14:09

Czytanie boli?

Hej :)
Dzisiaj troszkę inny post. Chciałam poruszyć temat który jest związany mniej więcej z każdym blogiem i który potrafi nie jedną osobę zdenerwować lub rozdrażnić. Mianowicie chodzi o czytanie postów. Niektórzy chcieliby mieć dużo wejść, komentarzy czy obserwatorów ale myślę, że każdy też kto spędza trochę czasu na napisaniu jakiejś sensownej notki (bo nie mówię tu o inspiracjach czy postach bez tekstu), chciałby by więcej niż jedna osoba ją przeczytała. O wiele więcej można spotkać komentarzy typu "Fajny post", "Fajny blog wpadnij do mnie" niż takich, które odnoszą się do danego tematu. Są sytuacje w których perfidnie widać czy ktoś przeczytał chociaż dwa zdania czy olał sprawę. Frytki z dżemem.  Przytoczę jedną sytuacje. Na początku roku opublikowałam post w którym opisałam kilka rad dla osób, które mają swoje postanowienia, a niektóre komentarze które dostałam totalnie mnie zaskoczyły. Osoby życzyły mi powodzenia i wytrwałości w moich postanowieniach (to nic, że pisałam że ich nie mam a rady były napisane dużymi czerwonymi i podkreślonymi literami). Może nie wszystkich to drażni ale osobiście gdy wchodzę na kogoś blog staram się czytać notkę do końca i później nawiązać wypowiedź do danego tematu. Świata nie zmienię ale nie oczekujmy od innych czegoś,czego sami nie robimy. Pozdrawiam osoby które są spostrzegawcze i czytają wytrwale posty :) PS: Nie miało to na celu żeby kogoś obrazić.




 Zapraszam do ankiety na pasku bocznym :)

41 komentarzy:

  1. Mnie też denerwuje nieczytanie postów, to takie totalne olanie autora, ważne żeby link zostawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    Właśnie widziałam u Ciebie ten post z tymi radami i jakaś dziewczyna napisała coś w stylu "Fajne postanowienia. Wpadnij do mnie". Też uważam, że to niezbyt miłe, bo ktoś się stara i ciężko nad czymś pracuję, a jakiś pan czy pani X skomentuję jednym słowem i od razu Obsw za obsw lub wpadnij do mnie.
    Osobiście staram się wszystko czytać i skomentować wedle mojego uznania, ale czasem po prostu nie ma czego, np. zdjęć inspiracji, jak już wspominałaś.
    Kocham czytać więc dla mnie nie ma z tym żadnego problemu. Jednak dla samego autora postu, warto napisać kilka słów. Nie muszą być jakoś specjalnie długie. Po porostu treściwe :D
    Życzę Ci samych takich postów :D
    Wika
    http://nierozumiana14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale teraz jest coraz więcej spamu ;/

      Usuń
  3. No rzeczywiście to jest wkurzające jak ktoś komentuje " fajny post" dwoma słowami albo komentuje coś kompletnie nie na temat posta :D przeczytałam cały post :D haha
    pozdrawiam :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w poście, w którym napisałam, że nie bawię się w obserwację za obserwację, ktoś skomentował "Obserwujemy?". Ludzi nie zmienimy, ale sami możemy się starac nie popełniac takich błędów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Norma :D Mam to napisane w informacji przy "dodaj komentarz", że nie bawię sie w obs za obs a często dostaje "obserwujemy?" :D

      Usuń
  6. Cała prawda! Jeżeli czegoś wymagamy to sami musimy coś od siebie dać. Niestety nic na to nie poradzimy...
    Pozdrawiam serdecznie!
    MaybeMimi blog- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same zdanie, już czasem lepiej w ogóle nie komentować niż skomentować nie na temat. Jednak miłe jest to gdy ktoś docenia twoją pracę :) Miło się czyta :)
    natala-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w 100% się z Tobą zgadzam. Po co w ogóle wchodzić na czyiś blog, tylko po to, by się reklamować? Na facebooku istnieje wiele grup, gdzie możemy podlinkować swój blog i wymieniać się z innymi blogerami obserwacją lub komentarzami. Uważam, że to jest po prostu brak szacunku dla autora bloga, który chce trafić do zaciekawionej postem grupy osób, a dostaje komentarze tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam sytuację, że pisałam o postanowieniach na blogu. Ale było to o tym, że ich nie mam. A były komentarze typu '' powodzenia w spełnianiu postanowień'' :) widać, kto czyta, a kto nie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, takie komentarze bardzo irytują ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, też tak uważam, że w dzisiejszych czasach czytanie postów na blogach to naprawdę rzadkość dzisiaj, sama też nie lubię komentarzy na zasadzie "kopiuj-wklej". Udanego poniedziałku :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj masz racje, na wielu blogach często widzę takie komentarze, uważam że jest to chamskie, ale lenistwo niektórych czasem nie zna granic. Poza tym naprawdę bardzo ciekawy blog, zostanę z tobą dłużej :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie weszłam na czyjegoś bloga i zostawiając w komentarzu tylko 'Wpadnij do mnie'. Uważam, że lepiej jest przeczytać posta, ponieważ a nuż mnie coś zainteresuje :) Jednak czytanie ze zrozumieniem nie jest najmocniejszą stroną ludzi

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, całkowicie się zgadzam bo właściwie co na celu ma komentarz "Fajny post"? Ucieszy Cię albo zmotywuje? Mnie średnio ;) A po co Ci obserwatorzy, których nie obchodzi co piszesz? Dlatego cieszę się, że ktoś też ma takie podejście i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/bugs-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. W 100% się z tobą zgadzam. Szczególnie mnie denerwują obs/obs. Jak podoba mi się jakiś blog, to go obserwuję, nie chcę mieć spamu na Bloggerze ;D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, aby nawzajem się szanować. Chce mieć komentarze od serca, więc sama staram się jak najwięcej odnieść do posta :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety tak jest, że ludzie nie czytają postów - i to wie chyba każda blogerka;p mnie często ktoś pyta "gdzie to kupiłaś?" a w każdym poście o tym piszę, ba nawet linkuję rzeczy, no ale po co czytać?;p A z tymi postanowieniami - byłam na blogu dziewczyny, która też pisała,że nie ma postanowień ( w taki fajny ironiczny sposób) i równiez jej pisali"wytrwałości" itd:p Byłam jedną z niewielu, które przeczytały jej post.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne inspiracje;d

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie o inspiracjach jest post :)

      Usuń
  20. Totalnie cię rozumiem, to jest po prostu... taki wyraz nie szacunku coś w stylu ,,co mnie obchodzi co napisałeś zobacz mój post!!!' Czasem ludzie nawet nie ukrywają, że nie przeczytali i wklejają tylko link i ,wbij'. Czym oni się kierują?

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię, kiedy ktoś pisze nie na temat. Rozumiem, że każdy może się odnieść do innego wybranego przez siebie fragmentu, ale żeby chociaż trafił. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super dresing bloga zaobserwowałam :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  23. dużo komentarzy jest typu kopiuj-wklej , to jest porażka!
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo często spotykam się z podobnym problemem nie czytania wpisów, zanim się go skomentuje. Kiedyś nawet dostałam komentarz: Piękne zdjęcia!
    tylko, że zdjęć w poście nie było, haha...

    więc raz jeszcze, zgadzam się z tym , co napisałaś i sama spotykam się czasem z podobnym problemem...

    pozdrawiam Cię!
    moje 2 blogi:
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ktoś się zapędził :D Niektórzy myślą że w kazdym poscie są zdjęcia więc to "dobre" kopiuj- wklej :D

      Usuń
  25. Bardzo częśto tak jest, że ktoś wchodzi na bloga i wkleja tylko komentarz "Fajne, zapraszam". Czasami trzeba poświęcić te kilka minut i przeczytać ;)
    Niebieska Izolda - KLIK
    Zapraszam na KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie możemy oczekiwać od innych, aby czytali nasze posty i pisali rozwinięte komentarze, kiedy my tego nie robimy. Ja zawsze też czytam posty do samego końca i jak już piszę komentarz to staram się, aby był on zgodny z treścią.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ale nawet jeśli sami czytamy i odnosimy sie do tematu to i tak często w zamian dostajemy "kopiuj- wklej"...

      Usuń
  27. Kocham czytać i takie książkowe inspiracje mega mnie nastrajają! Zapraszam do mnie - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Udanej środy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog, fajny post, fajne zdjęcia, super napisane, świetnie ujęte... Klasyki komentarzy. Serio już wolałabym gdyby taka osoba zostawiła samego linka do swojego bloga niż odwalała coś takiego :( Świata nie zmienimy? Jak powiedziała pewna osoba którą niezwykle sobie cenię - If You wanna make the world a better place take a look at yourself and than make a change! Dlatego ja po prostu posty czytam i komentuję na temat, a przynajmniej mam nadzieję, że na temat, bo czasami lubię popłynąć :P


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak zgadzam się z tobą... My staram się jak najlepiej napisać notatkę, a oni napiszą tego typu komentarz ''fajna stylizacja zapraszam do mnie'' No błagam...
    A co do tego postu to przeczytałam haha świetnie, że poruszyłaś taki temat <3 karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam ten problem. Jeśli chodzi o mnie to staram się czytać i chociaż w jakiś stopniu odnieść się w komentarzu do treści posta, a jak już wielu pisało "karma wraca", więc w tym przypadku nie może być inaczej. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety, ja też sie spotykam z takimi komentarzami w ogóle nie dotyczącymi tego o czym napisałam post :) Ale cóż taki świat blogerek :))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. ja po baardzo długiej przerwie wróciłam do czytania <3

    leapostale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytania czego ? Postów? :) Bo o książkach ten post na pewno nie jest

      Usuń
  34. Ciesze sie ze coraz wiecej osob porusza ten problem, bo mnie to rowniez strasznie irytuje i chyba zaczne usuwac takie komentarze, bo przeciez nie dla takich ludzi tworzymy, prawda?
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger