15:04

Muzyka

Muzyka w życiu każdego z nas odgrywa ważną rolę i to ona nam towarzyszy od bardzo dawna. Jest ona najskuteczniejszą formą przekazu, która w jakiś sposób potrafi wpłynąć na naszą podświadomość/psychikę a także na sposób ubierania i zachowania. Powodów jest dużo dla których jej słuchamy. Dla jednych jest to sposób na życie, dla innych pocieszenie i forma relaksu , a jeszcze dla innych jest to pasja z którą wiążą swoje plany na przyszłość.  Muzyka dzieli się na różne gatunki i każdy ma chociaż jeden ulubiony, który do nich potrafi dotrzeć i którego może słuchać non stop. 


Jest coś takiego jak nietolerancja muzyczna. Niektórzy ludzie negatywnie wypowiadają się na temat osób, które słuchają innej muzyki niż oni sami. Oczywiście można wyrazić swoją opinie ale na tym zakończyć temat a nie narzucać swoje poglądy i używać wulgaryzmów czy głupich stereotypów . Przecież każdy ma prawo do wyboru. Nie powinno się oceniać ludzi po tym jakiej muzyki słuchają gdyż mogą być naprawdę wartościowymi osobami. To ich sprawa i nie zmienią tego bo komuś się nie podoba ten gatunek. 
Osobiście nie ograniczam się do jednego gatunku. Słucham tego co wywołuje u mnie jakieś emocje lub co mi wpadnie w ucho. Jednak przeważa u mnie muzyka Eminema , TDG i Maroon 5. Nie oceniam również ludzi po tym czego słuchają i jaki przez to mają styl bycia.  


Jak jest z Wami? Czym jest dla Was muzyka? Oceniacie ludzi po tym czego słuchają? :)
Pamiętajmy, ze każdy ma własne upodobania i z tym powinniśmy się liczyć!

46 komentarzy:

  1. Ja muzykę traktuję jako pewien rodzaju relaks.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah nie wpadło mi nawet do głowy osądzanie po guście muzycznym :o Każdy ma swój "niepowtarzalny" styl i jest sobą - tego sie trzymajmy :D
    Ja lubię muzykę spokojną i taką do potańczenia - zalezy jaki mam humor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiscie nie przeszkadza kto jakiej muzyki słucha, jak i również myślę, że muzyka jest czymś, przy czym można się odstresować i wyluzowac :) niektórzy z tego żyją, a inni lubią sie zatracic w jakiejs piosence :) dla mnie muzyka jest naprawde wazna, zwlaszcza taka, ktora niesie za soba przekaz :)
    pozdrawiam Cie serdecznie
    masubiendo.blogspot.com zapraszam, ja juz zaobserwowałam twojego bloga, jesli chcesz-mozesz sie odwdzieczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie ograniczam się do jednego gatunku. Zgadzam się całkowicie z tym wpisem :-) Pozdrawiam.

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie słucham muzyki zbyt często, wole ciszę :) Słucham muzyki tylko jak mam ochotę potańczyć i to głównie imprezowe nuty lub to co obecnie leci w radiu lub tv :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam osoby, która nie kocha muzyki ♥ i nikogo nie ocenia według tego, co mu się podoba ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie oceniałam ludzi na podstawie słuchania takiej czy innej muzyki, ale mnie oceniano przez ten pryzmat. Od dawna słucham głównie hip-hopu i bywało, że byłam postrzegana jako jakiś chuligan.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdania idealnie określają jak ważna jest dla mnie muzyka, świetnie napisane! :)
    Może tak przy okazji zapraszam do mnie, prowadzę bloga na którego dodaje swoje ujęcia, znajdziesz chwilkę aby ocenić i dać kilka rad?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie oceniam ludzi po muzyce, którą słuchają, a sama słucham różnych utworów :) Całkowicie się z Tobą zgadzam, że każdy ma swoje muzyczne upodobania i trzeba się z tym liczyć :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny masz ten blog ;o ZAKOCHAŁAM SIĘ ! :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bez muzyki mocne, rockowej nie wyobrażam sobie żywota:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie muzyka jest bardzo ważna! Pomaga mi w trudnych chwilach, przy niej jest mi lepiej się uczyć. Bez niej byłoby ponuro ;c . Zawsze chciałam miec słuchawki z beatsa!
    Zapraszam do siebie! Każdy komentarz mile widziany ;D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie muzyka to taki jakby zabijacz czasu, bo jak można siedzieć w autobusie przez pół godziny tylko gapiąc się za okno?! Również to pomaga mi na chwilę zapomnieć o problemach i rozterkach bo zawsze przy muzyce wymyślam sobie historie w głowie. XD Denerwuje mnie to też, że ludzie nie szanują czyjegoś gusta i zaczynają oczerniać artystów za którymi oni nie przepadają. ;x

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam słuchać muzyki, o gustach muzycznych się nie powinno dyskutować, masz rację :)
    Pozdrawiam! http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie oceniłam kogoś po muzyce. Niech każdy słucha tego co chce. Ja słucham praktycznie wszystkiego od klasycznej po jakąś taką klubową :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie oceniam ludzi po muzyce
    Również mam o tym posta ;)
    Zapraszam do mnie :)
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muzyki słucham codziennie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham wszystkie gatunki muzyki :) Od popu do rocku . Od nirvany do Jacksona
    Obserwuję i liczę na rewanżyk ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię każda muzykę i naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez niej :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muzyka jest całym moim życiem <3
    zapraszam na swojego bloga,dopiero zaczynam ;')
    http://anoni-mowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam słuchać muzyki <3 dni bym bez niej nie przeżyła

    http://mesmileplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie muzyka zdecydowanie jest formą relaksu, nic bardziej nie potrafi poprawić mi humor :) Zgadzam się z tym, że nie powinno się ludzi oceniać po tym jakiego gatunku muzycznego słuchają. Każdemu podoba się coś innego :) A o gustach się nie dyskutuje!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, nie powinno oceniać się ludzi po tym jakiej muzyki słuchają. To indywidualna sprawa każdego człowieka.
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się nie oceniać ludzi po tym jakiej lubią słuchać muzyki i powiedzmy, że w miarę mi to wychodzi, natomiast sama nie jestem w stanie słuchać disco polo, lub polskiego rapu, przepraszam, nie chcę nikogo obrażać,ale moje uszy w takich momentach umierają.

    http://anonym-bloog.blogspot.com/ <-------- zapraszam obs-obs

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam nie zwracam uwagi na to, jakiej muzyki inni słuchają :) niech każdy słucha co chce :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Muzyka jest dla mnie nieodłączną towarzyszką życia. Poprawia mi humor i dodaje mi energii! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham muzykę ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy ma inny gust, nie przeszkadza mi gdy ludzie słuchają innej muzyki niż ja :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muzyka towarzyszy mi prawie przez całe moje życie. :)
    Nigdy nie oceniałam ludzi po tym, czego słuchają. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Moi znajomi słuchają innej muzyki niż ja, ale nie mam nic przeciwko. W sumie cieszę się, że nasze gusta się różnią, ponieważ podczas rozmawiania o muzyce nie dzieję się nic takiego jak nuda, bo każdy ma innych ulubionych wykonawców. Jak robi jakieś przyjęcia lub w jest organizowana jakaś dyskoteka w szkole to robimy mixy, tak zwane mash-upy różnych piosenek. A pop i rap idealnie do siebie pasują i coraz częściej słyszę takie połączenia w muzyce współczesnej. Eminem, Rihanna, Ariana Grande i inni twórcy łączą te dwa gatunki i wychodzi to genialnie. Co widać po takich sukcesach jak Problem lub Love The Way You Lie i wielu innych piosenek. Ja słucham głównie popu, rocku i czasem R&B, ale lubię też muzykę klasyczną, rap czy też nawet poezję śpiewaną (tak takie coś istnieję, chyba :D. Ogólnie jak usłyszę coś w radiu i mi się spodoba to tego słucham. Tolerancja na tle muzyki też jest bardzo ważne. Czasem po prostu wyluzować. Bo nie ważne czy fanka Seleny, Biebera, IRY czy Dżemu, to też człowiek :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, zwłaszcza na post o Ziemi i o moim Jesiennym Niezbędniku (tam napisałam listę moich jesiennych piosenek :D
    http://nierozumiana14.blogspot.com/
    oraz
    http://alexandlilydancetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sama nie potrafię żyć bez muzyki i jak dla mnie to kto czego słucha nie odgrywa dla mnie jakiejś wielkiej roli. Każdy ma inny gust i trzeba go uszanować. Sama słucham wielu gatunków i nie umiem utrzymać się w jednym.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Muzyka jest moim życiem i nie rozumiem osób które oceniają za to czego słuchają .
    Ja nigdy nie oceniam :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. muzyka dla mnie również jest bardzo ważna. To racja, każdy ma swoje upodobania i gusta:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. ja słucham wszystkiego no oprócz metalu
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham muzykę. Nie wiem co bym bez niej zrobiła.
    Jak dla mnie nie ma znaczenia kto czego słucha,bo każdy ma inny gust a o gustach się nie dyskutuje. Jeżeli ta muzyka sprawia, że dana osoba czuje się ok to super.
    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Muzyka jest dla mnie naprawdę ważna i nie, nie oceniam nikogo po tym czego słucha ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. kocham słuchać muzyki. Słucham od razu jak przychodzę do domu ze szkoły.
    Również nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie dzień bez muzyki jest dniem straconym :) obserwuje ;)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem tolerancyjna muzycznie bardzo, ale nigdy nie będę w stanie zaakceptować ludzi jadących np autobusem i puszczających disco polo na cały autobus.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś słuchałam muzyki non stop. Nie potrafiłam uczyć się bez muzyki, dzień bez muzyki był dniem straconym. Obecnie nadal słucham muzyki podczas nauki, może już nie tak głośno jak kiedyś, ale nadal w tle coś mi gra. Ogólnie słucham rocka, często heavy metalu.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Tylko muzyka potrafi mnie tak odstresować. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Słucham różnej muzyki chociaż głównie króluje u mnie rock. Ale słucham też One Direction czy Katy Perry. Ja jedynie nie toleruję disco polo. No nie znoszę takiej muzyki, nie toleruję jej po prostu. Ale nie oceniam nikogo na podstawie tego czy słucha tego typu muzykę. Każdy ma swoje gusta lepsze czy gorsze, ale nie mnie to oceniać. Każdy z nas ma swoje własne niepowtarzalne upodobania.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny post <3
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo masz fajny styl pisania :) I zgadzam się z tym, że ludzi nie określa się po muzyce :)
    Zapraszam do mnie c:
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Udanego tygodnia, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Z danymi piosenkami mam związane wspomnienia , muzyka dla mnie odgrywa bardzo dużą rolę w moim życiu :)

    Zapraszam do mnie ♥
    Może wspólna obserwacja ? :*
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger