16:00

-49%, czyli Rossmann'owy zawrót głowy

Hej! :)
Niektórzy z Was wiedzą, że jest to drugie życie mojego bloga. Po wielu namysłach wróciłam do pisania. I chyba w całej historii tego bloga nie było ani razu typowo zakupowego albo kosmetycznego postu. Podobno zmiany są dobre dlatego warto spróbowac czegoś innego.
Od ponad tygodnia trwa wielka promocja w rossmannie i można zakupić kosmetyki aż 49% taniej. Osobiście rzadko kiedy się maluję ale stwierdziłam, że mając 19 lat, delikatny makijaż nie zaszkodzi, więc i ja udałam się na zakupy. Niżej możecie zobaczyć na co się skusiłam i przeczytać dlaczego wybrałam właśnie te produkty :)


1. Lakier Nude z Lovely - jestem wręcz zakochana w całej tej serii, mimo , że niewiele różnią się od siebie odcieniami to skusiłam się na kolejny. 
2. Lakier gel like top coat z wibo - już od dłuższego czasu mnie kusił. Tym razem udało mi się na niego trafić i muszę powiedzieć, że póki co radzi sobie świetnie. Daje ładny połysk a przede wszystkim chroni przed odpryskiwaniem , trzyma się naprawdę dobrze :)
3. Czarny lakier z miss sporty - ciągle cierpiałam na brak lakieru w tym kolorze, więc i on dołączył do mojej małej kolekcji. Niestety nie jestem nim aż tak zachwycona gdyż trzeba nałożyć trzy warstwy żeby nie było widać płytki paznokcia. 





1. Pomadka ochronna Zero Calorie
wylądowała u mnie w koszyku po tym jak zobaczyłam,  

że jest o zapachu gumy balonowej. Tak, tylko po tym. Dlaczego? Bo uwielbiam słodkie zapachy. Nie żałuje zakupu gdyż ogólnie spisuje się świetnie :)
2. Pomadka Laura Conti - oczywiście truskawkowa. Dwa dni po zakupie zostało mi jej połowa. Miałam strasznie spierzchnięte usta ale na szczęscie szybko mi się zregenerowały(?). Pomadka ta dodaje również lekkiego kolorku. 
3. Pomadka BabyLips  większość osób na pewno zna. Niestety mam mieszane uczucia co do niej. Główny problem mam z tym, że gdy naniosę ją na usta przeszkadza mi jej zapach, nie wiem dlaczego bo w opakowaniu przepięknie pachnie.. 
4. Szminka Miss Sporty 013 - Ma piękny, delikatny odcień. Na zdjęciu wyszedł zbyt różowy. W rzeczywistości jest "bledszy". 
5. Szminka Wibo 5 - została już moją ulubienicą. Nie przepadam za intensywnymi kolorami na moich ustach, dlatego jestem bardzo zadowolona , że jest delikatny.
6. Sorbet truskawkowy Lip Balm - pachnie nieziemsko. Podoba mi sie w nim to, że nie musze go dużo nakładać (jak dla mnie wystarczy przejechać po ustach raz ). 


*Jeśli chodzi o tusze. Do tej pory używałam dwóch konkretnych: Growing lashes z Wibo i The colossal volum express z Maybelline ale z racji, że tego pierwszego mam jeszcze 3 a drugiego 2 opakowania to postanowiłam dać szansę innym. 
1. Eyeliner z Lovely. Przez dłuższy czas używałam eyelinerów w pisaku, niestety z uwagi na to, że mam opadające powieki bardzo szybko się rozcierał. Przerzuciłam się na eyelinery z pędzelkiem i jestem zachwycona. Po wyschnięciu utrzymuje się bardzo długo. Poprzedni miałam a właściwie nadal mam z wibo.  
2. Mascara Spectacular Me z Lovely - jest to tusz pogrubiająco-wydłużający z gumową szczoteczką. Nie mam dużych wymagań co do tuszy. Gdybym chciała miec takie rzęsy jak w reklamie to musiałabym kupić sztuczne ^^ Jednak ten mile mnie zaskoczył i na pewno dołączam go do ulubieńców. 
3. Maskara podkręcająca i unosząca rzęsy - w połączeniu z tym pierwszym tuszem daje mi zadowalający efekt i ma bardzo fajną szczoteczkę :)
4. Masc(bb)ara z wibo- ma nadać efekt bujnych i pełnych rzęs. Do niego również mam mieszane uczucia. Jego konsystencja jest dziwna ale może dlatego, że był wiele razy otwierany. Niestety zauważyłam to dopiero w domu i już nie mogłam nic zrobić... 
5.Brązowy żel stylizujący do brwi - ostatnia rzecz na którą się skusiłam. Jak do tej pory użyłam go tylko raz. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym malować brwi lub robić henne. Po prostu nie lubię. Dlatego pomyślałam, że ten żel mógłby być dobrą rzeczą na "mało" widoczne włoski na "początku" moich brwi. 

To by było na tyle jesli chodzi o rossmannowe zakupy. Nie pokazałam jedynie rzeczy, które trafiły do mojej Mamy. Znacie cokolwiek stąd? Skorzystałyście z promocji ? Pochwalcie się ! :) 


33 komentarze:

  1. Niezła kolekcja :) Piękny lakier NUDE :) Jeśli chodzi o tusze, ja uwielbiam Maybelline Lash Sensational i w czasie akcji promocyjnej znowu sobie go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze ja nawet nie wiedziałam że jest promocja;/ a szkoda też bym pokupiła kilka kosmetyków.. zwłaszcza nowy tusz by mi sie przydal :D za to Ty widze nieźle sie odkupiłaś :D zapas chyba robiłaś? :DD

    +mam jeszczę prośbę ! mogłbys kliknąc w linkiw moim najnowszym poście? będe mega wdzięczna!!! to naprawde ważne dla mnie a dla Ciebie to tylko chwilka :))

    http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-sklepu-choiescom.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego ! Promocja trwa :)

      Usuń
    2. oooo dobrze wiedzieć! jutro ruszam na łowy !!

      Zapraszam do mnie na udział w konkursie! do wygrania wybrane przez siebie okulary!
      http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html
      pozdrawiam :*

      Usuń
  3. ale się obkupiłaś! :) ja wybrałam jedynie kredkę do ust w czasie tej promocji, ale w moim rossmannie niestety były pustki -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pump up, muszę się wybrać do rossmanna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie się nie wybieram, muszę skończyć to co mam. Jedynie na tusz do rzęs bym się skusiła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż żałuję, że nie załapałam się na promocję na szminki i lakiery, zrobiłaś świetne zakupy :) Co do Twojego komentarza - bransoletka nie została zrobiona z muliny, te zawieszki były pierwotnie kolczykami :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę promocję, dużo fajnych kosmetyków kupiłaś :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te promocje, można kupić fajne rzeczy a o wiele taniej :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś naprawdę spoko kosmetyki, szczególnie pomadki :)
    http://xnewagex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam sobie 2 pomadki ochronne ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny lakier! :) uwielbiam baby lips :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dziś skusiłam się na kupno eyelinera! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja najbardziej czekam na produkty do twarzy i mam kilka rzeczy na liście kosmetyków do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uuu muszę się przejść do rossmana i to koniecznie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam sobie Carmexa, a pomadkę o zapachu gumy balonowej już miałam wcześniej. Śliczny zapach.
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. eyeliner z lovely jest bardzo fajny jednak narysowanie idealnej kreski wymaga wprawy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że w czwartek uda mi się wyrwać do Rossmann'a :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Promocje są najlepsze

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdobycze! Ja się wybieram do Rossmana :)
    Czy możesz poklikać w linki u nas w nowym poście,
    staramy się o współpracę !
    Będzie nam miło :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post...ten sorbet truskawkowy mnie zaintrygował. Muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak, fajna promocja była:) lakier mi wyszedł za 3,20 :)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W Rossmannie będę miała szansę pojawić się dopiero w grudniu. Pozdrawiam Cię kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  25. super zakupy! ja niedługo też opublikuję taki wpis :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy. Żałuję, że zbieram na obiektyw do aparatu XD
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakupiłam 3 błyszczyki z lovely i tusz ten co Ty masz ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudowne szminki :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś tak się składa, że najczęściej tam kupuję kocie żarcie :o Raczej kosmetyki netem zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger