19:59

Wait For Christmas

Hej ! 
Postanowiłam napisać ten post dzisiaj. Do tej pory publikowałam je regularnie czyli dwa razy w tygodniu, głównie w czwartki i poniedziałki jednak z racji tego, że jutro po południu nie będzie mnie w domu i nie będę miała jak dodać notki to przełożyłam to na dziś. 
Wszyscy, a przynajmniej większość z nas,  z niecierpliwością czeka na święta, które rozpoczną się już za cztery dni! To naprawdę niesamowite jak szybko leci ten czas. Przyznam, że moje nastawienie do świąt nie zawsze było najlepsze. Na pewno jest to w jakimś stopniu magiczne święto ale czasami czułam taką sztuczność .. i nie rozumiałam dlaczego niektórzy ludzie tylko w tym okresie stają się dobrzy i wybaczają a później jak gdyby nigdy nic zachowują się tak samo jak wcześniej. Oczywiście nie mówię o wszystkich ! Po prostu zdarzają się takie przypadki. Jak dla mnie zawsze powinno być dobrze a nie "od święta". To chyba dobry czas by przemyśleć kilka spraw, przebaczyć, wyciągnąć rękę na zgodę. Zawsze za dużo myślałam i dlatego nie cieszyłam się ze świąt. Myślę, że moje nastawienie zmieniło się na lepsze. W końcu trzeba się cieszyć z tego radosnego czasu :) A Wy jakie macie nastawienie do świąt? Gotowi na święta? :) 
PS: Na moim blogu przeważały "słodkie" kolaże jednak dzisiaj mam dla Was dawkę takich bardziej stonowanych(?). Kilka zdjęć z ostatniego pojawiały się już u mnie jednak postanowiłam je jeszcze raz wykorzystać i zrobić troszkę cos innego :) 





26 komentarzy:

  1. Zapach świąt , ciasteczek mmm... :)

    Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia wybrałaś ;) Zawsze nie mogę doczekać się Świąt, a gdy już są czuję lekkie rozczarowanie... Faktycznie to najlepszy czas na wyciągnięcie ręki na zgodę tylko dwie strony muszą tego chcieć, a czasami tak nie jest ;) Udanych przygotowań! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te pierniczki wyglądaja cudownie :)
    zapraszam :) ionlycomehereafterdark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia, ale ja jednak nie lubie swiat :( jakos tak.. Wole lato haha ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za świętami, ale te świąteczne mixy wyglądają bardzo fajnie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie te zdjęcia są takie inspirujące... aż się chce takie zrobić! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Święta! W końcu wszyscy są do siebie dobrze nastawieni, przebaczają sobie. Ale trzeba pamiętać co jest najważniejsze w Święta - narodziny Jezusa Chrystusa. Coraz więcej osób o tym zapomina.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać świąteczne zdjęcia, mega mnie inspirują :)
    Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolaże! U mnie dzisiaj cały dzień gości uśmiech na twarzy i tak się cieszę, że już jutro wigilia klasowa i KONIEC! ŚWIĘTA!!!Aaa... Bardzo się cieszę.
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne obrazki, inspirujące ;d

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje, szczególnie podobają mi się zdjęcia pierniczków :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W świętach najważniejsze jest to by sobie pomagać i byż życzliwym wobec siebie, ale masz racje. Powinno to się robić częściej niż tylko przez kilka dni w roku ^^
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym czasie czekania na Święta powinno się właśnie starać poprawić jakieś złe nawyki ;) ładne kolaże.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia. Już jutro Wigilia.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uważam że powinniśmy być dobrzy nie tylko od święta.
    Ja już czekam, zwarta i gotowa :>
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te twoje inspiracje :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe inspiracje! Boże Narodzenie jest cudowne! :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgodzę się z tobą, że niektórzy stają się dobrzy tylko w święta. Taka jest prawda. Ale uważam, że jest to ich sprawa i sami powinni wyciągnąć wnioski. Ja osobiście uwielbiam święta i staram się być dobrym człowiekiem przez cały rok.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. patrzę na te piękne inspiracje i aż wierzyć mi się nie chce, że już po świętach! :) szkoda, że tak szybko minęły...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia! Tyle czasu czeka się na święta a z upływem czasu, wydają się mieć coraz mniej magii.. kiedyś kojarzyło się to z pierwszą gwiazdką, przyjściem mikołaja i śpiewaniem kolęd, mimo iż nadal jestem wielbicielką świąt odczuwam je zupełnie inaczej, jest to jedyna z niewielu okazji do spotkania się w większym gronie rodziny... :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger