16:03

December

Hej!
Jutro powitamy grudzień (tak nikt o tym nie wie!). Chyba najbardziej wyczekiwany czas od wakacji. Zaczęło się odliczanie jednocześnie do Mikołajek , Świąt, Sylwestra a także ferii... Powoli już czuć tą całą atmosferę świąteczną. Wychodząc do sklepów, galerii czy po prostu na miasto można już zobaczyć dekoracje. Rozpoczął się szał zakupowy. Wszyscy biegają za prezentami dla rodziny , znajomych, przyjaciół - szukając okazji, których w tym szczególnym czasie jest pełno.Jedyne czego jeszcze brakuję do świątecznej atmosfery to śnieg, który wolę bardziej niż błoto podczas jesienni. W sumie to całe świąteczne szaleństwo rozpoczęło się już na początku listopada. Osobiście uważam, że to za wcześnie, a Wy co sądzicie? Odliczacie dni do świąt? :)

PS. Nowy pomysł (o postach w konkretnym kolorze) spodobał się większości z Was z czego bardzo się cieszę! Jedna z dziewczyn zaproponowała bym zmieniała również wygląd bloga. Myślałam o tym wcześniej ale bałam się, że to nie przejdzie, jednak spróbuje i wtedy zobaczymy :)



 Znajdziecie mnie również na :
Dresscloud : ankaraax
Snapchat: ann_x7
I pod adresem e-mail: ankaraax@gmail.com

Zapraszam nominowanych (których poinformowałam) do zakładki LBA u góry :)

33 komentarze:

  1. Taaak mikołajki , święta najlepszy czas :)

    Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że odliczam hah :D Cudne inspiracje!
    Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak <3 Odliczam żeby już przyjechać na świeta do rodziny. Chociaż w Wawie też jest pięknie tylko gdzie ten śnieg ?!


    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obrazki:-)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/ obserwujemy ? jeżeli tak, napisz u nas w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też odliczam dni do Świąt, już nie mogę się doczekać :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już czekam na święta i mam nadzieję, że ten czas szybko zleci, abym mogła już się nimi w końcu nacieszyć :) (tak, odliczam te dni :D)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jutro Grudzień
    Nie mogę się doczekać świąt :*
    Świetny post
    Zapraszam do mnie :))
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uważam, że to za wcześnie ;)
    Obserwuję
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wolę śnieg od tego błota.
    I uważam,że ten szał w sklepach jest zdecydowanie za wcześnie.Później już nie ma takiej radości z świąt.
    Może obserwacja za obserwację?Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, też brakuje mi śniegu w grudniu, a Twoje inspiracje są mają świetny, świąteczny klimat ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwieelbiam święta i już na początku grudnia cały czas słucham świątecznych piosenek :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham ten miesiąc! Czekam na posty "o konkretnym kolorze" ;D
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście kocham zimę i wszystkie z nią związane święta. Jestem z osób która nie narzeka na świąteczne reklamy lecące już w listopadzie, po prostu nie wiem czym one przeszkadzają. Piękne zdjęcia, idealnie ukazują zimowy czas.
    adresjestdlaciot.blogspot.com wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię świteczny klimat i cieszę się, że już są ozdoby - zauważyłam, że wsród światecznych ozdób, czy to w domu czy na mieście - ludzie są radośniejsi i więcej się uśmiechaja - wprowadza to w dobry nastój :D wiec ja mogę zaczynać nawet bardzo wcześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mogę uwierzyć, że jest już Grudzień! Zaraz święta, a ja w ogóle nie czuję klimatu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam grudzień! Świetne inspiracje :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne inspiracje :)
    Święta już tuż, tuż.. :D
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ja już czuję ten świąteczny klimat i faktycznie, zaczęło się odliczanie (szczególnie do tych mikołajek!). Również brakuje mi trochę śniegu, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym roku się pojawi! :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post <3 Ja odliczam do świąt <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta mój ulubiony czas w roku :D

    zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. za te urocze foty dwa serca dla Ciebie ;)
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. święta, czy istnieje coś lepszego? Już odliczam dni!:) Super inspiracje:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobranoc, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Również odliczam czas do świąt <3
    Zapraszam-> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie odliczam, no ale z drugiej strony nie moge sie doczekac juz swiat :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już chyba od października czekam na święta... Śliczne kolaże. <3
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ehh święta ,święta a po świętach próbna matura się zbliża... chyba to będą najbardziej nerwowe święta .. :(

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger