15:32

Przyjaźń

Hej Kochani! :) Dzisiaj w poście.. słów kilka o Przyjaźni..
Wiadome jest to, że przyjaźń w życiu człowieka odgrywa bardzo ważną rolę. Dla jednych jest to nawet najcenniejsze na świecie. Dla mnie przyjaźń to taka ważna więź, która istnieje pomiędzy (co najmniej) dwoma lub trzema osobami. Opiera się przede wszystkim na wspólnym zaufaniu i pomaganiu. Przyjaźń nie powstaje wraz z pstryknięciem palców. To wymaga czasu.. Czy kogoś kogo zna się tydzień można nazwać przyjacielem? Wątpię. Dzięki przyjaźni uczysz się każdego dnia czegoś nowego i mimo, że nie każda jest idealna to i tak przetrwa bardzo, bardzo wiele.

Prawdziwy przyjaciel to osoba która potrafi wesprzeć i pomóc w trudnych chwilach, która stanie za Tobą murem w każdej sytuacji, która nie powinna nigdy odejść, mimo wszystko i która bez słów potrafi nas zrozumieć. Z przyjacielem czas leci o wiele szybciej i oczywiście lepiej, przyjemniej. Dla mnie takim najlepszym przyjacielem jest mój chłopak i moja siostra. Wiem, że mogę na nich liczyć w każdej sytuacji, nie ważne czy sie pokłócimy. Macie takiego prawdziwego przyjaciela ? :) 




48 komentarzy:

  1. A ja nie mam przyjaciol jeszcze nigdy nie spotkalam nikogo godnego abym nazwala go przyjacielem badz przyjaciolka ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilku zaufanych przyjaciół, na których mogę zawsze liczyć. Niestety każde z nas poszło na inne studia i ciężko znaleźć czas by wspólnie gdzieś wyjść. Jednak mimo wszystko kontakt ciągle jest. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie możesz mieć tatuażu ?

    Co do przyjaźni...może i istnieje..
    na pewno nie istnieje damsko meska !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że nie można później oddawać krwi itp. :)

      Usuń
  4. Świetny post! Ja niestety myślałam że moja przyjaźń z koleżanką jest prawdziwa, jednak JAK okazałam się z nią szczera to mnie zraniła i oczerniała. Nie fajne i nie życzę tego nikomu.
    Dziekuje za komentarz u mnie :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszłam to samo. Ale z drugiej strony może nas czegoś to nauczyć. :)

      Usuń
  5. to nie prawda ze nie mozna oddawac krwi ;) sama mam 2 tatuaże i bez problemu mogę :)
    ciekawy wpis o przyjazni!

    Proszę o kliniecie tutaj oraz...:))
    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to źle coś usłyszałam. A jeśli chodzi o przeszczep to jak to jest ? :)

      Usuń
  6. Każda przyjaźń istnieje nawet damsko męska sama mam przyjaciela i NIC do niego nie czuje a on szleje za inną dziewczyną i chyba znam go za długo....



    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w przyjaźń wierzę, choć w dzisiejszych czasach ciężko o taką prawdziwą. w nawiązaniu do poprzedniego komentarza - a przyjaźń damsko męska istnieje. Mam przyjaciela od ponad 10 lat i jest to najlepsza przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzisiejszych czasach ciężko o prawdziwą przyjaźń. Przekonałam się o tym na własnej skórze i teraz ostrożniej dobieram znajomych ;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi!
    Congratulations on the blog! It looks beautiful, has wonderful tips and you write very well.
    I loved this post.
    The look was beautiful. And they were beautiful
    I'm following. You could follow mine too ?
    Kisses from Brazil!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciężko jest o prawdziwą przyjaźń, niestety.
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jedną przyjaciółkę, lecz dzielą nas 120 km ;/ i codziennie sie nie widujemy ;/

    Pozdrawiam : http://rebelownlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taka przyajźń jest o wiele cenniejsza :)

      Usuń
  12. Prawdziwy przyjaciel jest tylko jeden i jest to osoba na której możesz zawsze polegać! Nigdy Cię nie zostawi. c:
    Jestem szczęśliwa, bo mam w życiu taką osobę. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Można zrobić tatuaż, jeśli czarny to po 6 miesiącach można oddać krew :) Ja też chciałam oddawać krew, ale u mnie słabo jest ze znalezieniem odpowiedniej żyły :) Więc robić będę tatuaże! :D

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też właśnie są słabo widoczne żyły ale jakoś się udaje :)

      Usuń
  14. Woww świetny post *.*

    Zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche dziwne , ale ja nie mam przyjaciółki tylko mam przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wyznaję zasadę nie liczy się ilość tylko jakość. Więc przyjaciół wielu nie mam ale wiem, że skończą za mną w ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W dzisiejszych czasach aby znaleźć prawdziwą przyjaźń trzeba na prawdę mieć szczęście.
    Owszem mam taką przyjaciółką, a nawet przyjaciół.
    Bardzo dobrze to określiłaś w tym temacie posta.
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam jedną przyjaciółkę i kiedyś mieszkała u mnie w miejscowości ale wyjechała do szkoły więc nie widzimy się często jak kiedyś ;(
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O prawdziwą przyjaźń należy nieustannie dbać, piękne cytaty! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety większość ludzi okazuje się fałszywa, mam kilka bliskich osób jedną przyjaciółkę, przyjaciela ale najlepszym przyjacielem, któremu ufam jest mój partner ;)
    Buziaki i fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie, ja mam przyjaciółkę którą znam 12 lat ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwy przyjaciel to po prostu skarb ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wpis :)
    Przyjazn wazna rzecz, chyba kazdy o tym wie
    Pozdrawiam ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że coraz trudniej o prawdziwą przyjaźń... i że 'przyjaźnie na zawsze' tak łatwo się rozmywają :(

    OdpowiedzUsuń
  26. przyjaźń jest wszystkim czego potrzebujemy♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. czy w tych czasach można mieć jeszcze przyjaciela ? od dawna próbuje sobie odpowiedzieć na to pytanie :)


    http://niezgodnaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem co się dzieje ale coraz częściej można sie przejechać na ludziach którym ufamy..

      Usuń
  28. Bardzo ciężko jest zdobyć w dzisiejszych czasach prawdziwą przyjaźń :(
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. teraz bardzo ciężko o prawdziwą przyjaźń :)
    Może wspólna obserwacja?
    Nasz blog ♥-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. co jak co ale przyjaźć jest bardzo ważna w życiu :D dobrze jest miec kogos bliskiego :))

    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiem Ci, że w moim przypadku przyjaźnie nie wytrzymują za długo... W każdej nowej szkole poznawałam coraz to fajniejsze osoby, ale jak okres nauki się skończył - po gimnazjum, liceum, studiach itp. to kontakty się pourywały. Ciężko dziś o prawdziwego przyjaciela na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjaźń jest ważna, ale szczera przyjaźń :) Moim najlepszym jest mój chłopak, mogę mu powiedzieć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy post ;)
    obserwujemy? hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawdziwi przyjaciele, szkoda ,że jest ich tak nie wielu !
    Prędzej czy później zazwyczaj ktoś nas zawodzi...

    OdpowiedzUsuń
  35. Post super! Mam prawdziwą przyjaciółkę, ale jedną w tym roku straciłam...

    Zapraszam do mnie ♥: http://oliwia-oliwkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam jedną przyjaciółkę na której zawsze mogę polegać :) ale spotykałam jeszcze wcześniej sporą ilość ludzi którzy tylko stwarzali pozory, że są przyjaciółmi :(

    MÓJ KANAŁ
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam to szczęście że mam wielu znajomych i kilku bardzo oddanych i ważnych dla mnie przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam dwójkę przyjaciół, takich prawdziwych :)
    Fajnie piszesz ;)

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. hello dear , your blog is really nice and your posts are really interesting !!! would you like to follow each other ? follow me and I will follow with great pleasure !!
    see you soon
    kisses
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  40. prawdziwych przyjaciół poznaje się w trudnych momentach życia, niestety taka prawda, więc nie mam ich zbyt wielu ;)

    http://jasminengirl.blogspot.com/2015/11/giveaway-from-beautifulhalo-win.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety w tych czasach trudno o prawdziwą przyjaźń :(
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. swietne obrazki :) zwierzeta to najlepsze stworzenia :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger