17:43

DIY: pudełka

Hej! 
Post miał się ukazać z opóźnieniem ale tak się złożyło, że nie musiałam siedzieć w szkole i wróciłam wcześniej do domu. Postanowiłam wykorzystać ten czas na zrobienie małego DIY. Jak wiadomo święta to czas w którym większość ludzi obdarowuje swoich najbliższych prezentami. Czasami są to małe drobiazgi na które nie koniecznie znajdujemy pudełka dlatego dzisiaj w poście pokaże Wam jak zrobić takie opakowania. Szablony znajdziecie na końcu notki :)

PUDEŁKO NR. 1





Zaczynamy od przygotowania sobie wszystkich potrzebnych rzeczy czyli w tym przypadku: Karton lub blok kolorowy, nożyczki, klej, ołówek, linijkę i do dekoracji np. wstążkę.
Krok 1 - Rysujemy szablon w takich wymiarach jakich chcemy mieć pudełko lub drukujemy.
Krok 2 - Wycinamy dokładnie szablon
Krok 3 - Miejsce, które wskazuje palcem smarujemy klejem i łączymy z drugim brzegiem. 
Krok 4 - Brzegi z wycięciami zaginamy jako pierwsze gdyż lepiej się później otwiera.
Krok 5 - Zaginamy dwa pozostałe fragmenty.
Krok 6 - Dekorujemy według upodobań. U mnie jest to złota wstążeczka.
                                           


PUDEŁKO NR. 2

  






Tak jak poprzednim razem zaczynamy od przygotowania sobie najpotrzebniejszych rzeczy czyli w tym przypadku: Karton lub blok kolorowy, nożyczki, klej, ołówek, linijkę i coś do dekoracji. 
Krok 1 - Rysujemy szablon w takich wymiarach jakich chcemy mieć pudełko lub drukujemy. 
Krok 2 - Wycinamy dokładnie szablon. 
Krok 3 - Zaginamy wszystkie krawędzie które mają linie przerywaną. "Boki" choinki odgiunamy do zewnątrz.
Krok 4 - Klejem łączymy pokazane na 4 zdjeciu brzegi. 
Krok 5 - Przed całkowitym zaklejeniem pudełeczkiem warto włożyć mały drobiazg lub cukierki. 
Krok 6 - Jeśli jest taka potrzeba to przycinamy niedopracowane fragmenty. Dekorujemy według upodobań. W tym przypadku u mnie jest to złota kokardeczka i kilka kryształków. 





PUDEŁKO NR. 3



Tak jak poprzednim razem zaczynamy od przygotowania sobie najpotrzebniejszych rzeczy czyli w tym przypadku: Karton lub blok kolorowy, nożyczki, klej, ołówek, linijkę i coś do dekoracji. 
Krok 1 - Rysujemy szablon w takich wymiarach jakich chcemy mieć pudełko lub drukujemy. 
Krok 2 - Wycinamy dokładnie szablon. 
Krok 3 - Zaginamy wszystkie krawędzie które mają linie. 
Krok 4 - Klejem łączymy pokazane na 3 zdjeciu fragmenty. Tak samo postępujemy Z pozostałymi częsciami. 
Krok 5 - Odstające wewnątrz częsci doklejamy do bocznej ścianki. 
Krok 6 - Mniejsze "płatki" zaginamy do środka. Nacinamy dwie pozostałe linie pokazane na 6 zdjęciu. I łączymy je wsuwając do siebie. 
Krok 7 - Dekorujemy wedle uznania! 

PS: Przypominam o mini ankiecie ! :)

39 komentarzy:

  1. Świetne pomysły. Może i się skuszę na podarowanie jakiegoś małego prezentu w takich pudełkach? :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś genialne pudełka na prezenty, chętnie skorzystam z Twoich DIY :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :3 zrobiłabym coś, ale tak chce mi się spać XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/cant-let-go.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pomysł <3 Najbardziej podoba mi się ta choinka, chyba sama w coś takiego spakuję drobne prezenty dla bliskich :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie <3 www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny DIY :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza propozycja najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełka! Skorzystam z tego pierwszego bo wydaje się łatwe, a jest na prawdę ładne ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są! Sama chyba kilka zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy cudowny! Naprawde, uwielbiam tak fajnie zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny post ;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow *.* chyba skorzystam :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie super, ale chyba wykorzystam pierwsze :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pudełka. ;)
    Może skorzystam z tych propozycji. ;)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko w kształcie choinki jest przeurocze. Super DIY!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post, na pewno się przyda :)

    Zapraszam do siebie :)
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Choinkowe pudełko - mega! Muszę sama spróbować je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne DIY. Na pewno wykorzystam któryś twój pomysł.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetnie to wygląda! Chyba sama się skuszę i spróbuję :)


    http://mesmileplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysły :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super Q&A idealne na święta bożonarodzeniowe <3 Zazdroszczę talentu , sama postanowiłam , iż zrobię podobne ozdoby do twoich <3 :* Pozdrawiam i zapraszam na mego bloga, aby zadać mi świąteczne Q&A

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne są te pudełka. To czerwone z kokardą bardziej klasyczne, a to w kształcie choinki jest świetne.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysły :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny pomysl, takie pudeleczki na 100% ucieszy osobe, ktora je otrzyma! niestety ja nie mam cierpliwosci ai nawet takie niby proste rzeczy sprawiaja mi klopot :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałam się kiedyś nauczyć robić takie pudełka, ale jakoś o tym zapomniałam, bo nie wiedziałam jak mogłabym się nauczyć. Ty mi przypomniałaś i może w wolnej chwili spróbuje :)

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. WYSZLO SUPER :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Ile czasu musiałąś poświęcić na ten wpis! Tyle robótek i to takich pomysłowych! :)
    Obserwuję
    Pozdrawiam!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne pudełeczka, aż wydrukowałam kilka szablonów do zrobienia!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne pomysły. Nie trzeba kupować tylko można zrobić samemu :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze pudełko nie było dla mnie zaskoczeniem, bo dosyć często zdarza mi się robić pudełka tego typu, za to pozostałe dwa są genialne! Nie wpadłabym na pomysł zrobienia w ten sposób pudełek ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne ozdoby! Ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy xD
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super pudełka ! Przydasie na pewno na pakowanie prezentów pod choinkę :)
    U mnie własnie pojawił się konkurs, więc zapraszam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są te pudełka ^^
    super wzory :)
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne pomysły :) podoba mi się to pierwsze pudełeczko

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wykonane pudełka, idealne na zapakowanie prezentów :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger