17:19

Mix.

Hej.
Miałam napisać coś sensowanego ale nie mam sił. Po raz kolejny choroba mnie dopadła i już drugi dzień leżę w łóżku. A powiem szczerze, że wolałabym iść do szkoły... Oczywiście nie lubię do niej chodzić (jak większość) ale jest to maturalna klasa i robić teraz zaległości, to jak kłaść sobie kłody pod nogi. No ale koniec zamulania. Chciałam podziękować osobom, które wchodzą na mojego bloga i naprawdę czytają posty , a później odnoszą się do tematu a nie piszą tylko "ciekawy post", "świetne zdjęcia", "obserwujemy?" lub "poklikasz w linki?". Oczywiście chodzi mi głównie o te tematyczne. Rozumiem wszystko ale czasami jest to nie miłe albo denerwujące. Osobiście chodzę po różnych blogach i jeśli jest jakaś notka (bo zdarza się , że są same stylizacje albo inspiracje) to czytam ją do końca, a później staram się do niej odnieść. No ale nie mnie to wszystko oceniać. Dziękuję za uwagę :) Na koniec mix "inspiracji".
A co tam u Was?





62 komentarze:

  1. Również jestem chora na nieczytanie recenzji, a jedynie promowanie swojego bloga...
    Ps. Takie śliczne donaty to bym z chęcią zjadła. mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah a ja bym patrzyła bo szkoda by było zjeść :D

      Usuń
  2. Uwielbiam takie inspiracje :D
    Zapraszam na nowy post i filmik :P
    Gabrielle-Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe inspirujace zdjecia :)
    zycze powrotu do zdrowka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje ♥ Chciałabym kiedyś robić takie zdjęcia :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia!

    http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że czytasz notki do końca, ja również staram się to robić :)

    Pozdrawiam,
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  6. Też staram się czytać ;) super mix.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu jak weszłam to spodobał mi się wygląd Twojego bloga :* Jest bardzo estetyczny ;)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, też nie za bardzo lubię komentarze typu: "świetny post" :) Co do Twoich inspiracji - są piękne, bardzo podoba mi się pastelowe sweterki, są bardzo ładne. Co do Twojego komentarza - tak, ta kurtka kosztowała aż 5zł ;) Łup z lumpa :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym takie SH w moim mieście :D

      Usuń
  9. ja też staram się odnosić do notek :)
    inspiracje bardzo mi podobają, zwłaszcza te jesienne :)
    o tak, masz rację..opuszczanie w klasie maturalnej (też jestem) nie jest przyjemne. Dlatego dzięki swojemu samozaparciu mam w październiku 100% obecności :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no dokładnie 1 dzień cie nie ma a tu tyle nowego materiału i powtórek ... też jestem w maturalnej :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje , też nie lubie , gdy ktoś pisze mi takie komentarze , ale założyłam dopiero bloga , więc ciesze się z każdych komentarzy.Śliczne inspiracje , najbardziej podobają mi się te jesienne :)
    majka-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ochh wiele jest osób które nie czytają bloga tylko oglądają zdjęcia i nie mamy wpływu na płytkie komentarze...Można to jednak w pewien sposób zmanipulować, umieszczając ciekawy komentarz aby zmusić ich samych do myślenia. Trzymaj się ciepło, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sezon na choroby u mnie w domu już dawno otwarty ;) Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prawda jest taka, że większość z nas jest wzrokowcami i jednak głównie zwraca uwagę na obraz, a te które tu zamieściłaś są po prostu cudne. Obraz to jednak dodatek do tekstu, także :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Tak jak mówiłam chodzi mi głównie o te posty tematyczne a nie z inspiracjami ^^

      Usuń
  15. Zaraziłaś mnie postem... Dosłownie, jestem chora :)
    zapraszam do mnie
    http://nareszciepiatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoła jest naprawdę ciężka. ;-; No ja nie mam akurat klasy maturalnej, tylko 3 gim, ale mimo to jest trudno. :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia złotej jesieni !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasa maturalna - najgorsze co może być...
    Jestem w 4 klasie technikum i szczerze mówiąc mam już wszystkiego dosyć. :/
    Ciężko jest połączyć szkołę,bloga,dziecko i obowiązki domowe... :(
    Ale cóż zrobić jesteśmy kobietami więc musimy być silne ! Powodzenia. :*

    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/11/maa-czarna-niekoniecznie-na-impreze.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę zdrowia :* Także tego nie lubię, nigdy nie wiem czy osoba naprawdę przeczytała posta...
    Pozdrawiam ^^ http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście jeszcze nie zachorowałam ,życzę powrotu do zdrowia ! :D

    Zapraszam http://wikujama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Co u mnie?
    Hmm koniec tygodnia,ciężki tydzień w dodatku w piątki zawsze zakupy spożywcze,szkoła.
    Ale wreszcie weekend odpoczywam rekaxuje sie przy świecach z kieliszkiem grzanego wina w towarzystwie mojego przyszłego męża :-)
    Czego chcieć więcej..?
    Jeszcze tuż na dywanie wyleguje sie nasz mopsik Lolek ;-)
    Życzę zdrówka :-*
    Pozdrawiam

    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem w 2 gimnazjum i dla mnie było szokiem tyle nowych rzeczy,,,masakra!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia wygrałaś :)
    Ja też nie lubię być chora, na studiach nie warto opuszczać zajęć bo potem ma się tylko zaległości;/
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  24. Maturę mam już za sobą, przede mną obrona pracy dyplomowej, więc też mam przed sobą ciężki okres jeśli chodzi o naukę :) Zdrowia życzę :) świetne kolaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I już teraz życzę powodzenia na obronie ^^

      Usuń
  25. Duuużo zdrówka :*
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne inspiracje. Ja narazie zdrowa, choć były chwile, że gardło nie bolało.
    Takie komentarze ze rzeczywiście są czasami denerwujące :) życzę powrotu do zdrowia :*

    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No czasami to bardzo widać, że ktoś nie czyta artykułu. W niektórych komentarzach ciężko to wyczuć, ale niekóre są typowymi wpadkami osoby zostawiającej komentarz, który świadczy o przeczytaniu zaledwie kilku zdań;D

    Co do robienia zaległości w klasie maturalnej, to nic dobrego. Jak najbardziej rozumiem, że wolałabyś siedzieć w szkole niż chorować.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wracaj szybko do zdrowia. Ja również nie lubię gdy ktoś nie czyta całych notek tylko robi spam :(
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły:) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Choroba z tą chorobą! Jak ja jestem chora to ledwo mogę się ponieść z łóżka.Fajnie sobie umilać czas taki postami jak te, wiesz ile teraz mam pomysłów! Też staram się odnosić do notatek i treści postu, a nie opisywania " - Świetny, -Genialny, itp." Czasem tak robię, ale tylko jak post dotyczy czegoś szybkiego, np. Haule - wtedy jak mi się coś podoba to piszę ładne, a jak interesuję to piszę gdzie mogę to znaleźć. Staram się pokazać autorowi,że przeczytałam to na czym on pracował.
    Mi powera i inspiracje w dużej mierze daje muzyka, wtedy lepiej myślę lub przeglądanie zdjęć na stronie lub apce We Hert It.
    Chciałabym Ci też podziękować za odwiedzenie mojego bloga, bo chyba nie miałam okazji. Było to dosyć dawno. Od tego czasu dość sporo zdążyłam napisać. Jak będziesz miała czas to wpadnij :D Z chęcią poznam Twoje zdanie :D
    Zdrowiej, zdrowiej. Wszystkiego dobrego! Zdrówka!
    http://nierozumiana14.blogspot.com/
    http://alexandlilydancetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą chorobą to urwanie głowy ... Trzyma i nie przechodzi ;/
      Uwielbiam stronkę We Heart It, profil mam tam od dawna ^^ Bardzo chętnie wpadnę :)

      Usuń
  31. Świetny mix *-*
    Czy ja dobrze kojarzę, że czytałam Cię podczas swoich początków? :*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super mix, zdrowiej! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ojj ja też zdecydowanie nie lubię takich komentarzy typu 'kopiuj/wklej' :( szkoda, że tak często jest to niestety spotykane...
    a inspiracje przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. To prawda większość osób tak robi, czasami lepiej usłyszeć krytykę :)
    Zapraszam:
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/11/snapchat.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne inspiracje! Uwielbiam jesień

    Zapraszam: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie inspirujące wpisy! Aż się głodna zrobiłam na widok tych truskawek. :-)
    Dołączam do obserwujących! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, jak ja tego rółniez nie lubie :C Staramy sie napisać ciekawy post, a niektóre osoby nawet nie przeczytają. ;_; Ciekawe inpiracje :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też się niestety nie raz spotykam z takim zachowaniem ludzi , czasami jest nawet, że jak już coś napiszą to wgl nie do rzeczy. Życzę zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdjęcia na banerze :) taką jesień jak na zdjęciach to i ja bym polubiła :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Też nie lubię komentarzy typu 'Fajny post' :) Świetny mix.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger