13:19

Tolerancja

Hej :) 
Dzisiaj naszło mnie na post tematyczny, a temat jaki będę opisywać to tolerancja. Nie będę tu umieszczać regułek wziętych z internetu czy słownika. Każdy dokładnie wie o co chodzi, ma swoje własne zdanie na ten temat. Dla mnie tolerancja to szanowanie drugiego człowieka bez względu na pochodzenie, kolor skóry, poglądy, zainteresowania, upodobania np. muzyczne, czy nawet orientację. Każdy jest inny, nie ma drugiej takiej samej osoby i każdy na swój sposób jest wyjątkowy. To, że ktoś słucha metalu, rocka lub ubiera się po swojemu to znaczy, że jest gorszy? To, że ktoś jest w związku z osobą tej samej płci jest złe? Jeśli są oni szczęśliwi to czemu nie? To, że osoba, która jest innej karnacji lub innego wyznania też jest zła? Nie można zmieniać człowieka na siłę. Każdy zasługuję na szacunek i odrobinkę szczęścia a inni ludzie nie powinni utrudniać tego bo kiedyś to się odwróci na ich niekorzyść. Czasami ciężko jest kogoś zaakceptować ale ważne jest to by się starać i znaleźć, nie same wady a zalety oraz rzeczy i cechy, które są podobne do naszych :) Po części jednak myślę, że nie da się być do końca tolerancyjnym. Niestety ale chyba nie ma takiej osoby, której wszystko by pasowało. Jednak to już powinno zatrzymać się dla siebie. Jesteście tolerancyjni? Co dla Was oznacza to słowo?? 


PS: Dziękuję za odwiedzanie i komentowanie mojego bloga :) Zapraszam ponownie. 
Thanks for visiting and commenting my blog. :) I Invite You again !

57 komentarzy:

  1. W pełni się z tobą zgadzam 😊
    Melissa-mowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że jestem tolerancyjna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem tolerancyjna, a tak mi się przynajmniej wydaje. W każdym bądź razie nie przeszkadzają mi homoseksualiści, osoby innej wiary czy innego koloru skóry. Nie toleruję jedynie chamstwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację z tym, że nie da się być do końca tolerancyjnym. Osobiście uważam się za osobę tolerancyjną, ponieważ zupełnie szczerze nie przeszkadza mi inny kolor skóry, inna orientacja seksualna, inna kultura, czy inna religia, dopóki ktoś nie narzuca mi swoich poglądów jako te jedyne słuszne, gdzie dobrym przykładem jest właśnie religia i toczący się spór o uchodźców. Kwestia, czy uciekają oni przed wojną, czy pchają się po dodatki socjalne - to osobna dyskusja, ale uważam, że nie powinniśmy ich przyjmować, ponieważ oni wychowani są w sposób, który nakazuje im właśnie narzucanie swoich reguł. Tego się boję i nie wynika to z nietolerancji, bo nie mówię, że trzeba ich wszystkich wytłuc, ale doskonale wiem, że są to osoby, które nie potrafią się dostosować do środowiska, a wymagają, aby to środowisko dostosowało się do nich. Pozdrawiam.

    http://olamarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za przeczytanie :) narzucanie swoich regul to chamstwo. Wszystko ma swoje granice. Szczerze nie przeszkadza mi nic , tak jak pisalam nie obchodzi mnie to czy ktos kocha osobe tej samej plci czy ma inny kolor skory. Jesli tylko potrafi sie zachowac i nie wchodzic z butami w czyjes zycie i narzucac swoich pogladow to jest ok :)

      Usuń
  6. Zgadzam się z tobą w 100% ;)
    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam że jestem tolerancyjna, jestem zadowolona z tego :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem osobą strasznie tolerancyjną, do tego stopnia, że kiedy inna osoba jest nietolerancyjna to po prostu za nią nie przepadam. Hmm... czy to też tak jakby nietolerancja? Haha :D
    Dla mnie tolerancja znaczy to samo co dla ciebie. Bardzo podoba mi się to zdjęcie ze szkieletami. So true :)
    A najgorsze jest to, że to takie uprzedzenia przychodzą z wiekiem. Kiedy byliśmy dziećmi, nie miało dla nas znaczenia jaki kto ma kolor skóry czy religię... smutne.
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokladnie ! Dzieci nie patrza na to jaki kto ma kolor skory, jakiej muzykii slucha itp. Dla nich wazniejsze sa inne cechy :)

      Usuń
  9. Mieszkając w Anglii i mając styczność z osobami czarnoskórymi niestety muszę przyznać, że ta nienawiść do murzynów nie wzięła się znikąd. A jeśli chodzi o orientację seksualną - nie uznaję i brzydzę się związkami homoseksualnymi. Nigdy nie byłam i nie jestem chamska czy wulgarna względem tych osób, ale w głębi serca nie popieram i martwię się dokąd ten świat zmierza....

    Jestem tolerancyjna pod tym względem, że nikogo nie oceniam, nie wyśmiewam/wyszydzam, nie czuję się lepsza rasowo od innych itd., ale swoje poglądy na różne tematy mam.

    Pozdrawiam
    http://www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie , kazdy ma prawo do wlasnego zdania i miec inne poglady. :)

      Usuń
  10. Tolerancja jest ważna. homoseksualiści to choroba. To powinno się leczyć.Czy muszą się z tym tak obnosić? Wywyższać? Jak było głośno w Internecie na ten temat, gdy w USA zaakceptowli ich związki to pojawiły się nawet memy, że rodziny homo są lepsze od hetero. Uważam, że to jest robienie papek z ludzkich muzgów. Uważam, że nie powinnie mieć praw do adopcji dzieci. To tak jak pozwolić osobie psychicznej. Jak wy byście się czuli jako takie dziecko mając 2 matki lub 2 ojców? Bo ja nie wytrzymała bym psychicznie, w szkole by po mnie jeździli. Takie jest moje zdanie i niedługo napiszę o tym post na moim blogu a teraz Zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com/2015/10/hallowen-grzech-czy-beztroska-zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak.. wedlug mnie to nie jest choroba. Jesli sie kochaja to problemu nie widze , zreszta nie mnie to oceniac gdyz ja z takimi osobami reszty zycia nie spedze. A jesli chodzi o ten rozglos to uwazam ze jest nie potrzebny. Kazdy ma swoje poglady dlatego rozumiem i nie krytykuje :)

      Usuń
  11. Super, że o tym napisałaś. Wiele osób zapomina o tolerancji w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tym całkowicie. Wszyscy jesteśmy ludźmi i powinniśmy się szanować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post! ;-) zapraszam do mnie będzie mi milutko .;> ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że jestem tolerancyjna, mam taką nadzieję :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję,że jestem tolerancyjna, staram się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie jestem tolerancyjna, jednak czego nie toleruje ..nietolerancji :) Razi mnie obrażanie innych ze względu na ich wagę, kolor skóry, wyznanie, czy też orientacji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem bardzo tolerancyjną osobą i chciałabym,żeby wszyscy tacy byli ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że osoby które wszystko tolerują są naiwne. Nie można wszystkiemu wierzyć, nie można wszystkiego tolerować. Są granice. Jednak zgadzam się z Tobą, że wszyscy jesteśmy tą samą rasą, nie ważne jak się różnimy - wciąż jesteśmy ludźmi.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wychodze z zalozenia wolnosc Tomku w swoim domku dopoki nie narzucasz mi swoich pogladow :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  20. W dzisiejszych czasach na każdym kroku spotykamy się z przejawami nietolerancji.
    Ja staram się być jak najbardziej tolerancyjna, jeśli czuję do kogoś niechęć to chociaż staram się tego nie okazywać w jego towarzystwie.
    Tolerancja to bardzo ciężki i długi temat do rozmowy :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. tolerancja jest bardzo ważna,wielu ludzi krytykuje innych za to jacy są,mimo,że sami nie są idealni,mają tylko wyidealizowany obraz siebie i uważają się za lepszych...
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem osobą bardzo tolerancyjną i staram się rozmawiać o tym z ludźmi w klasie. Często te nietolerancyjne osoby nie potrafią powiedzieć nawet dlaczego nie mogą znieść homoseksualistów albo ciemnoskórych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie chce się za bardzo wypowiadać na ten temat bo mam trochę inne zdanie do co nie których rzeczy ;) Nie bede pisac ze jestem 100% tolerancyjna bo kazdy ma cos co mu przeszkadza nawet jesli sie od tego nie przyznaja :P Mimo tego uwazam ze wybralas dobry temat do napisania notki, wiele daje do myslenia.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. To co napisałaś dało mi do myślenia :)
    Ciekawi mnie to co piszesz , dlatego będę zaglądać częściej :)
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się , że też jestem w miarę tolerancyjna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też się z Tobą zgadzam! choć przeraża mnie jak bardzo często spotyka się w dzisiejszych czasach brak tolerancji, mimo że świadomość wśród ludzi zdaje się, że rośnie... ale dawajmy dobry przykład :) super, że poruszyłaś ten temat!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety my- Polacy tolerancji ciężko się mamy nawet uczyć :\
    Dobry post! :)
    Pozdrwiam:
    http://creative-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydaje mi się, że jestem tolerancyjna. Nie mam żadnych problemów z ludźmi homoseksualnymi, o innym kolorze skóry. TO NIE JEST NORMALNE, ŻE MAMY XXI WIEK, A COŚ TAKIEGO JAK RASIZM JESZCZE ISTNIEJE. Żyjemy na tej planecie na tyle długo, że jesteśmy w stanie zaakceptować ludzi wyglądających nieco inaczej niż my.
    Zapraszam do mnie, tam nowa notka colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Nie rozumiem tego , ktoś jest z innego kraju ale śmieją się bo są np. "czarni" ..

      Usuń
  29. Myślę, że nie jestem zawsze tolerancyjna. Ale się staram.
    Fajnie, że poruszyłaś taki temat na blogu .
    Zapraszam do wspólnej obserwacji ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Staram się być tolerancyjną, ale uważam, że wszystko ma swoje granice :)) Dlatego zależy też w jakich sytuacjach ;))
    Świetnie napisany post :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mądry i wartościowy post :) i dobrze napisany ;)
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo interesujący post o tolerancji,to bardzo ważne.
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. To ważny temat, czasem dość kontrowersyjny. Co do homoseksualizmu - jak to mówią punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Zastanówmy się tylko czy gdyby Nam się to "przytrafiło" nie zasługiwalibyśmy na normalne życie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uważam siebie za osobę tolerancyjną. Sama wyróżniam się spośród innych, więc było by hipokryzją negować innych za inność, jakieś mankamenty, różnice. Strasznie denerwuje mnie to, że my, jako Polacy, ciągle jesteśmy gdzieś w tyle, za Europą jeśli chodzi o tolerancję. Mam nadzieję, że to się zmieni, że staniemy się bardziej otwarci na wszelkie różnice. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zawsze staram się być tolerancyjną osobą, nikt z nas nie jest idealny, ma swoje poglądy, myśli i czyny i nie do nas należy osądzanie. Niestety na każdym kroku można zaobserwować, że nasz naród niestety do tolerancyjnych nie należy a szkoda. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie tolerancja jest bardzo ważna. Ja toleruję każdego, bez względu na to jaki jest, czy hetero czy homo, czy jasnej czy ciemnej karnacji. Szanujmy innych i traktujmy ich tak jakbyśmy chcieli by oni traktowali nas!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:

    http://seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się! Każdy na swój sposób jest wyjątkowy i jeśli ktoś nie robi nikomu krzywdy to nie widzę powodu, aby taką osobę nie tolerować. Tak jak napisałaś - wszyscy zasługuję na szacunek :)
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Przekonałam się na własnej skórze o nietolerancji w czasie gimnazjum. Był to bardzo smutny czas w moim życiu. Ale wyszłam z tego silniejsza i czuję się taka. Już nie obchodzi mnie zdanie innych, bo każdy ma swoje własne problemy, a to, że oceniamy kogoś w różnych (czasem płytkich) kategoriach świadczy o nas samych :) Dlatego bądźmy tolerancyjni!
    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. myślę że wszyscy jesteśmy bardzo tolerancyjni, dopóki coś nie dotyka nas samych.
    Gdy jednak dotknie to wtedy wychodzi to jacy jesteśmy naprawdę i niestety często też wcale nie jest to tak oczywiste jak to nam się wydaje.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie się czytało posta :))
    Masz rację. W dzisiejszych czasach mało jest ludzi tolerancyjnych. Musi być ich więcej ;))
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaa

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę znieść ludzi którzy nie tolerują innych. Przecież jesteśmy tacy sami prawda, oddychamy tym samym powietrzem i wszyscy jesteśmy równi. :)
    Ja uważam siebie za osobę tolerancyjną, mieszkam w Anglii i tam jest zupełnie inaczej niż w Polsce. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Tolerancji jest niestety wciąż za mało i trzeba pisać o tym jak najwięcej więc fajnie że poruszyłaś tą kwestię ;>
    Nurtuje mnie jednak jedno.. dlaczego zakończenie piszesz po obu językach, skoro post jest tylko w jednym? :D
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że jako jedyna to zauważyłas? :D Już wyjaśniam . Pod ostatnim postem kilka osób było z innego kraju i własciwie zakończenie jest skierowane bardziej w kierunku tamtego postu niż tego. Nie mam zamiaru prowadzić bloga dwujęzycznego ale chciałam podziękować za odwiedziny a edytować tamtego nie chciałam :)

      Usuń
  43. w dzisiejszych czasach bardzo często można zauważyć brak tolerancji niestety..;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z tobą, wszyscy jesteśmy ludźmi :) Ja zaliczam się do ludzi tolerancyjnych, ale jak każdy nie 'trawię' niektórych rzeczy. Moim sposobem na to jest zachowanie tego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. pojęcie tolerancji zostało ostatnio chyba mocno wypaczone - co innego tolerować, co innego akceptować..
    dołączam do grona obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie to wszystko opisałaś :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Tolerancja to naprawdę ważna rzecz, niestety żyjemy w takich dziwnych czasach, kiedy naprawdę ciężko o cokolwiek dobrego w tej kwestii. Zawsze znajdzie się ktoś, kto nie będzie potrafił kogoś uszanować i to jest strasznie denerwujące. Wychodzę jednak z założenia, że większość przypadków braku tolerancji wywodzi się z tego, że nie rozumiemy. Coś, czego nie potrafimy sklasyfikować, bądź coś, co jest dla nas obce jest od razu uważane za złe. W szkołach powinno się przywiązywać większą uwagę do edukacji dzieci w kierunku różnic kulturowych i światopoglądowych. To zmniejszyłoby ilość nietolerancyjnych zachowań. Bo przede wszystkim trzeba wiedzieć, kogo nie lubimy, nie szanujemy. Gdy już to poznany to przestanie nas dziwić, nie będzie takie straszne i w końcu to zaakceptujemy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. bycie tolerancyjnym w dzisiejszych czasach bywa trudne, jednak każdemu należy się szacunek nie ważne jakie ma poglądy polityczne, wyznaniowe czy jest hetero lub homo, czarny lub biały,
    każdy ma w sobie potencjał, który drzemie gdzieś głęboko w środku duszy, który należy z siebie wydobyć i być dumnym że się jest innym, bo nie ma dwóch takich samych osób, zawsze znajdzie się choć 1 różnica, która różni z pozoru dwie podobne do siebie osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam sie z Tobą !
    Każdy powinien mieć prawo wyboru i nikt nie powinien tego podważać :-)
    Pozdrawiam i dziekuje za wizytę u mnie :-*

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem tolerancyjna, tak przynajmniej mi sie wydaje.
    dziekuje za komentarz u mnie :*
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger