10:32

Zmiany

Święta, święta i po świętach. 
Na te święta wyczekiwało wiele ludzi. Odliczali dni i przygotowywali się praktycznie od pierwszego dnia grudnia.  Jednak jak szybko przyszły tak jeszcze szybciej odeszły. A teraz co ? Oczywiście, że odliczanie do sylwestra, kolejne przygotowywania i szał zakupowy. Do Nowego Roku pozostało 5 dni ! Dla wielu jest to idealny czas na przemyślenia, zmiany i postanowienia. Czy zmiany są dobre? To zależy czego one dotyczą. Wiadomo, że nie każda zmiana wychodzi nam na dobre, jednak czasami warto zaryzykować. Może się okazać, że cofniemy się o jeden krok lub postawimy dwa do przodu.. Lepiej jest spróbować niż potem zastanawiać się co by było gdyby. Oczywiście jedne zmiany wymagają sporo czasu ale ważne jest to by dążyć do tego czego się chce mimo wszelkich przeszkód. Ja póki co chce zacząć od małych zmian i spełnić powoli swoje postanowienia. Ale nie zamierzam czekać do Nowego Roku bo po co siedzieć bezczynnie i odkładać coś na później?  :) Macie plany coś zmienić, a może jakieś postanowienia ?  ? :)



 

28 komentarzy:

  1. Mi święta minęły katastrofalnie szybko i jeszcze na sam koniec zachorowałam.
    Wydaję mi się, że nowy rok to dobra okazja to decyzji na temat zmian w swoim życiu. Mimo, że ich nie lubię. Czasem są potrzebne. Teraz MI są potrzebne naprawdę bardzo.
    Jak zwykle dobry post :)
    I oczywiście miło spędzonego sylwestra.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Powodzenia ze wszystkim. Życzę szczęśliwego nowego roku, zdrowia i oczywiście spełnienia marzeń :)

      Usuń
  2. Nie robię żadnych postanowień, bo i tak nic mi nie wychodzi z nich. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju już od dawna zaglądam na twój blog! Te post mój ulubiony. Jeśli masz ochotę i czas zapraszam do mnie :) -> Mój blog karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo dużo postanowień ;p Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w planach zdać prawo jazdy w 2016 roku i pojechać za granicę zarobić na samochód ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, faktycznie odliczam czas do Sylwestra, chociaż z drugiej strony przeraża mnie fakt, że to już 2016 rok, czas za szybko leci! Także mam małe postanowienia i mam nadzieję, że nam obu się uda :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zmiany najlepiej wdrażać w życie od razu :) W nowym roku na pewno będę rozwijać swojego bloga, to jest jedno z moich postanowień
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie to moje życie ciągle się zmienia, niezależnie ode mnie. Zmiany są u mnie na porządku dziennym i bardzo mi to odpowiada, niemniej jednak mam postanowienia na 2016 rok!
    buziaki, udanego Sylwestra! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już w ogóle nie odczuwam magii świąt, dla mnie to jest dzień bez rewelacji, ale na pewno sylwestra będą o wiele lepsze. Do postanowień jestem nastawiona sceptycznie, mam nadzieję, że chociaż połowę uda mi się wypełnić :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego nowego roku!

    mery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuje zmienic bardzo duzo :) poczawsze od organizacji :)! Szczesliwego nowego roku i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam dokładnie tak samo jak Ty, nie ma sensu odkładać decyzji i postanowień na nowy rok- lepiej zacząć od zaraz robić coś w tym kierunku aby sie udało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi zostało jeszcze jedno postanowienie na rok 2015. Może zdążę :)
    No to szczęśliwego i lepszego od poprzedniego roku :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to mówią - lepiej spróbować i żałować niż żałować do końca życia, że się nie spróbowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego nowego roku kochana!♥
    Wpadnij do mnie c; http://obiektywem-nikoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też niestety wpadłam ( jak większość ludzi ) w ten szał zakupowy :) Już piszę postanowienia :D

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też Święta minęły bardzo szybko, a co do postanowień noworocznych to w sumie nigdy ich nie robię, aczkolwiek w tym roku postanowiłam sobie, że czas zadbać o swoją kondycję :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jesli chcemy cos zmienic, robmy to od razu :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wytrwałości w Twoich postanowieniach :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  20. Wytrwałość i motywacji w realizowniu celów :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jak zawsze mam wiele planów, oby udało mi się je zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja faktycznie odliczałam od 1 grudnia a święta minęły tak szybko ;/ kolejne cudowne inspiracje

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta minęły jak dla mnie strasznie szybko :( Aż przykro, że to już koniec :/ Zmiany są zdecydowanie potrzebne, mam postanowienia, dużo postanowień :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zrobisz to samo :)
    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba wyznaczę sobie cele, ale największym na pewno będzie dalej prowadzic bloga, bo z moją wytrwałością trochę słabo. Mam nadzieję, że ty zrealizujesz swoje cele. :) Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    zostaw cos po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno będę chciała zmienić moje lenistwo na większą aktywność :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger