlepiej potrafisz!
Każdego dnia staraj się zapamiętywać jakąś miłą rzecz, która akurat w dany dzień się wydarzyła, możesz nawet ją zapisywać w zeszycie. Fajnie po czasie do tego wrócić.

6. Bądź optymistą - nie poddawaj się!
Nie udało Ci się coś? Trudno zdarza się. Nie pierwszy i nie ostatni raz tak będzie. Przynajmniej będziesz mogła powiedzieć, że próbowałaś a nie siedziałaś z założonymi rękami i czekałaś na cud. 
Po prostu walcz! :)

Macie jakieś postanowienia? :)

55 komentarzy:

  1. życzę ci spełnienia tych wszystkich postanowień :) ja ich nie mam, zapisałam sobie tylko parę celi na ten rok i będę do nich dążyć :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie pisałam o żadnych moich postanowieniach...

      Usuń
  2. Ja nigdy nie robię sobie postanowień, ale staram się spełniać marzenia i robić to, co jest dla mnie najlepsze :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę przede wszystkim więcej ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, ale wiadomo jak to wychodzi :D
    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w nowym roku!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre rady . Na pewno będę z nich korzystać :)

      Usuń
    2. Haha, tak działa kopiuj- wklej. :D
      Nieźleee

      Usuń
    3. tak to się właśnie pisze, jak się nie czyta postów i tylko się je szybko przeleci :)

      Usuń
    4. Niektórym wystarczy tylko słowo "postanowienia" i już dalej nie czytają,bo po co,tylko piszą bezsensu "spełnienia wszystkich wyżej wspomnianych postanowień" co z tego,że ich nie napisałaś....:)

      Pozdrawiam

      http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

      Usuń
    5. No cóż. Niektórzy chcą tylko powiększyć swoje statystyki dlatego najlepsze jest kopiuj wklej :)

      Usuń
  8. Lepiej wszystko robić "dziś" a nie odkładać na potem przez lenistwo

    Zapraszam OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
  9. może mi się to uda :D jak na razie nie brakuje mi motywacji do ćwiczeń i zaraz trochę potrenuję :) ale chciałabym mieć motywacje głównie do nauki i do realizacji siebie, pasję, itd ;)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że zamieściłaś taki jakby poradnik :))) Najważniejsze jest się nie poddawać :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega motywacja *-* zgadzam się z 4,ja zawsze odkładałam wszystko na później ;/
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno jeszcze bardziej chcę się oddać mojej pasji czyli karate :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku chciałabym spróbować więcej ćwiczyć ale zobaczymy jak mi to pójdzie.

    Zapraszam: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest ważne,ale mnie chyba najbardziej tyczy się rada nr 4.Czasami zdarza się,że przez odkładanie czegoś na później narobię niezłego bigosu :)
    zapraszam http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rady c: świetny post ^^

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Po raz kolejny moim postanowieniem są ćwiczenia, ale w tym roku coś zmieniłam. Zawsze pisałam bede ćwiczyć codziennie to, to i to. I nigdy nie udało mi się w tym wytrwać. Teraz stwierdziłam, że w tym roku będe po prostu aktywna, czasem pobiegam, pójdę na basen, coś w domu poćwicze, aż w końcu tak wejdzie mi to w krew, że przestanie być postanowieniem noworocznym, a codziennością.
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i przydatny post,ja raczej nigdy nie robię postanowień;)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne post! Powodzenia <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w tym roku zrezygnowałam z postanowień :D Wszystkiego dobrego!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do Nowego Roku to nie mam w stosunku do niego żadnych postanowień, aczkolwiek zgadzam się z każdą, wypunktowaną przez Ciebie kwestią,a w szczególności, żeby myśleć pozytywnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam swoją listę celów ma ten rok i jeden już spełniłam ;)
    Zapraszam na KONKURS.
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewien czas temu znalazłam małą motywację DEYNN, pewnie wszystkim dobrze znana, ostatnio dodałam ją na snapchacie i jest świetną moderatorką, gdy patrze na efekty jej pracy sama mam ochotę w końcu się ruszyć i zacząć ćwiczyć, czekam tylko na koniec choroby. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne rady i te zdjęcia :) Takie pozytywne i dające sporą dawkę energii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam postanowienia, opisałam je na blogu ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Motywujący wpis do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rady i prawdziwe :)
    mam parę postanowień i mam nadzieję,że chociaż część z nich uda mi się spełnić np. wyjechać do Anglii(planuję już dość długi czas i może w końcu się uda)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic tak nie motywuje do ćwiczeń, jak zdjęcie pięknego ciała..
    Czas ograniczyć komputer i wziąć się za siebie!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. moje główne postanowienie to nie odkładanie niczego na później, bywa to trudne :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Optymizm to podstawa :) ! Ja mówię o swoich planach w czasie teraźniejszym i tylko pozytywnie :) ewentualnie przewiduje problemy i znajduje do nich rozwiązania, potem jest łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zamierzam sięzmowytywować jak zawsze do aktywności fizycznej, karnet już kupiłam więc nie ma zmiłuj ;)
    dziękuję za odwiedzinki, obserwuję ;) buziaki w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja robię tak jak w 5, codziennie wrzucam do słoika karteczkę z czymś miłym co mi się przydarzyło ;) dzięki za przypomnienie :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post :) dzięki za motywację ;*

    http://nellybi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz racje, wszystko może się udać! Ja w to uwierzyłam już dawno ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rady. :)
    Ja mam kilka postanowień na nowy rok, ale na razie brakuje mi motywacji. /Klaudia
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. W tym roku postanowiłam, że będę bardziej odważna i coraz bardziej buduję swoją pewność siebie. Mam nadzieję, iż uda mi się to osiągnąć. :)
    + pozytywnie motywujący post.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    Prozaiczne szepty

    OdpowiedzUsuń
  36. Cóż, ja staram się tak robić zawsze, ale każdemu zdarzają się gorsze chwile :D Ale zmotywowałaś mnie, dziękuje i szcześliwego nowego roku!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Najważniejsze to, to by się nie poddawać!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne porady na znalezienie motywacji, siły do walki :)
    Ja ogólnie staram się być optymistką, ale nie wychodzi mi to zbytnio! Na razie jestem czymś pomiędzy optymistką a realistką, ale realistka jest wciąż mocniejsza niż od tej pierwszej! Może kiedyś zostanę całkowitym optymistą ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego wieczorku, kochana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne i przydatne rady dla tych co postanowień nie potrafią realizować :D
    Czyli dla mnie, założyłam sobie, że codziennie będę dodawać na bloga jeden post lub więcej w serii 1 (...) of 366, na którą oczywiście serdecznie Cię zapraszam :D
    Nie miałam okazji złożyć Ci życzeń noworocznych, a więc :
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, aby:
    <3 Twój blog się dalej rozwijał
    <3 Miałaś same szczęśliwe dni
    <3 Na Twoich ustach zawsze widniał uśmiech
    <3 Śmiech wywoływały u Ciebie błahostki
    <3 Zdrowie Ci dopisywało
    <3 Zawsze była sobą
    <3 Często pisała
    <3 Tworzyłaś równie piękne kolaże
    <3 Cieszyłaś się każdym dniem
    <3 Spełniała swoje marzenia
    <3 i przeżyła swoje dłuuugie życie po swojemu !

    Bardzo fajny post, buziaki :*
    http://nierozumiana14.blogspot.com/

    Wika

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam mnóstwo postanowień/ przede wszystkim chce się spełniać i nie marnować żadnego dnia w roku;)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  43. moim postanowieniem jest własnie uwierzyć w siebie tak jak piszesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Motywujące!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger