17:03

Cyberprzemoc.

 Hei :)
Kiedyś  oglądnęłam film pt. "Cyber-prześladowca". Nie grają w nim jakieś super gwiazdy ale nie o to w nim chodzi. Ukazuję on tak naprawdę problem z którym boryka się mnóstwo osób. Są to najczęściej osoby w młodym wieku. Zastraszanie, nękanie czy wyśmiewanie innych osób poprzez używanie internetu (lub innych form elektronicznych) to zachowania, które są najbardziej znane jako cyberprzemoc.. Czasami zastanawiam się co chce osiągnąć osoba, która taka metodę przemocy stosuje. Zniszczyć kogoś , doprowadzić do załamania? Dla mnie takie osoby są bezwartościowe i zakłamane. Na pewno ktoś z Was zna osobę, która ma/miała ten problem z innymi, lub nas samych to dotyczyło. Według mnie ludzie, którzy wyżywają się na "swoich ofiarach" nie maja własnego życia albo po prostu jest takie nudne, że potrzebują najgłupszego z możliwych zajęć. Nie zdają sobie sprawy, że sami robią sobie krzywdę bo spójrzmy prawdzie w oczy ale jest to znęcanie psychiczne, które jest karalne. Często takie "zabawy" doprowadzają do najgorszego bo do śmierci lub do jej próby. Wszyscy są sobie równi, nie ma osób gorszych, nie ważne czy jest mniej lubiany, chudy, gruby, inny z charakteru czy po prostu ma własny odmienny styl...  każdy mimo wszystko zasługuje na szacunek.  Pamiętajmy, że nigdzie nie jesteśmy w 100% anonimowi :) A co Wy uważacie na temat cyberprzemocy?





 

Przypominam o konkursie, który jest w poprzednim poście. Do wygrania kominek oraz trzy woski yankee candle. Komentarze do niego opublikuje w dniu zakończenia konkursu aby wszystko było sprawiedliwe :) Aktualnie zgłosiło sie 13 osób :)
PS: Jesli ktos ma jakieś pytania lub chce napisać to podaje e-maila : ankaraax@gmail.com :)

25 komentarzy:

  1. Świetny post! Bardzo przydatny, może komuś przemówi do rozsądku. Moim zdaniem zazwyczaj takie wypisywanie głupot na kogoś w postaci "anonima" jest spowodowane najzwyklejszą zazdrością. :) Zapraszam do mnie(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię znęcania się nad innymi, bardzo mądry post :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    Naprawde bardzo mądry post !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mądry post zgadzam się z tobą
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog :))
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to nie do przyjęcia, że istnieje zjawisko takie jak cyberprzemoc. I dokładnie - nie jesteśmy anonimowi;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Cyberprzemoc to okropny problem. Czasami ludzie nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że za coś takiego można ponieść konsekwencje. :x

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam że to ważny temat do poruszenia gdyż nigdy nie wiemy kto siedzi z "drugiej strony ekranu" i czy możemy tej osobie zaufać.Ja już obserwuję i zapraszam do mnie na bloga http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry post!
    Mam takie samo zdanie na temat znęcania się nad innymi w internecie. Czasami po prostu krew mnie zalewa, kiedy widzę te wszystkie hejty, szczególnie jeśli są pisane z anonima. Jeśli komuś się nie podoba, to niech wyjdzie, albo napiszę to, co go tak drażni, ale w formie rady. Inaczej to może doprowadzić do nieszczęścia, tyle osób załamało się i straciło pewność siebie właśnie przez hejterów...

    Miło by mi było, gdybyś do mnie wpadła, dopiero zaczynam: mynameistussy.blogspot.com

    Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cyberprzemoc. To jest cos okropnego, sama bylam ofiara tego tak jak moi znajomi. Nie zycze tego nikomu.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cyberprzemoc jest okropna, tak jak piszesz - sprawia, że niektóre osoby załamują się i próbują nawet popełnić samobójstwo. Całkowicie się z Tobą zgadzam - trzeba się wzajemnie szanować! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też kiedyś oglądałam ten film, ale jakoś do mnie nie ''przemówił'' mimo że tematyk ajak najbardziej do rozgłosu ):


    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście ten film nie porwał aż tak bym dodała go do ulubionyc czy polecanych ale tematyka jest ok. I dało się obejrzeć :)

      Usuń
  13. Oglądałam, warto go obejrzeć :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cyber przemoc jest po prostu bez sensu. Nie wiem jak można tak krzywdzić ludzi. Przecież hejty w komentarzach (nieuzasadnione) to też cyber przemoc i takie komentarze ranią ludzie...
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post ;) http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że cyberprzemoc to poważny temat i super, że napisałaś o niej taki mądry post.
    obserwujemy ?

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cyber przemoc dotyka coraz to więcej nastolatków. Z początku jest to niewinne zwracanie uwagi ale może się to przerodzić w coś gorszego. Mnie coś takiego na szczęście nie dotknęło ale wielu ludziom na pewno tacy prześladowcy zniszczyli życie.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. ja np nie rozumiem tego zjawiska jakim jest cyberprzestrzeń.. co trzeba mieć w głowie żeby kogoś nękac? jakim trzeba być człowiekiem ? nie uznaje podziału na ludzi lepszych i gorszych... jestem tskiego samego zdania o takich ludziach jak Ty :) poprostu maja sami ze sobą problemy i "odwracają kota ogonem" by skupiając sie na kimś nie myśleć o sobie.. ehh :) więcej takich notek poprosze :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem jak można kogoś nękać jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe ... Mam nadzieję że kiedyś będzie mniej takich osób :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Często osoby w internecie czują się bezkarne, myślą że mogą wszystko. W rzeczywistoći to niestety brutalne miejsce, ja na szczęście tego nie doświadczyłam, ale coraz częściej słyszy się o samobójstwach spowodowanych przez strony typu ask, facebook :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Sami mają kompleksy i zazdroszczą to wypisują takie bzdury.

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger